طراحی سایت شرکتی با وردپرس

طراحی سایت شرکتی برای کارفرمایانی که شرکت یا کارخانه دارند؛ بسیار مناسب است. با طراحی سایت شرکتی با وردپرس می توانید خدمات و محصولات خود را به کاربران معرفی کرده و به نمایش بگذارید. جهت مطالعه بیشتر طراحی سایت و شرکتی به مطلب مربوطه مراجعه کنید. یکی از مباحث کارفرمایان قالب طراحی سایت شرکت است که با چه زبان و قالبی قرار است زده شود؟ و کدام بهتر است؟ بهترین قالب، طراحی سایت شرکتی با وردپرس می باشد.

سایت شرکتی چیست ؟

سایت شرکتی برای شرکت ها، دفاتر و کسب و کارهایی مناسب است که یک سایت برای معرفی کسب و کار و خدماتشان و بنوعی جهت اطلاع رسانی به کاربران و مخاطبان خود می خواهند. سایت های شرکتی قسمت فروشگاهی ندارند یا اگر دارند بصورت کاملا محدود وجود دارد. هدف اصلی وبسایت های شرکتی معرفی شرکت، خدمات، محصولات و تعرفه ها، آدرس و شماره تماس و …. می باشد.

سایت شرکتی لزوما به سایتهایی که صاحبین آنها دارای شرکت هستند اطلاق نمی گردد بلکه منظور سایت هایی هستند که معرف کسب و کار و خدمات و اطلاعات کامل از شرایط کار و … افراد می باشد . در طراحی سایت شرکتی قسمت فروشگاهی یا وجود ندارد یا به صورت کاملا محدود قرار داده میشود . هدف اصلی این نوع از وبسایتها معرفی خدمات مجموعه ، معرفی و تاریخچه مجموعه ، شرایط همکاری ، قیمت ها و تعرفه های خدمات ، اطلاعات کامل تماس  و … کلیه مواردی می باشد که مشتریان به آن نیاز دارند .

مزایای داشتن سایت شرکتی

Corporate site design

وردپرس و مزایای آن

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای باز است که قابلیت سفارشی کردن قالب و طراحی اختصاصی دارد. این پلتفرم یکی از پرطرفدارترین پلتفرم ها بین برنامه نویسان است. از جمله مزایای وردپرس علاوه بر طراحی اختصاصی، محدودیتی در طراحی ندارد و می توان جهت برندینگ و تبلیغات روی آن مانور داشته باشید و قالب مورد علاقه خود برای سایت را طراحی کنید.

ویژگی های وردپرس

wordpress
veil 1
shahabi

معرفی چند قالب مطرح وردپرسی برای سایت های شرکتی

قالب های بسیاری برای طراحی سایت شرکتی وجود دارد؛ اما نکته مهم در انتخاب آنها حرفه ای و غیر رایگان بودن آنهاست. قالب انتخاب شده علاوه بر طراحی ویژه باید بگونه ای باشد که امنیت بالایی داشته باشد و قابلیت هک کردن نداشته باشد.

از جمله انواع قالب ها: آوادا ، انفولد ، زفایر ، قالب ایرانی اکسترا ، آسترا ، قالب بی و ایمپرزا

سئو سایت های شرکتی وردپرسی

سئو سایت یعنی انجام استراتژی های لازم بر روی سایت که باعث می شود؛ سایت شما در نتایج برتر گوگل در صفحه اول دیده شود. سئو سایت باید بگونه ای باشد که علاوه بر دیده شدن در نتایج برتر گوگل، بازخورد مناسبی که کارفرما انتظار دارد اعم از فروش، معرفی سایت و محصولاتش به دیگران و .. را داشته باشد. سئو سایت شرکتی باید براساس اصول آن و قوانین گوگل پس از اتمام طراحی سایت شرکتی انجام شود. تیم سئو شرکت فراکارانت این خدمات را با هزینه ای معقول برای شما انجام می دهند.

مدت زمان مورد نیاز برای طراحی سایت شرکتی با وردپرس

مدت زمان معمول تحویل سایت شرکتی با وردپرس 10 تا 20 روز می باشد. در صورتی که ایده ها و نظراتی جهت طراحی طبق مورد نظر خود دارید؛ این زمان تغییر می کند. اما مطمئن باشید هنگام بستن قرارداد زمان قطعی طراحی سایت شما را طبق امکانات درخواستی به شما اعلام می شود.

خدمات طراحی سایت شرکت کاراایتی

شرکت کاراایتی یک تیم طراحی سایت جوان و حرفه ای دارد که تجربه انواع طراحی سایت بخصوص طراحی سایت شرکتی با وردپرس دارد. تیم طراحی سایت ما توانایی طراحی سایت شرکتی حرفه ای با رعایت تمامی استانداردهای گوگل دارد. تمامی خدمات طراحی سایت ما تا یکسال پشتیبانی رایگان صحت عملکرد و ده سال خدمات پس از فروش دارد.

همین الان تماس بگیر و فرآیند طراحی سایت خود را شروع کن و یک مشاوره رایگان دریافت کن

همین الان تماس بگیر و فرآیند طراحی سایت خود را شروع کن و یک مشاوره رایگان دریافت کن

صفحات مهم در سایت های شرکتی

قیمت های طراحی سایت در کاراایتی

اولین هدف ما در طراحی سایت، ارائه سایت با کیفیت و زیبا دارای روابط کاربری عالی می باشد. قیمت های طراحی سایت کاراایتی در کنار کیفیت ارائه شده بسیار مناسب و اقتصادی است. جهت مشاهده قیمت طراحی سایت شرکتی وارد لینک تعرفه طراحی سایت اختصاصی شوید و اطلاعات کامل و جزئیات را آنجا مطالعه کنید.

شرایط پرداخت طراحی سایت بسته به مشتری ، طبق تایید مدیریت دو روش دارد. در اینجا تلاش بر اینست که تمامی مشتریان یک طراحی سایت با کیفیت تحویل بگیرند و در عصر نوین پیشرفتی عالی داشته باشند.

سوالات متداول

بله . تیم طراحی سایت شرکت فراکارانت یک تیم جوان و باتجربه هستند؛ که یک وبسایت شرکتی قدرتمند و اختصاصی طراحی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست