طراحی سایت مجله اینترنتی

یکی از گزینه ­های اصلی افراد اهل مطالعه، علاقه­ مند به سرگرمی یا پیگیر موضوعات خاص، مجلات هستند. مطالعه مجله بعد از روزنامه، جزء پرمخاطب­ ترین محصولات دکه ­های روزنامه فروشی محسوب می­ شوند. شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که در اتاق انتظار یک پزشک مجله خاصی را مطالعه کرده و از آن لذت ببرید و حتی مشتری دائم آن شوید. پس دیده شدن حتی برای چند لحظه می­ تواند برای یک مجله مشتری دائم جذب کند.

انتشار مجله،  الکترونیکی یا چاپی؟؟؟

طراحی سایت مجله اینترنتی این امکان را برای شما فراهم می­ آورد که علاوه بر تولید نسخه چاپی با بارگذاری اینترنتی مجله به منابع مالی جدیدی نیز دست پیدا کنید اما موضوع به همین جا ختم نمی­ شود. طراحی سایت مجله اینترنتی مزایای بسیاری دارد:

نشر چاپی هزینه­ کاغذ، چاپ، حمل و نقل، بسته ­بندی، پست و… را به شما تحمیل می­کند در صورتی­ که طراحی سایت مجله اینترنتی حدود ۱۰% کل هزینه­ های نسخه چاپی هزینه دارد. طراحی سایت مجله اینترنتی این امکان را به شما می ­دهد که اطلاعات بسیار زیادی را در قالب فایل­ های کوچک ذخیره و آرشیو کنید. با طراحی سایت مجله اینترنتی شما می­ توانید از آیتم­ های چند رسانه­ای مانند: کلیپ­ های جذاب، فایل موسیقی، دسترسی به شبکه­ های اجتماعی و … بهره بگیرید.

نکته بسیار مهم و کاربردی این ­که می­ توانید تبلیغات بسیار گسترده­ تری در مقایسه نسخه چاپی داشته و سود چشمگیرتری به دست آورید. در طراحی سایت مجله اینترنتی می­ توانید به صورت آنلاین با مخاطبین خود در ارتباط باشید و با قرار دادن بخش اشتراک­ گیری مجله، به اطلاعات ایمیل و اسامی کاربران به منظور آمارگیری و بازخورد از مجله دسترسی داشته باشید.

از مزایا که بگذریم به منظور طراحی سایت مجله الکترونیکی موفق باید نکاتی را مد نظر قرار دهید.

▪ باید با توجه به موضوع مجله خود قالب گرافیکی مناسب را در طراحی سایت مجله اینترنتی داشته باشید

▪ نظم و دسته­ بندی موضوعات به گونه ­ای باشد که کاربر بدون سردرگمی بتواند از تمام مطالب دلخواه خود بازدید کند.

▪ امکان جستجو موضوع خاص در طراحی وب سایت مجله اینترنتی حتما در نظر گرفته شود.

▪ بنرهای تبلیغاتی در نقاط مناسب نصب و تعبیه شوند تا علاوه بر درآمدزا بودن باعث شلوغی و نازیبایی مجله اینترنتی شما نشوند.

رسیدن به موارد بالا زمانی امکان پذیر است که یک گروه حرفه­ ای طراحی وب سایت، مشاور و پشتیبان شما باشد. شرکت طراحی وب سایت فراکارانت با بیش از دو دهه تجربه در زمینه طراحی سایت، وب سایتی کاملا حرفه ای را برای شما طراحی کرده، و با پشتیبانی قوی حتی پس از انجام کار در کنار شما خواهد بود. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با همکاران ما  تماس بگیرید.

صفر تا صد راه اندازی سایت

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۱

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۲

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۳

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی انتخابی                                                                            

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 17 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست