طراحی سایت ورزش ۳، سرگرمی، هیجان و درآمدزایی!

موضوع : آشنایی با طراحی سایت ورزش 3
دسته ها : [php_everywhere]

 

مدت لازم برای مطالعه : 5 دقیقه

 

هدف :با مطالعه این مطلب، سفارش دهندگان طراحی سایت ورزشی، با طراحی سایت ورزش سه آشنا خواهند شد.
پادکست :

 

ورزش برای افراد بسیاری در گوشه و کنار جهان یک سرگرمی مفرح و هیجان انگیز محسوب می ­شود. این اقبال عمومی سبب شده سایت­ هایی با موضوعات ورزشی جزء پربیننده­ ترین سایت­ های موجود در فضای مجازی باشند. ایجاد سایت­های ورزشی با دو هدف کلی: انتشار اخبار و رویدادهای ورزشی یا طرفداری از رشته یا تیم خاص صورت می­ پذیرد. با توجه به متنوع بودن رشته­ های ورزشی، سایت ­های ورزشی نیز از تنوع و گوناگونی زیادی برخوردار هستند.

یکی از نمونه ­های شاخص و موفق در زمینه طراحی وب سایت، طراحی سایت ورزش۳ است. وب سایت ورزش۳ وابسته به شبکه ۳ سیما بوده و ابتدا منحصرا با هدف نشر اخبار و موضوعات فوتبالی راه اندازی شد. اما بعدها اخبار دیگر رشته ­های ورزشی نیز به آن اضافه گردید. این سایت در رتبه بندی الکسا از رتبه ­ی بسیار خوبی برخوردار است و یکی از پربازدیدترین سایت­ های داخلی می­ باشد.موضوعات و فاکتور های گوناگونی سبب به دست آوردن این حد از محبوبیت در طراحی سایت ورزش۳ شده­ اند.

طراحی سایت ورزش 3

علل جذابیت طراحی سایت ورزش ۳

طراحی سایت ورزش ۳ بر پایه یکی از جذاب­تری موضوعات روز، یعنی ورزش و از میان رشته های متنوع ورزشی با محوریت پرطرفدارترین آن­ها یعنی فوتبال پایه ریزی شده است. در طراحی سایت ورزش ۳ نهایت سادگی منوها و دسترسی سریع و آسان کاربران به موضوعات لحاظ شده و به صورت کاملا مرتبی محتوا گذاری شده است. برخلاف سایت­ های پرمخاطب که منوهای تودرتو در طراحی وب سایت خود دارند.

تمام محتوای وب سایت ورزش ۳ در صفحه اصلی نمایش داده شده و دسته بندی­ های منظم آن با موضوعاتی چون: آخرین اخبار، کلیپ­ های کوتاه، پخش زنده و جداول اعلام نتایج، از منوبندی پیچیده سایت بی نیاز شده تمام محتوی، آن در یک صفحه بارگذاری شده است. نکات گفته شده تنها گوشه­ ای از ویژگی­ هایی است که طراحی سایت ورزش ۳ را شاخص می­ کند بدیهی است شما با کنکاش بیشتر به نکات دیگری نیز پی برده و احتمالا به علت درآمدزایی بالای تبلیغات در چنین وب سایت­ هایی بخواهید به طراحی وب سایت شبیه ورزش ۳ برای تیم یا رشته ورزشی مورد علاقه­ تان بپردازید.

ما در فراکارانت با بیش از دو دهه تجربه را در اختیار شما قرار داده و با پشتیبانی قوی حتی پس از اتمام پروژه در کنار شما هستیم. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با همکاران ما تماس بگیرید.

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۱

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۲

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۳

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی انتخابی

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 17 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست