طراحی سایت گیم نت

اهمیت طراحی سایت گیم نت چیست؟

امروزه حضور در فضای مجازی می‌تواند تغییرات بزرگی در کسب و کارها ایجاد کند. برای نمونه تسهیل در فرآیندهای کاری و ایجاد اتوماسیون، کاهش هزینه‌های بازاریابی و معرفی خدمات و محصولات، حذف محدودیت‌ها در دسترسی به مشتری، افزایش تعداد مشتریان و در نتیجه افزایش فروش  از مزایای حضوز در فضای مجازی است. بنابراین طراحی سایت گیم نت می‌تواند گزینه مناسبی جهت رونق کسب و کار شما باشد.

امکانات طراحی سایت گیم نت چیست؟

معرفی گیم نت

در طراحی سایت گیم نت با طراحی صفحه درباره ما گیم نت خود را به کاربران معرفی کنید. با استفاده از محتوای متنی سال تاسیس گیم نت، امکانات و تجهیزات، گواهی‌ها و مجوزها، نمایندگی‌ها و… را معرفی کنید. هم‌چنین استفاده از محتوای تصویری و ویدئویی با کیفیت و حرفه‌ای جهت معرفی تجهیزات و امکانات گیم نت می‌تواند مخاطبین زیادی را به سمت شما جذب کند.

معرفی اطلاعات تماس

در طراحی سایت گیم نت با طراحی صفحه تماس با ما  راه‌های ارتباطی را در دسترس کاربر بگذارید. بسیار مهم است تعامل خود را با مشتریان حفظ کرده و رضایت آن‌ها را جلب کنید. بنابراین شماره تماس، آدرس، نقشه گوگل مپ، ساعات و روزهای کاری و لینک انواع شبکه‌های اجتماعی که در آن حضور دارید را با کاربران به اشتراک بگذارید.

ثبت نام و عضویت آنلاین

در طراحی سایت گیم نت با طراحی فرم مخصوص ثبت نام، اطلاعات مورد نیاز را از کاربران دریافت کرده و آن‌ها را در سایت ثبت نام کنید. در نتیجه کاربران هنگام خرید بازی یا شرکت در تورنومنت‌ها از از طریق پنل کاربری خود اقدام می‌کنند.

هم‌چنین از طریق اطلاعات موجود می‌توانید تعامل خود را با کاربران حفظ کنید. برای نمونه به افراد علاقه‌مند از طریق ایمیل خبرنامه ارسال کرده و در حوزه بازی به آن‌ها اطلاع رسانی کرده و خود را به کاربران یادآوری کنید.

طراحی سایت گیم نت

رزرو آنلاین

در طراحی سایت گیم نت با طراحی سیستم رزرواسیون آنلاین کاربران می‌توانند زمان حضور خود را طبق گزینه‌های موجود در سایت ثبت کنند. سپس جهت تایید می‌توان از طریق ایمیل یا پیامک به آن‌ها اطلاع رسانی نمود.

برگزاری تورنومنت

در طراحی سایت گیم نت می‌توانید یک بخش را به برگزاری مسابقات آنلاین اختصاص دهید. کاربران در سایت ثبت نام می‌کنند، مبلغی را به عنوان ورودی از طریق درگاه‌های پرداخت می‌‌پردازند و در زمان اعلام شده در مسابقات شرکت می‌کنند. طراحی صفحه‌ای جهت اطلاع‌رسانی جامع درباره مسابقات و گزارش لحظه‌ای از وضعیت بازی‌ها نیز ضروری است.

فروشگاه آنلاین

در طراحی سایت گیم نت می‌توان فروشگاه آنلاین راه اندازی کرد تا انواع بازی‌های آنلاین را به فروش رساند. در این بخش با توجه به اهداف خود می‌توانید انواع امکانات همچون دسته بندی محصولات در منوی سایت، صفحه معرفی محصول، ثبت سفارش، راه اندازی درگاه پرداخت، صدور فاکتور خرید و… را در سایت قرار دهید.

طراحی سایت گیم نت با فراکارانت

مجموعه فراکارانت با بیش از دو دهه سابقه طراحی سایت حرفه‌ای متناسب با اهداف و نیازهای کسب و کار شما و انواع خدمات مرتبط همچون خرید هاست و دامنه، به روز رسانی و پشتیبانی سایت، سئو سایت، دیجیتال مارکتینگ و… همراه شما عزیزان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۳۰۸۷ تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست