طراحی سایت رزرواسیون

با طراحی سایت رزرواسیون این امکان ایجاد می‌شود تا کاربران به صورت اینترنتی نوبت خود را رزرو کرده و نیازی به مراجعه حضوری نداشته باشند. این موضوع در زمان و هزینه افراد صرفه جویی بسیاری خواهد کرد. از سوی دیگر شما توانسته‌اید رضایت کاربر را جلب کرده و مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید.

چرا طراحی سایت رزرواسیون؟

در کسب و کارهای متفاوتی می‌توان از این قابلیت استفاده نمود. برای نمونه هتل‌ها می‌توانند از طراحی سایت رزرواسیون جهت معرفی، بازاریابی و فروش آنلاین استفاده کنند. این قابلیت موجب می‌شود هتل در خدمات‌دهی به مشتریان نقش بهتری ایفا کند. این موضوع می‌تواند اعتبار هتل را نیز به شدت افزایش یابد.

اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشت جلب رضایت مشتری است. بنابراین باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به ساده‌ترین روش مشتری بتواند رزرو خود را ثبت نماید. هم‌چنین می‌توان این قابلیت را ایجاد نمود تا علاوه بر رزرو نوبت، هزینه آن را نیز توسط درگاه پرداخت آنلاین بپردازد.

بررسی امکانات طراحی سایت رزرواسیون

طراحی سایت رزرواسیون برای انواع کسب و کارهای مختلف چون هتل، نوبت‌دهی پزشکی، آرایشگاه‌ها و … می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. برای آن که مشتری مطمئن شود رزرو او ثبت شده است، پس از آن پیامک ثبت رزرو برای آن‌ها فرستاده می‌شود. هم‌چنین اگر رزرو کنسل شد باید قابلیتی وجود داشته باشد که به مشتری اطلاع رسانی کرده و هزینه او را بازگرداند.

می‌توانید در صفحه رزرو راه‌های ارتباطی را در اختیار مشتری قرار دهید. برای نمونه از طریق ایمیل یا تلفن بتواند با مدیریت ارتباط برقرار کند.  از سوی دیگر برای مشتریان باید این قابلیت را ایجاد کرد تا بتوانند در تعداد رزروهای خود تغییر ایجاد کنند، اشتراک خود را فعال یا غیر فعال کنند و… . هم‌چنین مشتریان باید بتوانند آخرین وضعیت از رزرو، سفارش‌ها و پرداخت‌ها را مشاهده نمایند.

می‌توانید یک صفحه راهنما ایجاد کنید تا مشتری به طور کامل با مراحل رزرو و انواع خدمات آن آشنایی یابد.

با توجه به محدودیت‌های زمان رزرو مدیران سایت باید این امکان را داشته باشند تا بتوانند محدودیت‌های لازم را در زمان رزرو ایجاد کنند.

برای رزرو محصول یا خدمات خود می‌توانید تصاویر مربوط به هریک را در صفحه‌ای قرار داده و اطلاعات مورد نیاز را برای مشتری درج نمایید. سپس مشتری را به سمت بخش رزرو هدایت کنید.

طراحی سایت رزرواسیون با فراکارانت

مجموعه فراکارانت با بیش از دو دهه تجربه در حوزه طراحی سایت آماده به اشتراک گذاری تجربیات با شما است. می‌توانید با توجه به اهداف کسب و کار خود انواع امکانات مختلفی را در سایت ایجاد کنید. برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست