سپر امنیتی و سپرضداسپم

پس از آن که مرحله طراحی سایت را پشت سر گذاشتید و آغاز به کار کردید، باید همواره به نگه داری وب سایت خود بپردازید. نگه داری از سایت شامل جنبه‌های مختلفی می‌باشد. می‌توانید در مقاله نگه‌داری وب سایت درباره آن‌ها مطالعه نمایید. از جمله مهم‌ترین و اصلی‌ترین اقداماتی که باید انجام گیرید، تامین امنیت سایت شما می‌باشد. در صورتی که به امنیت سایت خود رسیدگی ننمایید، سایت محل تجمع انواع ویروس‌ شده و مشکلات بسیاری را ایجاد می‌کند. از جمله آن که سرعت سایت را کاهش می‌دهد و موجب ترک کاربران از سایت می‌شود. در ادامه انواع سپرها جهت تامین امنیت سایت بیان می‌شود.

سپر امنیتی

سپر‌های امنیتی جهت تامین امنیت سایت  از نفوذ به سایت شما جلوگیری می‌کنند. سپر امنیتی از کدها و برنامه‌های شما محافظت می‌کند. سپرهای امنیتی وب سایت شما را اسکن می‌کنند، بدافزارها و نقاط آسیب پذیر را اصلاح می‌کنند و ترافیک‌های مضر را از سایت شما حذف می‌کنند.

secure

وجود سپر امنیتی نگرانی شما را از خرابی سایت و از بین رفتن اطلاعات و محتوای سایت شما کاهش می‌دهد. هم‌چنین اگر سایت شما سپر امنیتی نداشته باشد، به علت مشکلات به وجود آمده از جمله کاهش سرعت سایت کاربران چون به هدف خود دست نمیابند سایت را ترک کرده، نرخ پرش افزایش یافته و سئو سایت شما کاهش میابد. با وجو سپرهای امنیتی شما به سرعت از مشکلات امنیتی به وجود آمده آگاه می‌شوید و می‌توانید به سرعت به حل مشکل بپردازید.

سپر ضد اسپم

فعالیت اسپمرها در وب سایت شما موجب می‌شود اطلاعات زیادی در دیتابیس شما ذخیره شده و درنتیجه عملکرد سایت شما کاهش یافته وسرعت سایت پایین می‌آید. سپرهای ضد اسپم از ورود ایمیل‌های اسپم به داخل وب‌سایت شما جلوگیری می‌نمایند. هم‌چنین از عضویت و فعالیت ربات‌ها نیز جلوگیری خواهند نموند. در بخش کامنت‌ها نیز آدرس‌های خطرناک را مسدود می‌نماید.

spam

به طور کلی سپرهای ضداسپم امنیت وب سایت شما را افزایش داده، از فرم‌های ثبت نام و عضویت شما و هم‌چنین ایمیل‌های شما محافظت می‌نماید، بدون آن که سرعت سایت شما را کاهش دهد و در بهینگی و کاربرپسند بودن سایت شما مشکلی ایجاد نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به پشتیبانی کارا آی‌تی مراجعه و یا با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 7 تیر 1400

فهرست مطالب


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست