نکات و مزیت‌های خرید بسته‌های طراحی سایت با قالب آماده

طراحی سایت با قالب آماده برای پاسخگویی به نیاز آن دسته از افرادی هست که می‌خواهند با هزینه اندک سایت خود را داشته باشند. این اشخاص به دلایل متعدد به دنبال ارزان‌ترین و کم هزینه‌ترین روش‌ها برای داشتن وب‌سایت هستند.

ارزان‌ترین روش‌ها استفاده از قالب‌هایی است که با قیمتی حدودا 50 الی 100 هزار تومان در سطح اینترنت به فروش می‌رسند.

توصیه ما به شما این است که چون این روش‌ها، روش‌های استانداری نیستند و به شکل نال (NUll) شده (کرک شده) و سرقتی‌اند، در نتیجه دچار مشکلات امنیتی متعددی هستند.

ارزان سایت

 

 

مشکلات استفاده از قالب نال (NULL)  چیست؟

مشکلات امنیتی

قالب‌های نال شده یا کرک شده، قالب‌هایی هستن که از حالت کد گذاری شده خارج شده‌اند تا محدودیت‌های مرتبط با لایسنس از روی آن‌ها برداشته شود. تبعات این امر علاوه بر این‌که به لحاظ اخلاقی درست نمی‌باشد، به دلیل به روز نبودن، داشتن کدهای مخرب، ایجاد شدن حفره‌های امنیتی از لحاظ امنیتی تبعات فراوانی را برای سایت به دنبال دارد. همچنین این قالب‌ها را نمی‌توان به روز رسانی کرد و خدمات پشتیبانی برای این نوع قالب‌ها ارائه نخواهد شد. از طرف دیگر ریسک از دست رفتن تمام اطلاعات سایت در صورت استفاده از این نوع قالب‌ها به دلیل عدم کارکرد صحیح، افزایش می‌یابد.

داشتن کد اضافی

این نوع قالب‌ها حاوی کدهای اضافه هستند که بر روی عملکرد وب‌سایت شما تاثیر منفی دارند. به عنوان مثال کدهایی که وب‌سایت شما را در معرض حمله هکرها و عملیات خرابکارانه قرار می‌دهند. یا سایت را با خطر جاسوسی و سرقت اطلاعات مواجه می‌کنند. همچنین ممکن است لینک سایت‌های دیگر را در این نوع قالب‌ها قرار دهند تا بک لینک دریافت کنند. همچنین قالب‌های نال شده لینک‌های اسپم را به سایت شما اضافه می‌کنند که این امر به شدن تاثیر منفی روی سئو سایت شما دارد.

 

عدم پشتیبانی از زبان فارسی

از آن‌جایی که بیش از ۹۰% قالبهای آماده موجود در سایت‌ها، از روی نسخه‌های خارجی سرقت شده‌اند، در نتیجه این نوع قالب‌ها با زبان فارسی سازگار نشده‌اند و مشکلات زیادی در صورت استفاده از زبان فارسی به وجود می‌آورند. به عنوان مثال فونت فارسی را نمی‌توانند به درستی نمایش دهند، یا این‌که نمی‌توانید فونت دلخواه به آن اضافه کنید.

 

جایگزین مناسب و به صرفه قالب‌های کرک شده (نال) چیست؟

پیشنهاد می‌کنیم به جای استفاده از این نوع قالب‌ها، از قالب‌هایی که توسط شرکت‌ها به صورت حرفه‌ای طراحی کردند و در گذشته آن‌ها را ساختند استفاده کنید. بهتر است اندکی بیش‌تر هزینه کنید و از قالب‌های حرفه‌ای که لایسنس خود این شرکت‌ها هستند استفاده کنید.

ما در شرکت طراحی سایت فراکارانت جهت رفع نیازهای مشتریان طراحی سایت با قالب‌های آماده را در سرویس‌های طراحی سایت ارزان قرار داده‌ایم. جهت مشاهده سامانه‌های آماده فعالسازی کلیک کنید.

 

مزیت‌های استفاده از سرویس‌های طراحی سایت ارزان کارا آی تی

نداشتن مشکلات مربوط به قالب‌های کرک شده

تفاوت قالب‌های آماده شرکت فراکارانت با قالب‌های دیگر این است که این قالب‌ها توسط تیم حرفه‌ای طراحی سایت کارا آی‌تی طراحی شده و مشکلاتی چون داشتن کد سرقتی و مشکل نال (Null) بودن (کرک شده) را ندارد. در آن کد اضافه‌ای نمی‌باشد و به شکل سورس سئو شده است و با زبان فارسی سازگار است. که مجموعه این مزایا تضمین کننده ادامه فعالیت وب‌سایت می‌باشد.

دستیابی به یک وب‌سایت در کم‌ترین زمان ممکن

نکته بعدی که باید درباره قالب‌های آماده به آن توجه کرد این است که استفاده از این قالب‌ها باعث می‌شود به بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن، یک وب‌سایت مناسب داشته باشیم.

مدیریت راحت وب‌سایت

از طرفی نیاز به دانش فنی را برای مدیریت وب‌سایت را کم‌تر می‌کند ولی همین موضوع تبدیل به تهدید برای آن دسته از افرادی شده است که تنها خدمات نصب و راه‌اندازی قالب‌ها را بلد هستند، اما مدعی ارائه خدمات طراحی سایت شده‌اند و بدون اعلام این موضوع که قالبی که از آن استفاده می‌کنند از نوع قالب آماده است، آن را به شما می‌فروشند و این موضوع می‌تواند تبدیل به تهدیدی برای انتخاب شما شود.

 

سایت ارزان

 

خدمات مشاوره و طراحی سایت کارا آی تی

خدمات مشاوره

شرکت فراکارانت جهت جلوگیری از فروش قالب‌های آماده بی‌کیفیت به جای قالب کد خورده و یا به جای یک سرویس مناسب که قیمت زیادی هم ندارد، به شما پیشنهاد می کند که قبل از خرید، با مشاورین ما صحبت کنید. مشاورین ما این موضوع را بررسی کرده و سپس به شما اعلام می‌کنند که این قالب ها از نوع قالب آماده است یا خیر؟

نکته بعدی که وجود دارد این هست که قبل از اقدام به خرید هر نوع قالب، به این سوالات پاسخ دهید.

  • نیاز کسب و کار شما چیست؟
  • این نیاز به چه قالبی، چه فرآیندی و به چه امکاناتی نیاز دارد؟

خدمات قالب‌های آماده سرویس‌های کارا هاست

اگر واقعا از لحاظ هزینه در معذوریت هستید و نمی‌توانید هزینه کافی برای خرید یک قالب لایسنس دار و مالک دار کنید. شرکت کارا هاست جهت رفاه حال شما، روی سرویس‌های هاستی که ارائه می‌دهد، یک قالب رایگان را در اختیار شما قرار می دهد.

مزایای استفاده از قالب رایگان سرویس کارا هاست

محدودیتی که در این‌جا وجود دارد این است که از این نوع قالب‌ها، نمی‌توان توقع یک قالب حرفه‌ای را داشت ولی از طرفی این موضوع برای وب‌سایت‌هایی که هدفی فراتر از اطلاع رسانی و معرفی اولیه خودشون ندارند، در نتیجه حساسیت‌های زیادی روی بحث چیدمان و امکاناتی که صد در صد براساس نیاز آن‌ها طراحی شده باشد را ندارند، می تواند مفید باشد.

این نوع قالب ها، بسیار مفید و مناسب هستند و می توانید از آن‌ها در جهت رفع نیازهای کسب و کار خود استفاده کنید. این قالب‌ها لایسنس دار بوده، از طرفی  هزینه‌ای هم بابت آن‌ها نخواهید پرداخت و به ازای خرید سرویس هاستی که انجام می دهید به شما ارائه می‌شوند.

ضمن این‌که بد نیست که این موضوع را به دوستان یاد آوری کنیم که به ازای قالب های آماده‌ای که ما بر روی بخش سرویس کارا آی تی به عنوان سایت ارزان می فروشیم، دامنه رایگان، هاست رایگان، SSL رایگان، سرویس پشتیبانی، سرویس نگهداری و بسیار موارد دیگر را به شکل هدیه درون خودش دارد.

 

شرکت طراحی سایت فراکارانت با بیش ار دو دهه تجربه، آماده ارائه خدمات طراحی سایت با قالب آماده می‌باشد. جهت مشاهده سامانه های حرفه ای طراحی سایت آماده و تحویل فوری کلیک کنید. همچنین می‌توانید برای استفاده از خدمات مشاوره با ما تماس بگیرید.

 

پیشنهاد می‌کنیم مقالات زیر را نیز مشاهده بفرمایید:

طراحی سایت قالب آماده

طراحی سایت با قالب آماده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست