طراحی سایت مذهبی

طراحی سایت مذهبی: توجه داشته باشید که بیشتر از 98 درصد از کشور ما را مسلمانان تشکیل داده است که این موضوع نشان دهنده ضرورت طراحی سایت مذهبی برای ایجاد یک پل ارتباطی بین شما و مردم برای قرار دادن آموزه های دینی و دیگر موارد می باشد.

طراحی سایت مذهبی

ممکن است شما به مداحی های مذهبی علاقه مند باشد و قصد شما از زدن و طراحی سایت مذهبی انتشار مداحی های مختلف در مجالس غم و تولد امامان باشد.

همانطور که مشخص ، طراحی سایت مذهبی هم دارای چند دسته بندی خواهد بود که شما باید ابتدا نوع کاری که میخواهید برای طراحی این سایت پیاده سازی کنید ، متوجه شوید و سپس مطابق با آن موضوع طراحی سایت مذهبی خود را به ما بسپارید.

به طور کلی سایت های مذهبی به دلیل نوع ماهیتی که دارند انتخابی بسیار مناسب برای راه اندازی با سیستم وردپرس هستند و به علت سئوی مناسبی که این سیستم دارا می باشد انتخابی عالی برای موفقیت شما خواهد بود.

ناگفته نماند در صورتی که شما از امکانات خاصی میخواهید بهره ببرید که داخل سیستم وردپرس غیر ممکن است می توانید درخواست نوشتن cms اختصاصی را هم بدهید.

البته ناگفته نماند که cms اختصاصی بسیار هزینه بر بوده و برای راه اندازی یک سایت مذهبی بهتر است از سیستم رایگان وردپرس استفاده کنید ، تا فقط برای طراحی قالب آن هزینه کرده باشد.

توجه داشته باشید که راه اندازی یک سایت مذهبی موفق می تواند کمک زیادی به افراد جامعه در قسمت دین و مذهب داشته باشد و نیاز های دینی مردم را نیز برطرف سازد.

برای اینکه بعد از طراحی سایت مذهبی ، سایت شما دیده شود ، شما نیازمند یک سئو مناسب نیز خواهید بود تا در رتبه های اول گوگل قرار بگیرید.

ویژگی طراحی سایت مذهبی چیست !

همانطور که مشخص است طراحی سایت مذهبی مانند سایت های دیگر دارای ویژگی های متنوعی می باشد که می توان به سایت مورد نظر خود این ویژگی ها را اضافه کنید.

در صورتی که سایت شما دارای ویژگی های گفته شده باشد هم در سئو موفق خواهد بود و هم می توانند بازدید کنندگان دائمی و وفاداری را به خود جذب کند که روزانه مطالب جدید منتشر شده شما را بخوانند.

از مهمترین موضوع برای یک سایت از نظر کاربر و سئو ، سرعت لود خواهد بود ، اولین تستی که شما بعد از طراحی سایت باید انجام دهید این است که ببینید آیا در هنگام لود سایت به کندی مواجه می شوید یا خیر!

در صورتی که سایت شما دچار کندی شده است و دیر لود میشود ، یک مشکل جدی و یک چراغ خطر برای شما می باشد ، به شما توصیه میکنیم که سرعت لود سایت خود را به زیر 3 ثانیه بیاورید تا دچار مشکل بانس ریت بالا ( نرخ خروج بالای کاربران در هنگام بازدید از سایت شما ) مواجه نشوید.

در صورتی که سایت شما دارای بانس ریت بالایی باشد ، گوگل متوجه خواهد شد که از نظر کاربران این سایت بی ارزش می باشد زیرا که نرخ خروج بالایی دارد و به مرور زمان رتبه های سایت را پله به پله کاهش خواهد داد ( که البته اگر در ابتدای کار این مشکل باشد ، سایت اصلا رتبه خوبی نخواهد گرفت ).

البته ناگفته نماند که فقط سرعت سایت را طراحی سایت مذهبی و قالب آن تعیین نمیکند ، از موارد دیگر مهم در نوع سرعت هاست مجازی شما ، هاستینگ شما می باشد که باید دارای سرعت بالا و آپتایم بودن باشد.

امنیت طراحی سایت های مذهبی

از دیگر موارد مهم در طراحی سایت مذهبی امنیت می باشد که در این سایت ها اطلاعات و پرسش های کاربران به احتمال زیاد به صورت شخصی می باشد و شاید دوست نداشته باشند که اطلاعات آنها از فاش بشود.

پس باید طراحی سایت مذهبی شما به صورت با امنیت بوده و همچنین از یک هاستینگ معتبر هاست شما خریداری شده باشد.

توجه داشته باشید که یک هاستینگ رایگان و یا ارزان ممکن است خدماتش را با امنیت پایین در اختیار کاربران قرار بدهد و این موضوع می تواند اطلاعات کاربران شما را در معرض خطر قرار بدهد ، پس مهمترین نکته برای شما در رابطه با این موضوع انتخاب هاستینگ با امنیت بالا خواهد بود.

در ادامه هم باید گفت برای اینکه هم از نظر سئو و هم از نظر امنیت بعد از طراحی سایت مذهبی شما ارتقا پیدا کند استفاده از ssl را به شما توصیه میکنیم.

اس اس ال یک گواهینامه امنیتی است که به صورت رایگان و پولی ارائه میشود ، توجه داشته باشید که این گواهی توسط هاستینگ بر روی دامنه قرار داده میشود و یک علامت سبز در کنار دامنه در هنگام فعال سازی آن خواهد آمد.

در ضمن برای اینکه امنیت طراحی سایت مذهبی شما اضافه شود می توانید بر روی بخش مدیریت خود کد کپچا و یک رمز دوم قرار دهید که قرار دادن این رمز بر روی دایرکتور از طریق هاست امکان پذیر خواهد بود.

به طور کلی در صورتی که از سیستم وردپرس برای کار خود استفاده میکنید این سیستم دارای امنیت بالایی بوده و برای انجام کارهای شما مناسب خواهد بود.

ظاهر طراحی سایت مذهبی چگونه باید باشد !

همانطور که مشخص است برای هر سایت یک ظاهر پیشبینی شده و سپس به طراحی آن پرداخته میشود که طور کلی یک طراحی حرفه ای ، ابتدا psd یک طرح را ایجاد میکند و سپس به کد نویسی آن میپردازد.

در طراحی سایت مذهبی باید از رنگ بندی های مذهبی استفاده شود و باید این طراحی به گونه ای باشد که کاربر را به کار کردن با سایت جذب نماید.

توجه داشته باشید که سایت باید دارای طراحی ریسپانسیو باشد و در گوشی های موبایل به خوبی با ابعاد مناسب و بدون به هم ریختگی باز شود.

در ادامه طراحی سایت مذهبی باید گفت ، در صورتی که سایت شما به صورت ریسپانسیو طراحی شده باشد از نظر سئو یک چراغ قرمز برای شما خواهد بود و رتبه گرفته سایت شما یک کار غیر ممکن یا خیلی سخت خواهد بود ، زیرا که امروزه اکثر کاربران با موبایل هستند و اگر سایت شما در گوشی موبایل به خوبی باز نشود کاربران از سایت شما خارج شده و بانس ریت سایت شما خیلی سریع رو به بالا خواهد رفت.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۲۱۲۳۰87 تماس حاصل فرمایید.

مقاله‌های پیشنهادی

صفر تا صد طراحی سایت

7 نکته مهم طراحی سایت

آنالیز سایت به همراه ارائه بسته سئو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست