طراحی سایت صنایع فلزی و آهن آلات

اهمیت طراحی سایت صنایع فلزی و آهن آلات چیست؟

با طراحی سایت صنایع فلزی و آهن آلات مزایای بسیاری شامل کسب و کار شما خواهد شد. از جمله …

معرفی محصولات و خدمات به مخاطبین هدف

حذف محدودیت مکان و زمان در برقراری ارتباط با مشتریان

طراحی سایت چندزبانه جهت برقراری ارتباط با مشتریان سایر کشورها

کوتاه‌تر کردن فرآیند پاسخ‌گویی به مشتریان

و…

امکانات طراحی سایت صنایع فلزی و آهن آلات چیست؟

طراحی صفحه درباره ما

با ایجاد صفحه درباره ما خود را به کاربران معرفی خواهید نمود. اصولا در چنین صفحه‌ای اطلاعاتی همچون اهداف، ماموریت و مزایا ، سابقه کاری، رزومه، معرفی موسسین، گواهی‌ها، مجوزها و… قرار می‌گیرد. هم‌چنین استفاده از تصاویر و ویدئوهای باکیفیت و حرفه‌ای جهت معرفی توصیه می‌گردد.

طراحی صفحه تماس با ما

صفحه تماس با ما در طراحی سایت صنایع فلزی و آهن آلات امکان برقراری ارتباط با مشتریان را در هر زمان و مکان ایجاد می‌کند. بنابراین لازم است شماره تلفن، آدرس، نقشه گوگل مپ و لینک انواع شبکه‌های اجتماعی در آن قرار گیرد. هم‌چنین جهت ارائه مشاوره آنلاین نیز می‌توان از امکاناتی چون چت آنلاین و ارسال تیکت استفاده نمود.

طراحی سایت صنایع فلزی

دسته بندی و معرفی محصولات

در طراحی سایت صنایع فلزی و آهن آلات با ایجاد منو می‌توان یک دسته بندی از انواع محصولات و خدمات ایجاد کرد. استفاده از سیستم جست و جو جهت دسترسی مستقیم به محصولات و خدمات نیز توصیه می‌شود. سپس برای هر یک از محصولات صفحه‌ای طراحی کرده و با اشتراک گذاری تصاویر با کیفیت از محصول، جدول مشخصات و توضیح ویژگی‌های آن، مشتریان را ترغیب به خرید نمایید.

طراحی صفحه نمونه کارها و پروژه‌ها

اشتراک گذاری نمونه‌کارها و پروژه‌های انجام شده و در حال انجام در طراحی سایت صنایع فلزی و آهن آلات نقش مهمی در جذب مخاطبین، جلب اعتماد کاربران و ترغیب آن‌ها به استفاده از خدمات و محصولات شما خواهد داشت. در این بخش استفاده از انواع محتوای تصویری و ویدئویی توصیه می‌گردد.

فروش آنلاین

اگر قصد فروش محصولات خود را به صورت آنلاین دارید، می‌توانید در طراحی سایت صنایع فلزی و آهن آلات خود، فروشگاه آنلاین ایجاد کنید. سفارش مشتری را در سبد خرید ثبت کنید، امکان مشخص کردن ویژگی‌هایی چون تعداد، وزن و … را به مشتری بدهید، زمان و روش ارسال کالا را با ارائه گزینه‌های مشخص به مشتری مشخص کنید، فاکتور خرید صادر کنید و…

طراحی سایت چند زبانه

با طراحی سایت چند زبانه با صرف کم‌ترین هزینه می‌توانید محصولات و خدمات خود را به مخاطبین سایر کشورها نیز معرفی کنید. بنابراین اگر قصد صادر کردن محصولات خود و فعالیت در حوزه بین المللی دارید، استفاده از این روش بازدهی بالایی ایجاد کرده و اعتبار برند شما را افزایش خواهد داد.

طراحی سایت صنایع فلزی و آهن آلات با فراکارانت

مجموعه فراکارانت در کنار شما عزیزان است تا بیش از دو دهه تجربه را در طراحی سایت صنایع فلزی و آهن آلات با شما عزیزان به اشتراک بگذارد. از جمله خدمات این مجموعه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مشاوره طراحی سایت

قبل از شروع پروژه طراحی سایت لازم است یک نیازسنجی دقیق انجام داده و سپس اقدام به طراحی کنید. در این راستا لازم است سایت را با توجه به اهداف کسب و کار خود، میزان بودجه، نیازها و علایق مشتریان، رفتار رقبا و… طراحی کنید. مجموعه فراکارانت در کنار شما است تا مناسب‌ترین امکانات، فرآیندها و ظاهر گرافیکی را طبق نیازهای شما و با هزینه مقرون به صرفه تعیین کند.

پشتیبانی سایت

پس از طراحی سایت صنایع فلزی و آهن آلات ضروری است از سایت خود نگه داری کند. در این راستا باید همواره به فکر توسعه و بهبود سایت خود باشید تا بتوانید موقعیت خود را نزد رقبا حفظ کنید. بنابراین اقداماتی چون به روز رسانی سایت، ارتقا امنیت سایت، حل مشکلات سایت و… را باید در نظر داشته باشید.

خدمات هاست و دامنه

هر سایتی نیاز به ثبت دامنه جهت تعیین نام سایت و خرید هاست جهت ذخیره اطلاعات سایت دارد. مجموعه فراکارانت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در تهیه دامنه و هاست با کیفیت و مطلوب است.

سئو و دیجیتال مارکتینگ

از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های هر کارفرمایی قرار گرفتن در رتبه‌های برتر جست و جوی گوگل است. در این راستا لازم است پارامترهای بسیاری لحاظ گردند. از جمله طراحی سایت واکنشگرا، تجربه کاربری آسان، رابط کاربری اصولی، تولید محتوای کاربردی و به روز و … هم‌چنین پیاده سازی اصول دیجیتال مارکتینگ این امکان را ایجاد می‌کند تا بتوانید هر چه سریع‌تر به مخاطبین هدف خود در فضای مجازی دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را به سمت خود جذب کنید.

مقالات پیشنهادی

صفر تا صد طراحی سایت

راهنمای انتخاب هاست

پشتیبانی سایت

آنالیز سایت به همراه ارائه بسته سئو

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 22 تیر 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست