طراحی سایت شبیه ایسام

مدل کسب و کار ایسام چیست؟

امروزه حضور در فضای دیجیتال تحول بزرگی در روند کسب و کارها ایجاد کرده است. در زمینه خرید و فروش محصولات نیز تغییرات زیادی رخ داده و خرید و فروش آنلاین امروزه بسیار گسترش یافته است. خرید و فروش آنلاین نیز به صورت‌های متنوعی انجام می‌شود.

برای فروش محصولات می‌توان از پلتفرم های مختلفی استفاده نمود. از جمله

سایت‌های نیازمندی مانند طراحی سایت دیوار و طراحی سایت شیپور

در سایت‌های نیازمندی انواع محصولات نو ودسته دوم در سایت قرار گرفته و بدون دخالت واسطه خریدار و فروشنده با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند.

قرار دادن محصولات در مارکت پلیس‌ها

در مارکت پلیس‌ها فروشندگان مختلف می‌توانند انواع محصولات خود را در مارکت پلیس قرار داده و به فروش برسانند. صاحب مارکت پلیس نیز از هر محصول پورسانت دریافت می‌نماید. برای مثال طراحی سایت دیجی کالا یک مارکت پلیس به شمار می‌آید.

قرار دادن محصولات در مزایده فروش مانند سایت ایسام

سایت ایسام مدل کسب و کاری همانند ebay دارد. در این سایت انواع کالاهای مختلف از موبایل، لوازم خانگی تا لباس، ظرف و … به صورت نو و دسته دوم خرید و فروش می‌شود. ایسام بر خلاف دیوار یا شیپور مسئولیت محصولات خود را بر عهده می‌گیرد. یعنی تایید محصول از سوی مشتری صورت گرفته و در صورت وجود مشکل، پیگیری می‌شود.

طراحی سایت شبیه ایسام چگونه است؟

discount

معامله در طراحی سایت شبیه ایسام

با طراحی سایت شبیه ایسام می‌توانید به عنوان یک واسط بین خریدار و فروشنده عمل کنید. فروشندگان با ایجاد یک حساب کاربری و به وجود آمدن زیردامنه فروشگاه در ایسام می‌توانند اقدام به فروش محصولات نمایند.

از مزیت های طراحی سایت شبیه ایسام امکان ایجاد مزایده در فروش محصول، بررسی رضایت مشتریان خرید و پیگیری انتقادها و شکایات می‌باشد.

در طراحی سایت ایسام مشتری با درگاه پرداخت آنلاین مبلغ کالا را پرداخت می‌نماید. درصدی از فروش به ایسام تعلق گرفته و باقی به فروشنده واریز میشود. اگر مشتری پس از دریافت از کالا راضی نبود، ایسام آن را پیگیری کرده و در صورت مناسب نبودن آن را مرجوع می‌کند.

امکانات طراحی سایت شبیه ایسام چگونه است؟

طراحی سایت شبیه ایسام به عنوان یک سایت فروشگاهی آنلاین و مزایده  امکانات متنوعی را می‌تواند در برگیرد. از جمله

با ایجاد بخش ثبت کالا، فروشنده می‌تواند محصول خود را در سایت ثبت نموده و به فروش برساند. فروشنده یک زیر دامنه با نام فروشگاه خود دریافت نموده و قادر به مدیریت کالاها، ویرایش آن‌ها، مدیریت تبلیغات محصولات، حراج محصول، نمایش مجموع بازدیدها، نمایش معامله های صورت گرفته و … خواهد بود.

خریدار نیز با ایجاد پروفایل کاربری می‌تواند امور خرید محصولات خود را مدیریت نماید. در این بخش مشتری انواع فعالیت‌ها، معامله‌ها، مزایده‌ها، پرداختی‌ها و … را می‌تواند مشاهده کند.

محصولات می‌توانند در دسته بندی‌ها و زیر دسته های مختلف ارائه شوند.

ایجاد بخش جست و جو محصولات جهت دسترسی سریع تر به محصولات

ایجاد اسلایدر و استفاده از تصاویر با کیفیت و محتوای جذاب نقش بسیار زیادی در جذب مخاطبین به سایت دارد.

ایجاد بخش پیشنهادهای ویژه جهت قرار گیری محصولات با قیمت مناسب، تخفیف‌های موجود، پر فروش‌ترین‌ها، پر طرفدارترین‌ها و …

ایجاد بخش مزایده های داغ و مزایده های پیشنهادی، مزایده های دست چین، مزایده های هیجان انگیز و …  در بخش مزایده خریدار می‌تواند در بازه زمانی مشخص شده قیمت پیشنهادی خود را ثبت نماید. در نهایت محصول با با بالاترین قیمت موجود در آن بازه زمانی به فروش خواهد رسید.

امکان ایجاد سیستم خرید قسطی با تعیین اقساط در بازه زمانی مورد نظر شما

امکان ایجاد سیستم رهگیری مرسوله پست شده

امکان ایجاد سیستم تایید دریافت کالا

تعیین روش‌های ارسال کالا

پشتیبانی

با توجه به اهمیت پشتیبانی در این مدل کسب و کار و ضرورت پیگیری امور مشتریان، ایجاد بخش پشتیبانی، قرار دادن راه های ارتباطی، طرح سوالات متداول و پاسخ به آن‌ها، بسیار حائز اهمیت است. در طراحی سایت ایسام می‌توانید درخواست خود را در بخش پشتیبانی سایت به ثبت رسانده تا به صورت دقیق به آن پاسخ داده شود.  هم‌چنین با ایجاد سیستم حل اختلاف در پروفایل کاربر، امکان ثبت شکایت‌ها و رسیدگی به آن ها به وجود می‌آید.

مقالات

ایجاد بخش وبلاگ و تولید محتوای جذاب و با کیفیت جهت جذب مخاطب و افزایش ترافیک سایت بسیار اثرگذار است. با توجه به طیف وسیع محصولات می‌توان دسته بندی های متنوع و جذابی از محتوای مورد نیاز و کاربردی برای مشتریان تهیه نمود.

sale tag

طراحی سایت شبیه ایسام با فراکارانت

امکانات بسیار متنوعی دیگری را می‌توانید در طراحی سایت خود قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از دو دهه تجربه مجموعه فراکانت در حوزه طراحی سایت با ما تماس بگیرید. هم‌چنین برای آشنایی بیشتر تعرفه‌های طراحی سایت و نمونه کارها را نیز مشاهده نمایید.

پیشنهاد می‌شود مقالات زیر را نیز مطالعه نمایید

طراحی سایت حراجی آنلاین

10 نکته قبل از سفارش طراحی سایت فروشگاه آنلاین

معرفی فروشگاه آنلاین و مزایای آن 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست