طراحی سایت مشاغل خانگی

اهمیت طراحی سایت مشاغل خانگی چیست؟

امروزه کسب و کارهای نوپا و کوچک زیادی مشغول به فعالیت هستند. بسیار مهم است این کسب و کارها شناخته شوند، بتوانند محصولات و خدمات خود را به مخاطبین هدف معرفی کرده و از این طریق فروش خود را افزایش دهند. با طراحی سایت مشاغل خانگی می‌توانید با صرف یک هزینه مقرون به صرفه مخاطبین هدف خود را در فضای مجازی پیدا کرده و محصولات و خدمات را به آن‌ها معرفی کنید. در این صورت بدون محدودیت مکان و در 24 ساعت شبانه روز به مشتریان خود دسترسی خواهید داشت. حتی اگر بخواهید با بودجه کم کسب و کار خود را در فضای مجازی آغاز کنید، می‌توانید از امکانات طراحی سایت ارزان نیز استفاده کرده و شروع به فعالیت کنید.

امکانات طراحی سایت مشاغل خانگی چیست؟

معرفی شغل

حتما با طراحی صفحه‌ای همچون درباره ما در طراحی سایت مشاغل خانگی کسب و کار خود را به کاربران معرفی کنید. رزومه و سوابق مرتبط، انواع گواهی‌ها و مجوزها، شرح خدمات و مزایایی که به مشتریان ارائه می‌دهید و هرگونه اطلاعاتی که فکر می‌کنید موجب می‌شود اعتماد کاربران به کسب و کار شما افزایش یابد را در این بخش قرار دهید.

معرفی خدمات و محصولات

انواع محصولات و خدمات را با ایجاد منو در سایت دسته بندی کنید. یک چیدمان صحیح و اصولی که کاربر را دچار سردرگمی نکند در این بخش بسیار حائز اهیت است. سپس برای هر یک از محصولات خود صفحه‌ای جداگانه طراحی کرده و مشخصات و ویژگی‌های آن‌ها را با کاربران به اشتراک بگذارید. بسیار مهم است دراین بخش با ارائه محتوای جامع و کاربردی مخاطبین را به سمت خود جذب کنید. بنابراین حتما سعی کنید علاوه بر محتوای متنی، از تصاویر و ویدئوهای با کیفیت نیز استفاده نمایید.

طراحی سایت مشاغل خانگی

معرفی راه‌های ارتباطی

در طراحی سایت مشاغل خانگی اطلاعات تماس خود مانند شماره تلفن،لینک انواع شبکه‌های اجتماعی که در آن حضور دارید، آدرس و در صورت خرید حضوری نقشه گوگل مپ را در اختیار کاربر قرار دهید.

فروش آنلاین

اگر قصد دارید محصولات را به صورت اینترنتی بفروشید، می‌توانید یک فروشگاه آنلاین در طراحی سایت مشاغل خانگی خود راه اندازی کنید. در این صورت مشتری‌ها می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند، مبلغ را از طریق درگاه پرداخت، ارسال کنند، فاکتور خرید خود را دریافت کنند، زمان ارسال کالا را انتخاب کنند، پیگیری سفارش را انجام دهند و…

 پیشنهادهای ویژه

می‌توانید محصولات خود را در دسته بندی‌های جذاب‌تری به کاربران سایت ارائه کنید. برای نمونه پرفروش‌ترین‌ها، پربازدیدترین‌‌ها، ارزان‌ترین‌ها، حراجی‌ها و… فعالیت صحیح در این بخش می‌تواند مخاطبین زیادی را به سمت سایت جذب کند. هم‌چنین با کم‌ترین هزینه بازاریابی و تبلیغات محصولات صورت می‌گیرد.

طراحی سایت مشاغل خانگی با فراکارانت

همان طور که گفته شد اگر در ابتدای مسیر هستید و بودجه زیادی ندارید می‌توانید از امکانات طراحی سایت ارزان استفاده کنید. در این راستا می‌توانید طراحی سایت با قالب آماده را دنبال کنید. اگر هم به دنبال طراحی سایت اختصاصی هستید باز هم می‌توانید از مجموعه امکانات طراحی سایت فراکارانت استفاده نمایید. فراکارانت با بیش از دو دهه سابقه طراحی سایت، آماده است تا تجربیات خود را با شما عزیزان به اشتراک بگذارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۳۰۸۷ تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه   خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست