طراحی سایت خشکشویی و اتوشویی آنلاین

اهمیت طراحی سایت خشکشویی و اتوشویی آنلاین چیست؟

امروزه دنیای دیجیتال در هر حوزه‌ای ورود کرده و توانسته انجام امور و فرآیندها را چه برای صاحب کسب و کار و چه برای مشتری آسان‌تر سازد. مشتری با صرفه‌جویی در زمان و هزینه خود خدمات را به صورت آنلاین دریافت می‌کند. شما نیز به عنوان کارفرما بدون محدودیت مکان و زمان در دسترس مشتری بوده و از این طریق فروش خود را افزایش می‌دهید. از این رو طراحی سایت خشکشویی و اتوشویی آنلاین گزینه بسیار مناسبی برای تغییر و افزایش درآمد شما است.

امکانات طراحی سایت خشکشویی و اتوشویی آنلاین چیست؟

خشکشویی خود را معرفی کنید

از سال تاسیس خشکشویی، میزان تجربه و رضایت مشتریان و ارزشی که توسط خدمات خود به مشتریان ارائه می‌دهید، بنویسید. وجود این بخش سطح اعتماد کاربران را تا حد بسیار زیادی افزایش می‌دهد.

انوع خدمات خود را معرفی کنید

در طراحی سایت خشکشویی و اتوشویی آنلاین انواع خدمات شست وشو و اتوی محصولاتی چون پرده، کت، شلوار، لباس زنانه، مردانه و … را می‌توانید به صورت دسته بندی شده به کاربران معرفی کرده و درباره نوع خدمات رسانی هر یک توضیحاتی ارائه کنید.

تعرفه خدمات را به اشتراک بگذارید

می‌توانید در یک صفحه اختصاصی تعرفه انواع خدمات را با کاربران به اشتراک گذاشته تا با آگاهی کامل سفارش خود را تکمیل کنند.

طراحی سایت خشکشویی و اتوشویی آنلاین

سفارش آنلاین و سفارش تلفنی بگیرید

در طراحی سایت خشکشویی و اتوشویی آنلاین می‌توانید صفحه سفارش آنلاین و صفحه سفارش تلفنی ایجاد کنید. در صفحه سفارش تلفنی، مشتری با دسترسی به شماره تلفن می‌تواند سفارشات خود را ثبت کند. در صفحه سفارش آنلاین نیز مشتری با مشخص کردن نوع خدمات خود، سفارش را ثبت می‌کند. سپس لازم است زمان مورد نظر برای دریافت لباس از مشتری و در نهایت تحویل آن به مشتری ثبت شود. در این بخش می‌توان امکانات متنوعی از جمله نوع روش دریافت و تحویل کالا و نوع روش پرداخت را به صورت اختیاری انتخاب نمود.

محتوای جذاب تهیه کنید

در این بخش می‌توانید از انواع روش‌های نگه‌داری و شست وشوی لباس و… برای کاربران با توجه به نیاز و پرسش‌های آن‌ها محتوای جذاب تهیه کنید. این بخش در افزایش ترافیک و بازدید سایت بسیار اثرگذار است.

اطلاعات تماس را به اشتراک بگذارید

در طراحی سایت خشکشویی و اتوشویی آنلاین حتما اطلاعات تماس همچون شماره تلفن، آدرس خشک شویی، نقشه گوگل مپ، لینک شبکه‌های اجتماعی و …. را در دسترس مشتریان قرار داده و یک پشتیبانی قوی به آن‌ها ارائه دهید. ارائه خدماتی چون چت آنلاین نیز جهت ارائه پشتیبانی قوی و جلب رضایت مشتریان بسیار حائز اهمیت است.

پیشنهادهای ویژه ارائه دهید

می‌توانید در صفحه‌ای اختصاصی انواع تخفیف‌ها و کمپین‌های مختلف را با کاربران به اشتراک بگذارید. استفاده از اصول دیجیتال مارکتینگ نقش مهمی در بازاریابی و معرفی خدمات شما در فضای مجازی دارد.

اپلیکیشن طراحی کنید

طراحی اپلیکیشن خشکشویی آنلاین نیز با توجه به اهداف و استراتژی کسب و کار شما گزینه بسیار مناسبی می‌تواند باشد. با توجه به آن که امروزه گوشی هوشمند همواره در دسترس افراد است و استفاده از اپلیکیشن برای آن‌ها سهولت بیشتری دارد، طراحی اپلیکیشن می‌تواند تغییرات بزرگی در میزان درآمد شما ایجاد کند. حتما از مشاوره تخصصی در حوزه کسب و کار آنلاین بهره‌مند شوید تا بتوانید با توجه به اهداف کسب و کار خود، یک انتخاب بهینه داشته باشید.

چند نکته مهم…

در کنار طراحی سایت خشکشویی و اتوشویی آنلاین، در نظر داشته باشید نکات دیگری را نیز باید رعایت کنید تا به موفقیت دست یابید. از جمله انتخاب هاست و دامنه مناسب، استفاده از خدمات گوگل ادوردز جهت قرار گیری در صفحه اول گوگل، رعایت اصول سئو، رابط کاربری و تجربه کاربری و … . برای آشنایی بیشتر حتما مقالات پیشنهادی را در انتهای این مقاله دنبال کنید.

طراحی سایت خشکشویی و اتوشویی آنلاین با فراکارانت

مجموعه فراکارانت از سال 1377 فعالیت خود را در حوزه فناوری اطلاعات آغاز کرده است. می‌توانید برای طراحی سایت خشکشویی و اتوشویی آنلاین از خدمات و تجربیات این مجموعه بهره‌مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

 

مقالات پیشنهادی

تفاوت رابط کاربری و تجربه کاربری

آنالیز سایت به همراه بسته سئو

نگهداری سایت

تبلیغات کلیکی چیست؟

دیجیتال مارکتینگ ویژه چه کسب و کارهایی است؟

راهنمای انتخاب هاست مناسب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست