بسته طراحی سایت فروشگاه اینترنتی انتخابی

در بسته طراحی و اجرای فروشگاه اینترنتی انتخابی، تمامی مراحل انجام پروژه طراحی سایت بر اساس استراتژی خریدار انجام می گردد. با توجه به ایده‌ها و خواسته‌های مشتری، تکنولوژی‌های مورد نیاز برای انجام کار بررسی و در نهایت با در نظر گیری مدت زمان انجام پرژه طراحی و اجرای فروشگاه اینترنتی انتخابی شما انجام می‌گردد.

بسته طراحی سایت فروشگاه اینترنتی انتخابی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

همان گونه که توضیح دادیم، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی برای هر محصول یا پروژه‌ای که فروش آن به صورت آنلاین امکان پذیر باشد مفید و کارآمد خواهد بود. در بسته‌های طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خدمات طراحی سایت فروشگاهی را به طور کامل توضیح دادیم.

در بسته طراحی و اجرای فروشگاه اینترنتی هرگونه خدمات یا طراحی و ایده ای که مشتری در نظر داشته باشد بررسی و با معرفی تکنولوژی‌های مورد نیاز و تعیین مدت زمان انجام پروژه در نهایت وب سایتی با تمام ویژگی‌ها و امکانات مورد نظر دریافت خواهید کرد. این بسته برای تمامی کسب و کارهایی که قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی خاص و متفاوت را دارند بسیار کارآمد خواهد بود. به خصوص اگر کسب و کار شما تنها بر پایه پلتفرم آنلاین بنا نهاده شده لازم است ظرایف و پیچیدگی‌های بسیاری را در سایت خود پیاده سازی کنید تا یک سایت حرفه‌ای داشته باشید.

بسته طراحی سایت فروشگاه اینترنتی انتخابی

مشخصات عمومی بسته طراحی سایت فروشگاه اینترنتی انتخابی

  • طراحی مراحل انجام پروژه براساس استراتژی خریدار
  • زمان‌بندی انجام مراحل پروژه
  • معرفی تکنولوژی‌های مورد استفاده
  • اعلام هزینه‌های انجام پروژه

نقاط تمایز و برتری بسته طراحی سایت فروشگاه اینترنتی انتخابی

  • توانایی انتخاب هر یک از ویژگی‌هایی که یک وب سایت فروشگاهی می‌تواند داشته باشد در این بسته برای شما فراهم است. به عنوان مثال انتخاب این که

 

  • درج اطلاعات صفحات، بروزآوری محتوای اسلاید شو در مرورگرهای متداول، طراحی و نصب و راه انداری اسلاید شو، نصب و تنظیمات نرم افزار مدیریت محتوا، نصب و استقرار و تنظیمات عمومی فروشگاه آنلاین، ثبت آدرس در نقشه گوگل، نصب و راه اندازی ماژول چت آنلاین آماده و سایر امکانات دیگری که در این بسته به شما ارائه می‌شود از نقاط تمایز و برتری بسته فروشگاه اینترنتی انتخابی محسوب می شوند.

 

  • با توجه به نیازها و شرایط کسب و کار، امکاناتی که برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان خود احتیاج دارید، در این بسته برای شما فراهم می‌گردد. تمامی این خدمات در بسته طراحی و اجرای فروشگاه اینترنتی انتخابی با توجه به نیازهای سازمان انجام خواهد شد. در نهایت خدمات خود را تنها بر اساس نیازهای کسب و کار خود تعریف خواهید کرد.

 

  • همچنین واحد پشتیبانی فراکارانت برای رفع نیازها و ارائه خدمات در تمامی مراحل همراه شما خواهد بود. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره در زمینه طراحی سایت با همکاران ما  تماس بگیرید.

 

 مشاهده بسته طراحی سایت فروشگاه اینترنتی انتخابی

 

بسته طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ۱

بسته طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ۲

بسته طراحی سایت فروشگاه اینترنتی۳     

 

جهت آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات فراکارانت مشاهده صفحات زیر توصیه شده است…

مقایسه پلان های هاست  
مقایسه پلان های طراحی سایت   
مقایسه پلان های پشتیبانی 
مقایسه پلان های بسته خدمات امنیت SSL 
نمونه کارهای طراحی سایت        

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست