طراحی سایت عسل

شما به عنوان صاحب کسب و کار در حوزه عسل، حتما به دنبال افزایش درآمد و میزان فروش خود هستید. طراحی سایت عسل این امکان را برای شما فراهم می‌کند مشتریان شما تنها محدود به یک منطقه خاص نباشند. هم‌چنین حضور در فضای دیجیتال موجب می‌شود مشتریان همواره به محصولات و خدمات شما دسترسی داشته باشند. بدین صورت در میزان فروش شما تحول بزرگی ایجاد می‌شود.

honey

برخی امکانات مورد استفاده در طراحی سایت عسل

طراحی گرافیک جذاب

مخاطب اگر جذب سایت شما نشود ویا در هر مرحله‌ای در رسیدن به هدف خود  احساس دشواری کند، به راحتی سایت را ترک کرده و گزینه‌های دیگر را امتحان می‌کند. بنابراین با گرافیک جذاب و بهره‌گیری از اصول رابط کاربری و تجربه کاربری، مخاطب را جذب سایت خود کرده و در کوتاه‌ترین زمان مشتری را به اهداف خود برسانید.

درباره ما

در این بخش درباره تاریخ تاسیس، اهداف و ارزش‌هایی که محصولات شما به مشتری عرضه می‌نماید، صحبت می‌کنید.

تماس با ما

در این بخش اطلاعات تماس، آدرس و نقشه گوگل خود را می‌توانید قرار دهید. آدرس شبکه‌های اجتماعی را نیز می‌توانید در این بخش جای دهید.

معرفی محصولات

در این بخش محصولات می‌توانند هر یک در صفحه‌ای جداگانه به طور کامل برای مشتری معرفی شوند. هم‌چنین می‌توان طبق انواع مختلف محصولات، آن‌ها را دسته بندی کرده تا کاربران بتوانند به راحتی محصولات را مشاهده نمایند. ایجاد سیستم جست و جو نیز می‌تواند کاربر را به صورت مستقیم به محصول مورد نظر برساند.

فروش محصولات

می‌توان با ایجاد یک درگاه پرداخت آنلاین، امکان سفارش‌گیری آنلاین را نیز برای مشتری فراهم نمود. در این بخش می‌توان امکانات متنوع دیگری بر اساس نیاز شما افزود. از جمله هماهنگی زمان ارسال کالا، تعریف انواع روش پرداخت برای مشتری، پیگیری وضعیت سفارش محصول و …

اخبار و رویدادها

قرار دادن اخبار مربوط به این حوزه، معرفی محصولات جدید و … می‌تواند در این بخش قرار گیرد. به روز بودن در این بخش و قرارگیری اخبار جدید می‌تواند در افزایش ترافیک سایت بسیار اثرگذار باشد.

مقالات

ارائه مقالات درباره انواع محصولات، خواص و عملکرد آن‌ها در سئو سایت شما بسیار اثرگذار است. تولید محتوا به صورت جذاب و  طبق نیازهای مشتری، مخاطب را جذب سایت شما خواهد کرد.

ریسپانسیو

طراحی سایت به صورت ریسپانسیو این امکان را ایجاد می‌کند تا صفحات سایت در تمامی دستگاه‌های نمایش هوشمند موبایل و تبلت نیز به درستی نمایش داده شود. رعایت این نکته بسیار ضروری است. زیرا حجم زیادی از مخاطبان از طریق موبایل به جست و جو در اینترنت می‌پردازند.

honey site

طراحی سایت عسل با فراکارانت

مجموعه فراکارانت آماده به اشتراک گذاری دو دهه تجربه در حوزه طراحی سایت با شما است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما  تماس بگیرید. هم‌چنین نمونه کارها و تعرفه طراحی سایت را مشاهده نمایید.

پیشنهاد می‌شود مقالات زیر را نیز مطالعه نمایید.

1-نکات و مزیت‌های طراحی سایت با قالب آماده 

2- 10 نکته قبل از سفارش طراحی سایت فروشگاه آنلاین

3- طراحی سایت قسطی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست