طراحی سایت بیمه

با توجه به رشد تکنولوژی و افزایش استفاده از فضای وب، آنلاین شدن خدمات یکی از راه های نوین جهت ارائه خدمات به مشتریان سراسر کشور می باشد. به همین دلیل شرکت های بیمه اقدام به طراحی سایت بیمه کرده اند. طراحی سایت بیمه می تواند همچون طراحی سایت شرکتی صرفا به معرفی خدمات بیمه بپردازد؛ هم می تواند اقدام به طراحی سایت شرکتی-فروشگاهی کند و در کنار معرفی خدمات، فروش بیمه بصورت آنلاین داشته باشد.

شکل طراحی سایت شرکتی بیمه پر استفاده تر است؛ ولی طراحی سایت شرکتی-فروشگاهی طرفدارای خود را دارد. برای درک بیشتر با ما همراه باشید. کاراایتی در تمامی مراحل از مشاوره تخصصی رایگان تا خدمات پس از فروش در کنار شماست.

شرکت کاراایتی آمادگی ارائه خدمات طراحی سایت بیمه با تیم مجرب طراحی سایت دارد.

اهمیت طراحی سایت بیمه

در عصر حاضر صرفا از روش های قدیمی جهت خدمت رسانی نظیر مراجعه حضوری افراد برای بیمه موفق آمیز نیست و باید از روش های نوین استفاده کرد. طراحی سایت بیمه جهت خدمت رسانی به کاربران یکی از روش های نوین می باشد.

 از دلایل و اهمیت طراحی سایت بیمه:

1-سهولت کاربران جهت دسترسی:

کاربران به راحتی و آسانی به خدمات شما دسترسی داشته باشند. زیرا کاربران ترجیح می دهند بیشتر کارهای خود را به شکل اینترنتی انجام دهند. به همین دلیل در کنار طراحی وبسایت شرکتی، طراحی سایت خدماتی نیز مورد توجه قرار دارد.

2-افزایش اعتبار و اعتماد

زمانی که علاوه بر دفتر خود یک سایت شرکتی بیمه در فضای آنلاین داشته باشید؛ علاوه بر برندینگ باعث افزایش اعتبار و اعتماد بین کاربران می شود. همچنین می توانید با مشتریان خود ارتباط برای دانستن نظرات آنها از طریق کامنت و چت برقرار کنید.

3- صرفه جویی در زمان و هزینه

بدلیل طراحی سایت بیمه، کاربران بجای مراجعه حضوری، وارد سایت می شوند و اینگونه در زمان و هزینه کاربران صرفه جویی می شود. همچنین می توانید تبلیغات با  صرفه جویی هزینه جهت برندینگ انجام دهید.

انواع طراحی سایت بیمه آنلاین

بیمه مسافرتی

بیمه آتش سوزی

بیمه عمر و بازنشستگی

بیمه اتومبیل

types-of-insurance

مزایای طراحی سایت بیمه

امکانات طراحی سایت شرکتی بیمه در کاراایتی

طراحی سایت فروشگاهی بیمه

در صورتی که صاحبان شرکت بیمه در کنار معرفی خدمات آنلاین، تمایل به ارائه و فروش آنلاین خدمات داشته باشند؛ باید یک سایت شرکتی-فروشگاهی طراحی کنند. شرکت کاراایتی برای طراحی سایت فروشگاهی بیمه نیز در کنار شماست. جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان تماس بگیرید یا در واتس اپ پیام دهید.

سئو سایت بیمه

طراحی سایت بیمه اولین گام جهت حضور در فضای وب جهت فعالیت بیمه ای می باشد. اما طراحی سایت به تنهایی کافی نیست. باید سایت خود را براساس اصول سئو و الگوریتم های گوگل برای موتورهای جستجو بهینه کنید. زیرا افراد یا کاربران پس از جستجو کلمه کلیدی مورد نظر وارد سایت هایی می شوند که در نتایج برتر گوگل نمایش داده شوند.

seo

شرکت کاراایتی خدمات سئو سایت را با قیمت مناسب جهت بهبود رتبه سایت شما انجام می دهد.  برای سفارش سئو با شرکت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست