طراحی سایت در دبی

چرا باید به طراحی سایت برای کسب و کار خود فکر کنید؟

دنیا در همه جهات به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود. امروزه تعداد زیادی کسب و کار در فضای مجازی به وجود آمده‌اند و حتی کسب و کارهای سنتی نیز به فکر ورود در فضای مجازی هستند. واقعیت آن است شما هم باید همگام با این مسیر پیش روید. در غیر این صورت به مرور از رقبای خود عقب می‌مانید و کسب و کار خود را با نابودی رو به رو خواهید کرد.

از سوی دیگر با توجه به آن که افراد برای شناسایی و خرید هر محصولی ابتدا  درباره آن در اینترنت جست و جو می‌کنند، بهترین فرصت برای شما پیش می‌آید تا کسب و کار و محصولات خود را به آن‌ها معرفی کنید. نکته قابل توجه آن است می‌توانید بر مخاطبان هدف خود تمرکز کنید و افرادی را پیدا کنید که نیاز آن‌ها با کسب و کار شما رفع می‌شود. بنابراین طراحی سایت در دبی یک گزینه کارآمد به شمار می‌آید.

قبل از طراحی سایت باید چه کار کرد؟

قبل از شروع پروژه طراحی سایت باید فکر کنید می‌خواهید ظاهر سایت شما به چه شکل باشد؟ چه محتوایی درون آن بگذارید؟ چه امکانات و عملکردهایی را در آن اجرا کنید؟ بدین منظور برای طراحی سایت در دبی نیاز دارید تا اهداف و استراتژی‌های کسب و کار خود را مشخص کنید، علایق و نیازهای مشتریان خود را بررسی کنید و رفتار رقبا را نیز بسنجید. سپس بر اساس مجموع این تحلیل‌ها اجزا و بخش‌های مختلف سایت خود را تعیین کنید. در این راستا می‌توانید از مشاوره تخصصی مجموعه فراکارانت با بیش از دو دهه تجربه در زمینه طراحی سایت بهره‌مند شوید.

web design in dubai

انواع سایت چیست؟

سایت شما می‌تواند صرفا جهت اطلاع‌رسانی از محصولات و خدمات کسب و کار شما ایجاد شود. اما اگر قصد دارید در آن فروش آنلاین نیز داشته باشید، باید یک طراحی سایت فروشگاهی داشته باشید. طراحی سایت در دبی می‌تواند هم به صورت قالب آماده و هم به صورت طراحی کاملا اختصاصی انجام پذیرد. هم‌چنین می‌توانید بدون محدودیت در تعداد زبان‌ها، سایت چند زبانه طراحی کرده تا با مشتریان کشورهای مختلف ارتباط برقرار کنید.

 طراحی سایت در دبی چگونه است؟

مجموعه فراکارانت فعالیت خود را از سال 1377در حوزه فناوری اطلاعات آغاز کرده و در طول این سال‌ها تجربه بسیاری از تعامل با مشتریان کسب کرده است. می‌‌توانید برای طراحی سایت خود از مشاوره این مجموعه استفاده کنید. پس از آن در قالب یک پروپزال حرفه‌ای المان‌های طراحی سایت مشخص شده و پروژه به صورت عملی به اجرا در می‌آید. برای آشنایی بیشتر می‌توانید درباره فراکارانت بخوانید.

پس از طراحی سایت باید چه کار کرد؟

طراحی سایت در دبی تازه نقطه شروع کار شما است. اکنون باید به فکر نگهداری سایت باشید. یعنی سایت خود را همواره بروز نگه دارید، امنیت آن را همیشه حفظ کنید، اصول سئو را رعایت کنید تا بتوانید در رتبه‌های برتر گوگل قرار گیرید، با استفاده از اصول دیجیتال مارکتینگ خود را به طیف وسیعی از مخاطبان هدف معرفی کنید و …

در این راستا می‌توانید از خدمات مجموعه فراکارانت نیز استفاده کنید. در ادامه درباره هر یک بیشتر بخوانید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست