طراحی سایت نی نی سایت

نی نی سایت از جمله سایت‌های موفق و پر ترافیک ایرانی بهشمار می‌رود. این سایت در دسته بندی سایت اطلاع رسانی و آموزشی در حوزه بارداری، نوزادان، کودکان و مادران قرار می‌گیرد. اما چرا طراحی سایت نی نی سایت مورد توجه قرار گرفته و مخاطبان زیادی را جذب خود کرده است؟

نقطه موفقیت طراحی سایت نی نی سایت چیست؟

نی نی سایت با تولید محتوای جذاب، با کیفیت و دسته بندی دقیق این موضوعات توانسته به نیازهای مخاطبین خود پاسخ دهد. همین موضوع ترافیک سایت را به شدت افزایش داده است.

در طراحی سایت نی نی سایت صفحه‌ای با عنوان تبادل نظر وجود دارد. ایجاد این بخش موجب می‌شود میزان درگیری مخاطبین با سایت افزایش یافته و بر ترافیک سایت اثر بگذارد. در این بخش می‌توان با ایجاد یک تاپیک شروع به تبادل نظر با دیگر کاربران درباره یک موضوع مشخص نمود. هم‌چنین کاربر می‌تواند برای خود  نظرسنجی ایجاد کرده تا  آمار نظرات دیگر کاربران را به دست آورد. از سوی دیگر تبادل نظرها به صورت موضوعی دسته بندی شده تا کاربران آسان‌تر به مطالعه آن‌ها بپردازند.

در واقع نقطه موفقیت این سایت را می‌توان در بخش تولید محتوا دانست. به خصوص آن محتوایی که به دست خود کاربران تولید می‌شود. تعاملات و تبادل نظرهای مادران در سایت این محتوا را می‌سازد. نکته قابل توجه آن است که چون این‌گونه تولید محتوا بر اساس نیاز و خواسته کاربر شکل گرفته است، توانسته کاربران را جذب سایت کرده و درنهایت ترافیک را افزایش دهد. از سوی دیگر عملا هزینه تولید محتوا به صفر می‌رسد. زیرا به دست کاربران به صورت رایگان تولید می‌گردد.

nini site

دیگر امکانات و ویژگی‌های طراحی سایت نی نی سایت چیست؟

همان طور که گفته شد بخشی با عنوان تبادل نظر در سایت قرار داده شده که مانند یک تالار گفت و گو بوده و کاربران می‌توانند در آن با یکدیگر درباره موضوعات مختلف ارتباط برقرار کرده و پاسخ پرسش‌های خود را بیابند.

در طراحی سایت نی نی سایت بخشی جهت عضویت کاربران ایجاد شده تا بتوانند به راحتی به تمام بخش‌های سایت دسترسی داشته باشند.

نی نی سایت در صفحه‌ای، امکان بهره‌مندی از مشاوره متخصصین، جست و جوی دارو و تعیین برخی شاخص‌های مورد نیاز مادران و کودکان را فراهم کرده است.

نی نی سایت با ایجاد صفحه مشخص برای ویدئو و عکس، محتوای خود را دسته بندی کرده و انواع تصویر و ویدئو آموزشی را در دسته بندی‌های موضوعی قرار داده است.

در طراحی سایت نی نی سایت فضاهای خالی بسیاری ایجاد شده است. از این فضاها جهت قرارگیری تبلیغات استفاده شده و در واقع مدل‌ کسب درآمد این سایت به شمار می‌آید.

طراحی سایت مشابه نی نی سایت

شما نیز می‌توانید طراحی سایت مشابه نی نی سایت داشته باشید. نی نی سایت با وجود آن که یک سایت موفق و پر مخاطب می‌باشد، مشکلات خود را نیز دارد. با بهره‌گیری از طراحی گرافیک جذاب و اصول رابط کاربری مناسب، می‌توانید جذابیت بیشتری به سایت خود ببخشید. هم‌چنین داشتن تجربه کاربری مناسب در طراحی سایت مشابه نی نی سایت بسیار حائز اهمیت است. زیرا مخاطب باید بتواند به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در میان این حجم از اطلاعات، به نیاز خود پاسخ گوید، در غیر این صورت به راحتی سایت را ترک خواهد کرد.

طراحی سایت در کارا آی تی

نی نی سایت در دسته بندی سایت‌های اطلاع رسانی قرار می‌گیرد. با توجه به اهداف کسب و کار خود می‌توانید انتخاب کنید از قالب اماده برای طراحی سایت خود استفاده نمایید و در واقع با هزینه‌ای کم‌تر صاحب سایت شوید یا به صورت اختصاصی یک سایت کاملا حرفه‌ای داشته باشید.

هم‌چنین در کنار مبحث طراحی سایت، مواردی چون انتخاب خرید هاست پایتون مناسب، سئو، به روز رسانی و پشتیبانی سایت نیز مطرح هستند. حتما در خرید و اجرای هریک از این مراحل دانش کافی را کسب کرده و سپس اقدام نمایید. استفاده از تجربه متخصصین این حوزه نیز بسیار حائز اهمیت است.

مجموعه فراکارانت با 21 سال تجربه در حوزه طراحی سایت آماده به اشتراک گذاری تجربیات با شما است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد می‌شود مقالات زیر را نیز مطالعه نمایید.

1-دامنه و منابع مورد نیاز

2-صفر تا صد طراحی سایت

3-نکات و مزیت خرید بسته های طراحی سایت با قالب آماده

4- راهنمای انتخاب هاست مناسب

5-آنالیز سایت و ارائه بسته سئو 

6- انواع خدمات نگه داری وب سایت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست