طراحی سایت مشابه شیپور

سایت‌های نیازمندی و آگهی امروزه حضور پر رنگی جهت رفع نیاز و بازاریابی محصولات و خدمات کاربران ایفا می‌کنند. در این گونه وب سایت‌ها فروشنده و خریدار با یکدیگر به صورت مستقیم ارتباط پیدا می‌کنند. نقطه تمایز این مدل کسب و کار با مدل کسب و کار‌های قدیمی این حوزه در حذف واسطه و دلال است. از این طریق مشتری و خریدار مجبور به پرداخت هزینه به فرد واسط نیستند. هم‌چنین هم تعداد مشتریان احتمالی برای فروشنده و هم تنوع در انتخاب برای خریدار افزایش خواهد یافت. سایت شیپور یک نمونه مناسب در این زمینه می‌باشد. در این سایت مشتری و خریدار به یکدیگر به صورت مستقیم پیوند داده می‌شوند. حتی تراکنش مالی نیز بین خود کاربران صورت گرفته و درگاه پرداختی وجود ندارد. اما چگونه می‌توان طراحی سایت مشابه شیپور داشت؟

sheypour

طراحی سایت مشابه شیپور چه امکاناتی دارد؟

در طراحی سایت شیپور این امکان فراهم شده تا فروشنده بتواند به صورت رایگان آگهی محصول خود را در سایت قرار دهد. فروشنده می‌تواند در صفحه مربوط به آگهی خود، محصول را به طور کامل معرفی کرده، تصاویر مربوط به محصول و اطلاعات تماس خود را برای خریدار قرار دهد. پس از تایید، آگهی در سایت قرار می‌گیرد. ثبت آگهی به صورت رایگان انجام می‌شود، اما برای بیشتر دیده شدن، کاربر باید هزینه بپردازد. پس از فروش محصول نیز مشتری باید باید اقدام به حذف آگهی خود نماید.

نکات مهم در طراحی سایت مشابه شیپور چیست؟

رابط کاربری و تجربه کاربری

در ابتدا بسیار مهم است بتوانید کاربر را جذب سایت خود نمایید. بنابراین استفاده از طراحی گرافیک جذاب و حرفه‌ای و بهره‎‌گیری از اصول رابط کاربری بسیار اهمیت داشته و در نگاه اول موجب جلب اعتماد و جذب کاربر می‌شود. در ادامه نیز کاربر با حجم زیادی از اطلاعات رو به رو است. باید بتوانید با به کارگیری اصول تجربه کاربری، در کوتاه ترین زمان ممکن و کم‌ترین تعداد حرکات در سایت به نیاز مشتری پاسخ دهید.

ثبت آگهی

در طراحی سایت مشابه شیپور باید فرم ‌های آماده‌ای جهت درج آگهی برای کاربران ایجاد شود. هم‌چنین آگهی‌ها بر اساس استان‌ و یا بر اساس موضوع آگهی نیز می‌توانند تفکیک شوند. فیلترهای دیگری مانند جدیدترین آگهی‌ها، ارزان‌ترین آگهی‌ها و … می‌توانند ایجاد گردند.

پروفایل کاربری

در طراحی سایت مشبه شیپور این امکان وجود دارد تا کاربران بتوانند در سایت عضو شده و برای خود یک پروفایل کاربری تشکیل دهند. از این طریق کاربر در پروفایل خود آگهی‌های خود را مدیریت می‌نماید.

پشتیبانی

در سایت باید صفحه‌ای جهت پشتیبانی ایجاد شود تا به پرسش‌ها و نیازهای کاربران پاسخ داده شود. این بخش نقش مهمی در رضایت مشتری و برندینگ کسب و کار شما خواهد داشت.

طراحی ریسپانسیو

با توحه به آن که کاربران زیادی از طریق موبایل و تبلت سایت را مشاهده خواهند کرد، طراحی سایت مشابه شیپور به صورت ریسپانسیو ، به نحوی که صفحات سایت در صفحه نمایش موبایل به درستی نشان داد شود، بسیار ضروری می‌باشد.

سرعت بالا

از آن جا که ترافیک این گونه سایت‌ها زیاد می‌باشد، حتما باید به سرعت سایت توجه ویژه‌ای نمود. اگر کاربر با سایتی کند مواجه شود، به راحتی سایت را ترک خواهد کرد. انتخاب نمایندگی هاست لینوکس مناسب در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

sheypoooor

طراحی سایت مشابه شیپور با فراکارانت

مجموعه فراکارانت افتخار 20 سال تجربه و حضور در فضای طراحی سایت را دارد. شما می‌توانید از قالب آماده سایت مشابه شیپور کارا آی‌تی استفاده نمایید. هم‌چنین این امکان وجود دارد  متناسب با نیاز خود، طراحی سایت اختصاصی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد می‌شود مقالات زیر را مطالعه نمایید.

صفر تا صد طراحی سایت

نکات و مزیت‌های طراحی سایت با قالب آماده 

طراحی سایت برای صفحه اول گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست