طراحی سایت جهاد دانشگاهی

اهمیت طراحی سایت جهاد دانشگاهی چیست؟

برای اینکه یک دانشگاه بتواند در رقابت باقی بماند و همراه با تکنولوژی باشد نیازمند به طراحی سایت جهاد دانشگاهی خواهد بود که در این سایت خدمات مختلف برای دانشجویان باید فراهم شده باشد. از جمله خدماتی که داخل طراحی سایت جهاد دانشگاهی می توان قرار داد ، قرار دادن اطلاعیه های ، موقعیت دانشگاه برای مراجعه و ثبت نام ، معرفی کردن رشته ها، داشتن یک بخش برای ارتباط دانشجو با اساتید و دیدن نمرات است.

همچنین با طراحی سایت جهاد دانشگاهی می توانید امکان پرداخت شهریه را نیز برای دانشجویانی که دارید فراهم آورید تا از شلوغی بی دلیل در امور مالی دانشگاه جلوگیری کرده و واریزی ها را دانشجویان بتوانند خیلی راحت در خانه انجام بدهند ، نمراتشان را ببینند و با استاد مربوطه در ارتباط باشند. در طراحی سایت جهاد دانشگاهی می توانید ویژگی های آن دانشگاه را به همراه تصاویر آن قرار دهید تا دانشجویان جدیدی را ترغیب به انتخاب دانشگاه مجموعه شما نماید.

همچنین مهمترین موارد برای دانشجویان داشتن راه های ارتباطی با بخش های مختلف دانشگاه می باشد که شما می توانید شماره تماس ها را نیز بعد از طراحی سایت جهاد دانشگاهی قرار بدهید. از دیگر مواردی که اکثر دانشگاه ها برای سایت خود قرار داده اند داشتن یک تاریخچه می باشد، در صورتی که دانشگاه شما دارای یک تاریخچه عالی می باشد از گذاشتن آن دریغ نکنید و دانشجویان را به خواندن آن ترغیب کنید.

توجه داشته باشید که برای یک سایت دانشگاهی داشتن یک طراحی زیبا و رابط کاربری آسان برای انجام کارها و امور توسط دانشجو الزامی می باشد. پس حتما این موضوع نیز فراموش نشود. در ضمن ناگفته نماند که قالب سایت شما هم باید به صورت واکنش گرا باشد تا در گوشی های موبایل هم به خوبی و واضح دیده شود.

موارد مورد نیاز برای طراحی سایت جهاد دانشگاهی چیست !

در صورتی که قصد طراحی سایت دانشگاه را دارید باید یکسری نکات فنی در این سایت رعایت شده باشد تا بتواند در بین رقبای خود سربلند بوده و با شکست مواجه نشود. البته ناگفته نماند که سایت های دانشگاهی مانند دیگر کسب و کار های اینترنتی که بر پایه سئو می باشند نیست. هر چقدر هم سایت شما دارای رابط کاربری بدی باشد ، باز دانشجو ملزم به استفاده از این سایت خواهد بود.

ولی اگر قصد شما سئوی سایت و جذب دانشجوی جدید از طریق سایت می باشد ، به شما توصیه میکنیم که طراحی سایت جهاد دانشگاهی را به صورت سئو شده انجام بدهید تا با رعایت دیگر موارد سئو، نتیجه گیری مطلوبی را در پی داشته باشید. همانطور که مشخص است برای سایت جهاد دانشگاهی ما نیازمند یک سئوی عالی ، طراحی سایت به صورت ریسپانسیو ، دسترسی به بخش های مختلف سایت به همراه اینفوگرافی برای معرفی دانشگاه می باشیم که در ادامه هر قسمت را به صورت جداگانه برای شما توضیح خواهیم داد.

سئو بعد از طراحی سایت جهاد دانشگاهی

همانطور که مشخص است برای هر کسب و کار اینترنتی سئو می تواند باعث شکست یا صعود شما بشود. اگر راه های گفته شده را در پیش بگیرید ، قطعا به صعود دست پیدا خواهید کرد.

همانطور که مشخص است در ابتدای کار باید طراحی سایت جهاد دانشگاهی به صورت سئو شده باشد که به این معنی است که کاربر دارای یک رابط کاربری آسان برای مراجعه به قسمت های مختلف داشته باشد ، سایت زیر 3 الی 4 ثانیه لود شود و همچنین بر روی سایت محتواهای سئو شده منتشر گردد.

در صورتی که پایه طراحی سایت جهاد دانشگاهی به صورت قدرتمند و از نظر سئو بدون مشکل باشد ، بدون شک شما در ادامه کار هم دچار مشکل نخواهید شد و خیلی سریع خواهید توانست به رتبه های مورد نظرتان با کلمات کلیدی که میخواهید دست پیدا کنید. برای سئو سایت جهاد دانشگاهی توصیه میکنیم که در این سایت محتواهای آموزشی جدیدی برای برای دانشجویان قرار دهید که دارای کلمات کلیدی برای رتبه گیری کلمه کلیدی اصلی شما باشد. شما می توانید برای مقالات سایت خود از تعداد کلمه 1200 الی 1500 کلمه استفاده کنید. زیرا در تحقیقات انجام شده 90 درصد رتبه های صفحه اول گوگل شامل مقالات بیشتر از 1200 کلمه بوده اند.

طراحی سایت جهاد دانشگاهی به صورت ریسپانسیو

با توجه به این موضوع که امروزه بیشتر از 80 درصد دانشجویان برای بررسی سایت دانشگاه از طریق گوشی های موبایل اقدام میکنند ، داشتن یک سایت ریسپانسیو که بر روی گوشی موبایل دچار بهم ریختگی نشود از الزامات برای شما خواهد بود. توجه داشته باشید در صورتی که کاربران به سایت شما وارد شوند و مشاهده کنند که سایت دچار بهم ریختگی می باشد و یک رابط کاربری آسان را در آن پیدا نکنند خیلی سریع از سایت شما خارج خواهند شد.

این خارج شدن مساوی خواهد بود با افزایش بانس ریست سایت شما یا همان نرخ خروج سایت ، همانطور که مشخص است یکی از فاکتور های گوگل برای رتبه بندی سایت ها بانس ریت می باشد و در صورتی که سایت شما دارای بانس ریت بالایی باشد یا اصلا رتبه نمیگیرد و یا رتبه خود را به زودی از دست خواهد داد.

در ادامه طراحی سایت جهاد دانشگاهی باید گفت در صورتی که بانس ریت سایت شما بالای 70 درصد بود این یک چراغ خطر برای سایت جهاد دانشگاه خواهد است که باید خیلی سریع رفع شود. البته بانس ریت بالا ممکن است به دلایل دیگری نیز باشد که می توان به سرعت لود بسیار پایین و یا عدم زیبایی در طراحی قالب و نداشتن رابطه کاربری آسان اشاره داشت.

ما در این مقاله برای شما راهنمایی کاملی را در زمینه طراحی سایت جهاد دانشگاهی قرار دادیم که امیدواریم با توجه به این مقاله بتوانید یک سایت سئو شده با طراحی مناسب و واکنش گرا در بخش دانشگاهیی بتوانید راه اندازی کنید. ناگفته نماند که داشتن یک طراحی سایت جهاد دانشگاهی با توجه به پیشرفت تکنولوژی ، امروزه یکی از ضروریات برای هر دانشگاه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست