طراحی سایت مشابه دیجی کالا

امروزه کمتر کسی است که نام دیجی کالا را به عنوان یک برند معتبر در زمینه تجارت الکترونیک نشناسد. دیجی کالا به عنوان اولین فروشگاه آنلاین ایران، یکی از پرفروش‌ترین و پربازدیدترین سایت‌ها به شمار می‌رود. این سایت هم اکنون در الکسا رتبه 138 را دارد. اما طراحی سایت مشابه دیجی کالا مناسب چه کسب وکارهایی است؟

طراحی سایت مشابه دیجی کالا مناسب چه کسب و کارهایی است؟

ضرورت داشتن یک کسب و کار آنلاین امروزه با توجه به مزایا و میزان تحولاتی که می‌تواند در فروش شما ایجاد کند، بر همه ثابت شده است. آمارها نشان می‌دهد امروزه بیش از 49 درصد خریدها به صورت آنلاین انجام شده و این رقم روز به روز در حال افزایش است.

کسب و کار آنلاین با از بین بردن محدودیت مکانی و زمانی، تغییرات قابل توجهی ایفا می‌کند. از جمله آن که هزینه‌های ناشی از فضای فیزیکی را برای شما از بین می‌برد. هم‌چنین تعداد مشتریان احتمالی شما افزایش یافته و محدود به یک منطقه خاص نمی‌گردد.

حضور کسب وکار شما در فضای مجازی موجب می‌شود همواره در دسترس مشتریان بوده واز این طریق هیچ یک از مشتریان خود را از دست ندهید. از سوی دیگر به دلیل دسترسی بیشتر امکان پشتیبانی قوی‌تر و جلب رضایت بیشتر مشتری فراهم می‌شود.

 

online-store

 

طراحی سایت مشابه دیجی کالا چه امکاناتی دارد؟

طراحی سایت دیجی کالا و در کل یک فروشگاه اینترنتی از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

محصولات در طراحی سایت مشابه دیجی کالا

شما باید هر یک از محصولات خود را در صفحه‌ای به طور کامل معرفی کرده تا کاربر به طور کامل با ویژگی‌های محصول آشنایی پیدا کند. تولید محتوای جذاب، باکیفیت و متناسب با نیازهای مشتری در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

در این بخش با توجه به اهداف کسب و کار شما می‌توان امکانات بسیار دیگری را نیز افزود. برای نمونه می‌توانید بخش مقایسه محصولات را جهت تسهیل در تصمیم‌گیری مشتری ایجاد کرده تا کاربر بتواند امکانات و ویژگی‌های محصولات را با یکدیگر مقایسه نماید.

با توجه به این که تعداد محصولات می‌تواند زیاد باشد، دسته بندی آن‌ها بسیار اهمیت دارد. یک دسته بندی آسان و مناسب به نحوی که کاربر بتواند در کم‌ترین تعداد حرکات به محصول مورد نظر دست یابد. به کارگیری اصول تجربه کاربری در این راستا نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. در صورتی که تعداد محصولات بسیار زیاد باشد، استفاده از مگامنوها توصیه می‌گردد. مگامنوها، منوهای بزرگی هستند که کل صفحه را پوشش داده و کاربر می‌تواند یک جا تمام دسته محصولات را مشاهده نماید. هم‌چنین امکان جست وجو محصول را نیز باید ایجاد کرد تا کاربر بتواند به صورت مستقیم در کوتاه ترین زمان به محصول مورد نظر دسترسی پیدا کند.

خرید در طراحی سایت مشابه دیجی کالا

برای آن که فرآیند خرید به صورت آنلاین انجام شود، باید یک درگاه پرداخت آنلاین برای مشتری ایجاد نمود. قبل از آن که خرید مشتری به صورت کامل ثبت شود، امکانات بسیار دیگری از جمله ارسال فاکتور برای مشتری، هماهنگ کردن زمان تحویل کالا و … را می‌توان افزود.

پشتیبانی در طراحی سایت مشابه دیجی کالا

در طراحی سایت دیجی کالا بخش پشتیبانی جهت پاسخ به پرسش‌‌های احتمالی مشتریان و رفع نیاز آن‌ها صورت می‌گیرد. هم‌چنین می‌توان از چت آنلاین نیز جهت بخش پشتیبانی استفاده نمود. پشتیبانی قوی رضایت هر چه بیشتر مشتری و ساخت برندی قوی‌تر را برای شما در پیش دارد.

مارکت پلیس در طراحی سایت مشابه دیجی کالا

طراحی سایت فروشگاه آنلاین به دو صورت می‌تواند انجام شود :

1-برای یک کسب و کار سنتی که قصد دارد محصولات خود را  به صورت آنلاین به فروش برساند، طراحی سایت صورت گیرد.

2- به صورت مارکت پلیس طراحی سایت انجام شود. مارکت پلیس بستری است که در آن  تمام فروشندگان می‌توانند محصولات خود را در آن گذاشته و به فروش برسانند و به ازای هر خرید کاربر، کمیسیون فروش برای صاحب فروشگاه آنلاین محاسبه می‌گردد.

مارکت پلیس در طراحی سایت مشابه دیجی کالا

طراحی سایت مشابه دیجی کالا با فراکارانت

مجموعه فراکارانت با 20 سال تجربه در حوزه طراحی سایت همراه شما است. شما می‌توانید با صرف هزینه کم از قالب آماده طراحی سایت مشابه دیجی کالا  و یا طراحی سایت فروشگاهی ارزان استفاده نمایید. هم‌چنین با توجه به آن که هر روزه به امکانات فروشگاه آنلاین افزوده می‌شود، می‌توان طراحی سایت فروشگاهی به صورت اختصاصی شده ایجاد نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.طراح سايت ديجي كالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست