با طراحی سایت دیوار حرفه ای تبلیغ کنید

تبلیغات در جهان امروز و در زندگی روزمره به­ خصوص مراودات اقتصادی بسیار مهم و اجتناب ناپذیر است. تبلیغات نقش اساسی در معرفی برند­ها، برنامه ها و کسب و کسب کار اشخاص و سازمان ­ها ایفا می­کند. اهمیت و نیاز به استفاده از اینترنت به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بر کسی پوشیده نیست. در این میان روش­­ های نوین تبلیغ در سایت­ ها اقبال بسیار چشمگیری داشته­ اند. طراحی سایت دیوار  نمونه بسیار موفقی در این زمینه است و مزایای فوق العاده آن تحسین برانگیز می­ باشد.

به کمک چنین راه­ کارهای تبلیغی شاید بتوان امیدوار بود که در آینده نه چندان دور در کوچه و خیابان­ ها  دیگر اثری از تبلیغات کاغذی نباشد، با استفاده از تکنولوژی­ های روز طراحی سایت، کاغذ کمتری صرف تبلیغات شده و محیط زیست سالم تری خواهیم داشت. این نکته شاید ابتدایی­ ترین فایده طراحی سایت دیوار است.

طراحی سایت دیوار

ده­ ها مزیت دیگر از این نوع تبلیغ طراحی سایت دیوار را می ­توان برشمرد:

  • صرفه جویی در زمان و هزینه برای درج آگهی،
  • امکان ثبت آگهی خودکار،
  • امکان معرفی کامل کالا و خدمات،
  • مقایسه محصولات با نمونه­ های همانند،
  • امکانات جستجو چند منظوره،
  • ثبت آگهی در زمینه­ های مختلف،
  • امکان ثبت آگهی در تمامی استان­ها و…

سایت دیوار با cms  اختصاصی و تحت زبان برنامه نویسی php  طراحی و ایجاد شده است. ویژگی بسیار مهم دیگر طراحی سایت دیوار ریسپانسیو بودن آن است. امروزه افراد ترجیح می­ دهند به جای نشستن پشت میز و یا حتی استفاده از لپ تاپ با تلفن همراه خود به دنبال کالا و سرویس ­های مورد نظرشان باشند اینجاست که اهمیت ریسپانسیو بودن طراحی سایت دیوار مشخص می شود. در امر پشتیبانی، تیم طراحی سایت در خود سایت دیوار به طور کاملا حرفه­ ای این سایت را پشتیبانی می ­کند. با این وجود  شما هم می ­توانید با مراجعه به یک تیم طراحی وب سایت حرفه­ ای سایتی مشابه دیوار برای خود داشته باشید. شعار ” تبلیغات هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است ” را همیشه به خاطر داشته باشید.

امروزه تبلیغات به روش  طراحی وب سایت شبیه دیوار اساس رونق یک کسب و کار موفق خواهد بود. ما در شرکت طراحی سایت فراکارانت برای شما طراحی وب سایت مشابه دیوار را به صورت حرفه ای انجام می دهیم. و کارشناسان ما با پشتیبانی قوی حتی پس از اتمام پروژه آماده پاسخ گویی به شما می باشند. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با همکاران ما  تماس بگیرید.

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۱

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۲     

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۳

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی انتخابی                      

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 10 تیر 1396


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست