طراحی سایت در گرگان

شهر گرگان با آب و هوای عالی و طبیعت زیبای خود همواره مورد استقبال گردشگران واقع شده و صنعت گردشگری در آن پر رونق به شمار می‌رود. این صنعت نیز به رونق کسب و کارهای دیگر چون هتلداری، رستوران، مراکز تفریحی، مراکز درمانی، دانشگاه‌ها و… کمک کرده است. از سوی دیگر توانسته در حوزه کشاوری، دامپروی و صنایع وابسته به آن مطرح باشد. بنابراین نقش مهمی از لحاظ اقتصادی در کشور ایفا می‌کند. حضور این صنایع و کسب و کارها در فضای دیجیتال، تغییرات بزرگی در تسهیل فرآیندها، تعامل با مشتریان، دسترسی به مخاطبین هدف و افزایش درآمد ایجاد خواهد کرد. بنابراین طراحی سایت در گرگان این روزها بسیار مورد استقبال واقع شده است. طراحی سایت در گرگان

مزایای طراحی سایت در گرگان چیست؟

این روزها کسب و کارهای زیادی در تلاش هستند تا به فضای مجازی ورود پیدا کنند. اما چه مزایایی با طراحی سایت و حضور در فضای دیجیتال برای آن‌ها ایجاد می‌شود؟ می‌توان گفت… با حذف محدودیت مکان و زمان مشتریان زیادی از مناطق مختلف با محصولات و خدمات کسب و کار شما آشنا خواهند شد. مشتریان در هر ساعت از شبانه روز به شما دسترسی خواهند داشت. با جذب مشتریان بالقوه و دسترسی آسان‌تر به مخاطبین هدف، تغییرات بزرگی در میزان فروش و درآمد شما ایجاد خواهد شد. با توجه به حضور انواع کسب و کارها در فضای دیجیتال، شما نیز باید به فکر باشید تا همگام با رقبا پیش روید. در ادامه با سوال‌های زیادی رو به رو خواهید شد. از جمله انواع طراحی سایت چیست؟ طراحی سایت چگونه انجام می‌شود؟ چه نکات مهمی در طراحی سایت وجود دارد؟ و…

انواع طراحی سایت در گرگان چیست؟

طراحی سایت اطلاع رسانی

در طراحی سایت اطلاع رسانی، امکان اطلاع رسانی محصولات و خدمات با هزینه‌ای بسیار پایین تر از روش های سنتی اطلاع رسانی به وجود می‌آید. زیرا می‌توانید به مخاطبین هدف دسترسی پیدا کرده و کسب و کار خود را به آن‌ها معرفی کنید.

طراحی سایت فروشگاهی

با طراحی سایت فروشگاهی محصولات خود را به کاربر معرفی کرده و این امکان را ایجاد می‌کنید تا کاربر محصولات را به دقت بررسی کرده و سپس درباره خرید تصمیم‌گیری کند.

طراحی سایت فرآیندی

در طراحی سایت فرآیندی، ماژول‌های کاربردی جهت یک فرآیند خاص برنامه نویسی می‌شوند. برای نمونه در سایت های مشابه مانند دیجی کالا، آژانس گردشگری، دیوار و … می‌توان استفاده نمود. هر یک از این انواع طراحی را می‌توان در فعالیت‌های پر رونق گرگان پیاده سازی نمود.

 مراحل طراحی سایت در گرگان

1-ابتدا با توجه به اهداف کسب و کار خود  باید فکر کنید چگونه سایتی مد نظر شما است و درباره پارامترهای مختلف آن تحقیق و بررسی کنید. برای نمونه میزان بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، ظاهر گرافیکی که مدنظر دارید، برنامه‌هایی که برای بازاریابی و تبلیغات دارید و… 2- انتخاب هاست و دامنه مناسب. با انتخاب دامنه در نام و آدرس سایت خود را انتخاب کرده‌اید. با انتخاب هاست مناسب نیز فضای ذخیره اطلاعات خود را تعیین کرده‌اید. 3-بررسی نیاز سنجی‌های سایت و پیاده سازی موارد درخواستی بر روی کاغذ 4- انتخاب رابط گرافیکی. (در این مرحله می‌توان از قالب آماده استفاده کرد یا  طبق نیازها و اهداف کسب و کار شما صفحات اختصاصی طراحی می‌شوند) 5- آپلود کردن سایت بر روی هاست و دامنه 6-پشتیبانی از سایت

نکات مهم در طراحی سایت گرگان

هزینه طراحی سایت

محدوده قیمت طراحی یک سایت با توجه به امکانات و فرآیندهای آن بسیار گسترده است. دو گزینه پیش روی شما است. در گزینه اول با استفاده از قالب آماده سایت‌های مشابه می‌توانید یک طراحی سایت ارزان داشته باشید. ادر گزینه دوم اگر نیاز یه یک سایت حرفه ای داشته باشید، امکانات بر حسب نیاز شما به صورت اختصاصی طراحی می‌گردند.

طراحی اپلیکیشن

با توجه به استفاده روز افزون از دستگاه‌های هوشمند چون موبایل و افزایش ضریب نفوذ آن‌‌ها در زندگی افراد، طراحی اپلیکیشن در فرآیند کسب و کار شما تحول بزرگی می‌تواند ایجاد کند. استفاده از اپلیکیشن‌ها موجب می‌شود مشتریان همواره به شما دسترسی داشته باشند و فرآیند انجام امور برای آن‌ها ساده‌تر گردد.

طراحی ریسپانسیو

نمایش صحیح صفحات در موبایل و تبلت را حتما جدی بگیرید. زیرا امروزه کاربران به علت دسترسی بیشتر و سهولت در استفاده، از طریق موبایل به وب گردی می‌پردازند. بنابراین حتما با استفاده از طراحی ریسپانسیو سایت خود را در موبایل نیز به درستی به نمایش بگذارید.

طراحی سایت حرفه‌ای

بسیار مهم است در ذهن کاربران خود ماندگار شوید و برند و اعتبار خود را ارتقا دهید. طراحی گرافیکی حرفه‌ای و جذاب و از همه مهم‌تر متناسب با کسب و کار شما نقش مهمی در جذب کاربر به سایت در نگاه اول خواهد شد. در کنار آن باید در نظر داشته باشید یک سایت ساده و با کاربری آسان طراحی کنید تا کاربران در کوتاه ترین زمان به اهداف خود دست پیدا کنند.

سئو سایت

باید همواره در تلاش باشبد تا توسط مشتریان دیده شوید و در نتایج برتر جست و جوهای گوگل قرار گیرید. در این راستا پارامترهای زیادی را جهت سئو سایت باید لحاظ کنید. از جمله تولید محتوا، طراحی سایت واکنشگرا، افزایش سرعت سایت و…

بازاریابی دیجیتال

با استفاده از بازاریابی دیجیتال توانایی جذب مخاطبان هدف خود را پیدا خواهید کرد. بنابراین در هزینه‌های شما بسیار صرفه جویی خواهد شد. هم‌چنین می‌توانید از این طریق همواره با مشتریان در تعامل باشید و آسان‌تر مشتریان وفادار پیدا کنید. می‌توان گفت این روش بازدهی بیشتری نسبت به روش‌های سنتی بازاریابی دارد.

طراحی سایت در گرگان با فراکارانت

مجموعه فراکارانت آماده است تا بیش از دو دهه تجربه در حوزه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، میزبانی وب، دیجیتال مارکتینگ و مشاوره کسب و کار آنلاین را در اختیار مشتریان قرار دهد. در ادامه با مزایا و خدمات این مجموعه بیشتر آشنا شوید.

مزایای طراحی سایت با فراکارانت

قبل از راه اندازی سایت می‌توانید از مشاوره تخصصی این مجموعه بهره منده شوید. در این صورت با صرف یک هزینه بهینه امکانات و فرآیندهای مورد نیاز سایت خود را تعیین می‌کنید. جهت یادگیری مدیریت محتوای سایت می‌توانید از آموزش حضوری و فیلم های آموزشی این مجموعه استفاده کنید. پس از اتمام طراحی سایت از پشتیبانی قوی و گارانتی ویژه این مجموعه بهره مند شوید.

  گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه خدمات     خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02123087 تماس بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست