طراحی سایت نوبت دهی

امروزه فضای دیجیتال در همه کسب و کارها نفوذ پیدا کرده است. حضور در این فضا میزان بازدهی، صرفه جویی در زمان و هزینه را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.بسیاری از پزشکان نیز از امکانات  طراحی سایت نوبت دهی پزشکی آنلاین استفاده کرده تا بیماران بتوانند نوبت خود را به صورت آنلاین ثبت نمایند. هم‌چنین حذف محدودیت زمان و مکان موجب می‌شود مشتریان در هر نقطه‌ای همواره به شما دسترسی داشته باشند.

طراحی سایت نوبت دهی پزشکی آنلاین چه مزایایی دارد؟

طراحی سایت نوبت دهی پزشکی آنلاین مزایای بسیاری را در اختیار پزشکان قرار می‌دهد. یک منشی ممکن است نتواند پاسخ گوی تمام بیماران باشد. اما نوبت دهی آنلاین، در واقع یک منشی تمام وقت در اختیار شما قرار داده تا در هر ساعتی از شبانه روز برای همه بیماران نوبت ثبت کند. هم‌چنین از لحاظ روانی، بیمار آرامش بیشتری پیدا کرده و مجبور به منتظر ماندن پشت خط‌های طولانی و بی پاسخ نمی‌ماند. بنابراین این گونه هیچ یک از بیماران خود را از دست نخواهید داد.

مزایای طراحی سایت نوبت دهی پزشکی آنلاین

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین چه امکاناتی دارد؟

در طراحی سایت نوبت دهی پزشکی آنلاین این امکان ایجاد می‌شود تا بیمار بدون مراجعه به مطب اطلاعات خود را ثبت نموده و روز و ساعت وقت مورد نظر را رزرو نماید.

می‌توان بخشی از طراحی سایت را به ثبت آنلاین سوابق و اطلاعات بیمارانی که قصد نوبت گیری دارند اختصاص داد. در این صورت بانک داده‌ای از سوابق بیماران برای شما وجود خواهد داشت که سرعت و نظم بیشتری به کار شما می‌بخشد.

در طراحی سایت نوبت دهی پزشکی آنلاین امکان ایجاد درگاه پرداخت به صورت آنلاین نیز وجود دارد. از این طریق بیماران می‌توانند ویزیت خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایند. هم‌چنین می‌توان با راه اندازی سیستم ارسال پیامک و یا ایمیل، تایید نوبت، آدرس و اطلاعات تماس را به بیمار اطلاع داد. در این صورت بیمار برای اطمینان از نوبت خود نیاز به تماس تلفنی با مطب نخواهد داشت.

با توجه به آن که استفاده از دستگاه‌های هوشمند مانند موبایل و تبلت رو به افزایش است، می‌توان با طراحی اپلیکیشن نیز سیستم نوبت دهی آنلاین را ایجاد کرد.

طراحی سایت نوبت دهی پزشکی آنلاین

طراحی سایت نوبت دهی پزشکی آنلاین با فراکارانت

مجموعه فراکارانت افتخار 20 سال همراهی مشتریان در حوزه طراحی سایت را دارد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید. هم‌چنین برای آشنایی بیشتر نمونه کارها را نیز مشاهده نمایید.

پیشنهاد می‌شود مقالات زیر را مطالعه کنید.

طراحی سایت پزشکان                                  طراحی سایت پزشکان و مشاوره پزشکی                         طراحی سایت بیمارستانی و درمانگاهی

طراحی سایت کلینیک پزشکی                        طراحی سایت تجهیزات پزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست