ویژگی های طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی برای صاحبان شرکت ها یا کارخانجات جهت ورود به دنیای تجارت اینترنتی خوب و لازم است.بحث در اینجا بررسی ویژگی های طراحی سایت شرکتی می باشد. اینکه طراحی وبسایت شرکتی چیست و چه اهمیتی دارد؛ می توانید در مقاله طراحی سایت شرکتی مطالعه کنید. 

طراحی سایت شرکتی یک طراحی سایت پرکاربرد برای شرکت ها، مراکز و اماکنی است که تمایل به معروف شدن، برندینگ دارند و در کنار آن دسترسی راحت تر کاربران برای کارفرما مهم است. بطور مثال با طراحی سایت شرکتی می توانید خدمات خود، ساعات کاری و لوکیشن شرکت را در سایت قرار دهید.

این نوع طراحی سایت مزیت و ویژگی های فراوانی دارد و بزرگترین مزیتش اینست که با هزینه ای اندک، میتوانید خدمات بسیاری به کاربرانتان ارائه دهید و همچنان علاوه بر معرفی خدمات خود، تصمیم به فروش آنلاین و ارائه خدمات آنلاین گرفتید، با فروشگاهی کردن سایت خود، یک سایت شرکتی-فروشگاهی برای خود دارید.

طراحی سایت شرکتی در فراکارانت نیز هزینه ی مناسبی برای کارفرمایان دارد؛ به گونه ای که نیاز نیست کارفرمایان برای داشتن سایت شرکتی هزینه بسیاری کنند. برای آگاهی از  تعرفه و قیمت می توانید به صفحه تعرفه طراحی سایت شرکتی رجوع کنید و جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

بررسی ویژگی های طراحی سایت شرکتی

هاست و سرور مناسب

هاست مکانی است که تمامی اطلاعات سایت شما اعم از آپ تایم، نصب قالب سایت و.. در آن ذخیره می شود و به نوعی دیتابیس سایت شما می باشد. در کنار این موارد هاست در سرعت لود سایت بسیار مناسب است و به بیان دیگر هاست مناسب پر سرعت است.

یک ویژگی خوب شرکت فراکارانت اینست که خدمات ارائه هاست و سرور انجام می دهد؛ و به شما عزیزان در انتخاب هاست مناسب کمک می کند.

ریسپانسیو بودن

ریسپانسیو بودن به معنای مناسب نشان دادن ظاهر سایت در نسخه های دیگر همچون گوشی و تبلت می باشد. این یک فاکتور مهم جهت طراحی سایت شرکتی می باشد. عدم توجه به آن، باعث کاهش مشتریان می شود.

سرعت لود بالا

سرعت لود علاوه بر هاست، به نوع سیستم مدیریت محتوا و قالب انتخابی جهت طراحی سایت شرکتی بسیار مهم است. سرعت لود یک معیار مهم است؛ زیرا در سئو سایت نیز موثر می باشد.

DESIGN-WEB

طراحی و شکل ظاهری

طراحی وبسایت شما جدا از آنکه مکانی برای معرفی شما می باشد؛ باید رابط کاربری مناسبی داشته باشد؛ بگونه ای که کاربران پس از ورود به سایت به راحتی پاسخ نیاز خود را پیدا کنند.

سئو

سئو سایت طبق قوانین و اصول گوگل به دیده شدن شما در نتایج برتر کمک می کند. نوع سئو و سئو کاری که انتخاب می کنید؛ بسیار مهم است. سئوکار غیرحرفه ای گاهی باعث پنالتی شدن سایت می شود. این فاکتور از مهم ترین ویژگی های طراحی سایت شرکتی می باشد.

طراحی صفحات اختصاصی

وبسایت شرکتی باید صفحاتی برای معرفی محصول، معرفی خدمات و ارائه آنها، تماس با ما و درباره ما و فرم های اختصاصی برحسب نیاز مشتریان داشته باشد. نوع طراحی آن برای جذابیت بصری و راحتی کاربران بسیار مهم است.

امنیت

یک دلیل اکثر کارفرمایانی که اقدام به طراحی سایت شرکتی می کنند؛ پرداخت اینترنتی و اتصال سایت به درگاه های بانکی می باشد.  در انتخاب قالب سایت و طراحی آن باید دقیق باشید که امنیت داشته باشد.

امکان نشر مطالب در صفحات اجتماعی

همانطور که بالاتر گفته شده؛ سئو سایت در دیده شدن سایت بسیار مهم است. یکی از اصول سئو، سئو خارجی است که شامل انتشار مطالب و ویدئوها در شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها می باشد. باید سایت شما به گونه ای طراحی شود که قابلیت انتشار مطالب در شبکه های اجتماعی و بک لینک دادن مطالب به سایت شما را داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست