بسته طراحی سایت فوری ۱

در بسته طراحی سایت فوری ۱ از قالب های آماده ای که قبلا توسط تیم برنامه نویسی و طراحی سایت فراکارانت طراحی شده است، استفاده می کنیم. وب سایتی که در نهایت تحویل می گیرید شامل یک صفحه ی اصلی می باشد و سایر صفحات از قبیل محصولات، درباره ی ما و…. در این قالب طراحی نشده است. در این بسته یک دامنه ir. رایگان یک ساله و همینطور فضای میزبانی وب ۱۰۰MB رایگان یک ساله نیز در اختیار شما قرار می گیرد. در نهایت قالب درخواستی شما را بر روی این دامنه و هاست راه اندازی خواهیم کرد.

بسته طراحی سایت فوری ۱ برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

بسته طراحی سایت فوری ۱ برای کسب و کارهای کوچک و نوپا، یا استارت آپ هایی که تمایل و یا توانایی برای صرف هزینه های بیشتری برای طراحی سایت را ندارند بسیار مناسب است. همچنین این بسته طراحی سایت برای گروهی از کسب و کارها که از سایت خود فقط به عنوان یک معرفی ساده استفاده می کنند و فقط از سایت خود یک انتظار دارند، آن هم این است که صفحه ی اصلی سایت گویای اطلاعات و مشخصات باشد، بسیار مناسب است.

از دیگر ویژگی های بسته طراحی سایت فوری ۱ زمان تحویل آن است، که این بسته را برای گروهی که زمان برای آن ها بسیار حائز اهمیت بوده و قصد دارند خیلی سریع یک سایت راه اندازی کنند بسیار کارآمد می باشد. البته همیشه بحث زمان یا قیمت مطرح نیست. در بسیاری از مواقع قالب ما نظر کاربر و خواسته های آن را از یک سایت توجیه می کند و یا نمونه کارهای طراحی سایت قبلی ما نظر کاربر را جلب می کند و مشتری به دلیل رضایت از ظاهر سایت و کارآیی آن از این بسته استفاده می کند.

این بسته مناسب برای طراحان سایت، شرکت های هاستینگ، شرکت های تبلیغاتی و همچنین مناسب برای گروهی است که اصلاح سایت را خود انجام می دهند. در نهایت می توانید با هزینه کمتری سایت استاندارد شده ای را دریافت نمایند.

 

بسته طراحی سایت فوری 1

مشخصات عمومی بسته طراحی سایت فوری ۱

  •  ثبت یک دامنه ۱ ساله رایگان ir.
  •  یک فضای میزبانی وب ( هاست ۱۰۰MB یکساله رایگان )
  • نصب سیستم مدیریت محتوا
  •  آموزش کنترل پانل مدیریتی کار با وب سایت
  • نصب قالب یک زبانه از پیش ساخته شده در فراکارانت
  • مدت انجام طراحی سایت ۱ روز کاری

در نهایت باید به این نکته توجه کرد که بسته طراحی سایت فوری ۱ برای گروهی از افراد مناسب است که تا حدودی با کار کردن با قالب و ایجاد تغییرات روی پوسته آشنایی داشته باشند. هرچند یک جلسه آموزش رایگان نیز برای شما در نظر گرفته شده است که در زمان تحویل سایت، با حضور شما برای آموزش کنترل پانل مدیریتی کار با وب سایت جهت وارد کردن محتوا برگزار می گردد.

نقاط تمایز و برتری بسته طراحی سایت فوری ۱

اصولا قالب های آماده ای که این روز ها با قیمت های خیلی کم برای طراحی سایت ارائه می شوند، قالب های آماده ای هستند که از اینترنت و یا سایر سایت ها دانلود شده یا با قیمت های بسیار ناچیز از سایت هایی که قالب ها را می فروشند خریداری شده اند.

احتمال به مشکل خوردن این قالب ها، ویروسی بودن، باگ داشتن و یا قفل بودن قالب که نتوان هیچ تغییری روی آن انجام داد بسیار زیاد است. بسیاری از این قالب ها ریسپانسیو نیستند و یا تا حدودی ریسپانسیو هستند و بعد ها به مشکل خواهند خورد. نا امن بودن و احتمال هک شدن اینگونه سایت ها نیز یکی دیگر از مشکلات است.

ولی ما در فراکارانت این قالب های آماده را از قبل برای سایر مشتریان و با سلیقه ی آن ها طراحی کرده ایم. ازین قالب ها استفاده شده و اطمینان داریم که هیچگونه مشکلی نخواهند داشت. اگر تمایل به گسترش وب سایت و یا طراحی سایت دارید تمامی تغییرات توسط ما برای شما انجام خواهد شد. همچنین شما می توانید از خدمات پشتیبانی فراکارانت مانند به روز آوری نرم افزار وب سایت، تولید محتوا و وارد کردن اطلاعات در سایت و….. نیز با تهیه ی بسته ی پشتیبانی ما بهره مند شوید.

صفر تا صد راه اندازی سایت

بسته طراحی سایت فوری۲

بسته طراحی سایت فوری ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست