طراحی سایت پرورش ماهی

مهم ترین دستاوردی که اینترنت برای زندگی نوین امروزی به ارمغان داشته، قطعا رفع محدودیت های زمانی و مکانی است، این نکته به خصوص در تجارت و کسب و کارهایی که به دلیل نوع فعالیت کمتر در معرض دید هستند بارزتر است. اگر شما مالک یک مزرعه پرورش ماهی باشید دقیقا محدودیت های مکانی و دردسرهای ارتباط با مشتریان خود را یکی از سختی ها و نواقص حیطه کاری خود خواهید دانست. ما به شما طراحی وب سایت پرورش ماهی را توصیه می کنیم.

از آن جا که مزرعه ها و سایت های پرورش ماهی در حاشیه شهرها یا در روستاها راه اندازی می شوند. شما برای شناساندن فعالیت خود به دیگران نیازمند به تبلیغات موثر و اصولی خواهید بود. طراحی سایت پرورش ماهی مشتریان را از چند و چون خدمات و محصولات قابل ارائه از طرف شما و ساعات پذیرش مشتری آگاه می کند. روشن است که این ارتباط تنها در قالب یک یا چند خط تلفن فعالیت شما را همچنان محدود و بسته نگاه خواهد داشت.

طراحی سایت پرورش ماهی

طراحی سایت پرورش ماهی  شامل صفحاتی خواهد بود که بخش زیادی از نیازهای شما و مشتریانتان را پوشش می دهد. این صفحات شامل:

  • صفحه محصولات، که بسته به نوع فعالیت مزرعه ی شما می تواند شامل بخش های متنوعی چون: بخش ماهی های خوراکی و ماهی های تزئینی به همراه زیر بخش های توضیحی هر محصول و قیمت های آن ها که در طراحی سایت پرورش ماهی به راحتی گنجانده می شود.
  • صفحه گالری و تصاویر، شامل تصاویر و کلیپ هایی از فضای مزرعه، بهداشت و نوع نگهداری ماهی ها
  • طراحی سایت پرورش ماهی با امکان معرفی تحقیقات و پژوهش های آزمایشگاهی مورد استفاده در مجموعه
  • صفحه آموزش، مقالات و اخبار شیلات

با امکاناتی که برای طراحی سایت پرورش ماهی برشمردیم روشن است که یک فروشگاه آنلاین را با امکان خرید و فروش آنلاین محصولات، به مزرعه خود اضافه می کنید و موجبات سهولت تجارت و رونق کسب وکارتان را فراهم خواهید آورد. موفقیت در طراحی وب سایت پرورش ماهی شما در گرو مراجعه به یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب سایت خواهد بود. شرکت فراکارانت با بیش از بیست سال سابقه شما را در این امر یاری کرده و با پشتیبانی قوی حتی بعد از اتمام پروژه در کنار شما خواهد بود. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با همکاران ما  تماس بگیرید.

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 20 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست