پشتیبانی صحت عملکرد

خدمات پس از فروش به معنای ضمانت محصول یا خدمت توسط شرکت به مشتریان می‌باشد. یکی از نکات کلیدی برای انتخاب شرکت مناسب جهت طراحی سایت، ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان می‌باشد. ارائه خدمات پس از فروش یکی از مهم‌ترین معیارها جهت انتخاب شرکت مناسب می‌باشد. این امر به خصوص در طراحی سایت فروشگاهی که مبنای کسب و کار شما هستند، بسیار مهم است. یکی از انواع این خدمات، خدمات پشتیبانی صحت عملکرد است. این امر از آن جهت اهمیت دارد زیرا در تمامی انواع محصولات به طور بالقوه، احتمال این‌که در عملکرد خود دچار اشکال بشوند، وجود دارد و اگر در سایت شما اشکالی پیش بیاید، در صورتی شرکت خدمات پس از فروش مطمئنی ارائه دهد از بابت رفع اشکال سایت خود، هیچ نگرانی نخواهید داشت. بنابراین حتما از شرکت طراحی سایت خود، خدمات پشتیبانی بخواهید. همچنین از انتخاب طراحانی که آینده عملکردی‌شان مشخص نیست و چندان به خدمات پس از فروش پایبند نیستند، یا شرکت‌هایی که خدمات پس از فروش مناسبی ارائه نمی‌دهند، پرهیز کنید و برای پروژه‌های جدی و به خصوص فروشگاه‌های اینترنتی که قرار است مبنای کسب و کار شما باشد، ترجیحاً چنین ریسکی نکنید.

خدمات پس از فروش فراکارانت

ارائه خدمات پس از فروش برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا اعتمادی که مشتریان به محصولات و خدمات‌ ما کرده‌اند، برای ما بسیار باارزش است. همچنین این راهی است تا بتوانیم در راستای بهبود خدمات و محصولات خود، تلاش‌های ارزنده داشته باشیم.

در راستای تحقق این امر، فراکارانت برای تمامی سرویس‌های کارا آی تی، به مدت یک سال پشتیبانی صحت عملکرد ارائه می‌دهد.

در صورتی که عملکرد پیش بینی شده دچار اشکال گردد، شرکت آمادگی پذیرش و انجام اصلاحات لازم برای اشکالات حادث شده از محل گارانتی یا از محل اشتباه کاربر را دارد. گارانتی یک ساله نیز بدین صورت است که شرکت به مدت یک سال کلیه خدمات و محصولات خود را به لحاظ صحت عملکرد گارانتی می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 7 تیر 1400

فهرست مطالب


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست