طراحی سایت علمی

فراگیری و آموزش علوم در گذشته مستلزم صرف زمان و هزینه بسیار برای دسترسی به استاد یا منبع علمی موثق بود و دانشمندان و مشاهیر به منظور حفظ و نشر آثار خود ملزم  به نگارش دستی آثار خود بودند. اما در دهکده جهانی عصر جدید، به راحتی با روشن کردن یک کلید می­ توان به منابع جامع و بی ­نظیر علمی دست یافت. امروزه با گسترش علم و مراکز علمی، دانشجویان، اساتید و متخصصان اهل تحقیق و پژهش به پایگاه ­های بروزی برای جستجو و تحقیق مطالب و پژوهش­ های  خود نیاز دارند.

طراحی سایت علمی­­- آموزشی بستری برای ارائه مطالب و پژوهش ­های علمی با امکان دسترسی آسان است. با طراحی سایت علمی علاوه بر این­که می­ توانید با قرار دادن منسجم  دانش و تخصص خود در یک پایگاه اینترنتی، خود را به­ عنوان یک فرد یا گروه متخصص معرفی کرده همچنین امکان درآمدزایی از طریق وب سایت علمی خود را داشته باشید. اکثر مراکز علمی و آموزشی معتبر با  رویکرد طراحی سایت علمی برای موسسه خود تسهیلات ویژه ­ای را برای اعضاء و دانش ­آموختگان قائل شده اند. طراحی سایت علمی برای دانش ­پژوهان، موسسات و دانشگاه ­ها مزایای فراوان و غیرقابل انکاری دارد.

 طراحی سایت علمی

طراحی سایت علمی شامل صفحات زیر می باشد:

  • طراحی وب سایت در زمینه های مختلف علمی و تکنولوژیکی.
  • طراحی وب سایت با امکان در نظر گرفتن بخش آرشیو مقالات.
  • طراحی وب سایت با در نظر گرفتن بخش پرسش و پاسخ به منظور ارتباط بیشتر با کاربران آنلاین.  طراحی وب سایت با در نظر گرفتن آیتم اخبار روز.
  • طراحی وب سایت با تعبیه آیتم بسیار مهم انجمن علمی و تالارهای گفتگو  برای تبادل نظر کاربران.
  • طراحی وب سایت با در نظر گرفتن آیتم تبلیغات مرتبط یا غیر مرتبط به منظور درآمدزایی.

به یاد داشته باشید که در طراحی سایت علمی محتوی وب ­سایت اهمیت زیادی دارد مطالبی در سایت قرار دهید که بروز و مفید باشند تا هم بازدید کننده بیشتری داشته، بیشتر دیده شوید  و هم رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود ببخشید. ما در فراکارانت قریب به دو دهه تجربه را در ختیار شما می گذاریم و با پشتیبانی قوی حتی پس از اتمام پروژه در کنار شما خواهیم بود. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با همکاران ما  تماس بگیرید.

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۱

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۲     

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۳

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی انتخابی                       

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 17 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست