تنظیمات نرم افزار (Outlook (2003 , 2007

وارد Start شوید .از قسمت programوارد microsoft officeشوید. -بر روی برنامه Microsoft OutLook Office 2003 یا Microsoft OutLook Office 2007 کلیک نمایید

outlook

-پس از لود کامل صفحه بر روی منوی بالای صفحه در ابزار اوت لوک با نام Tools کلیک نموده و Account Setting را انتخاب نمایید.

outlook_01

-در بخش بعدی بر روی New Email کلیک نموده و در صفحه Add New Email گزینه Microsoft Exchange POP3,Imap, or Http را انتخاب نمایید.

outlook_02

-در صفحه بعد نام خود را وارد کنید ، ایمیل آدرس را بطور کامل وارد کنید و دوبار کلمه عبور پست الکترونیک را وارد نمایید. -بخشی که پایینتر در همین صفحه با عنوان Manually configure server setting …را انتخاب نموده تا سایر تنظیمات را بصورت دستی انجام دهید. -در صفحه بعدی با نام choose E-mail services سه گزینه قابل انتخاب است گزینه Internet E-mail را انتخاب نمایید. -در صفحه بعدی با نام Internet E-mail Setting شما میبایست اطلاعات زیر را وارد نمایید. الف : نام خود را مجددا کنترل نمایید که صحیح وارد نموده باشید “”این نام میتواند نام یک بخش یا سازمان نیز باشد”” ب : ایمیل آدرس خود را بصورت کامل وارد نمایید . یک آدرس ایمیل کامل مانند:farakaranet102 @ gmail.com ج: account type شما pop3 خواهد بود ، زیرا سرویس های پست الکترونیک فراکارانت این امکان را به شما خواهد داد . د: Incomming mail server شما میشود mail.domainname بطور مثال : Mail.domain.com یا mail.fkn.ir ز: outguing mail server “SMTP”خود را نیز همان mail.domainname مانند بالا وارد نمایید. در بخش username , password نیز میتوانید آدرس ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید و پس از آن Next کلیک نمایید.

outlook_04

لازم به توضیح است در مرحله آخر شما گزینه ای را با عنوان More Setting مشاهده میکنید که برای برخی از تنظیمات کاربرد دارد

outlook_05

بطور مثال اگر سرویس دهنده اینترنت شما پورت ۲۵ را بسته باشد شما میبایست روی این گزینه کلیک نموده و پس از آن روی Advanced کلیک نموده و در این بخش پورت ۲۵ را به پورت باز مانند ۵۸۷ یا پورتی که شرکت سرویس دهنده اینترنت اعلام میکند تغییر دهید . پورتی که میبایست تغییر کند outguing mail server -smtp میباشد.

outlook_06

همچنین در صفحه Advanced شما این امکان را دارید تا در قسمت Delivery تعریف کنید تا چند روز ایمیل ها در فضای هاستینگ شما ذخیره شود .اینکار موجب آن خواهد شد تا شما در زمانی که مشخص نموده اید یک کپی از ایمیل خود را در میل سرور ذخیره نموده باشید . جهت تست ایمیل از گزینه Test Account Settingرا زده و بایستی تمام گزینه ها تیک زده شود

outlook_07

حال ایمیل شما بر روی اوت لوک تنظیم شده و شما میتوانید با هر بار باز و بسته کردن این نرم افزار کار آمد براحتی و مانند سایر ایمیل ها وارد محیط INBOX یا OUT BOX شده و از امکانات این نرم افزار بطور کامل استفاده نمایید. استفاده از Out LOOK برای خارج نمودن کلیه ایمیل های دریافتی و ارسالی یکی از موثر ترین روشها برای کاربرانی است که قصد استفاده بهینه از وب هاستینگ خود را دارند اینکار مزایای بسیاری در بر دارد .

مزایای استفاده از OUTLOOK

صرفه جویی بسیار در وقت و هزینه اینترنت قابل دسترس بودن به ایمیل های دریافتی حتی در زمانی که اینترنت شما قطع میباشد امکان جستجوی سریع و گروه بندی موضوعی ایمیل ها امکان ارسال یک ایمیل حتی اگر اینترنت قطع باشد (البته ایمیل به ظاهر ارسال میشود و زمانی که اینترنت وصل میشود عملیات ارسال تایید میشود)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست