طراحی سایت کاریابی

اهمیت طراحی سایت کاریابی چیست؟

امروزه کارجویان زیادی در فضای مجازی به دنبال یافتن شغل مورد نظر خود هستند. بنابراین راه‌اندازی و طراحی سایت کاریابی کمک می‌کند تا کارفرما و کارجو به راحتی یکدیگر را پیدا کرده و با هم ارتباط برقرار کنند. از این رو شما به عنوان صاحب کسب و کار کاریابی بدون هیچ گونه محدودیت زمان و مکان، قابلیت جذب کارفرمایان و کارجویان بسیاری را به سایت خود پیدا خواهید کرد. اما چه امکاناتی را می‌توانید در سایت خود قرار دهید؟

امکانات طراحی سایت کاریابی چیست؟

امکان تفکیک مشاغل

در طراحی سایت کاریابی مشاغل می‌توانند به تفکیک انواع شغل و انواع منطقه در دسترس کارجو قرار گیرند. از این طریق کارجو با انتخاب دسته مورد نظر خود، سریع‌تر به لیست مشاغل مدنظر دست خواهد یافت. انواع دسته بندی‌ها بر اساس نوع شغل، نوع قرارداد، سابقه، میزان حقوق و استان می‌تواند تقسیم بندی شود.

امکان جست و جوی مشاغل

در طراحی سایت کاریابی، کاربر می‌تواند با استفاده از سیستم جست و جو، مستقیما شغل و منطقه مورد نظر وارد کرده و لیست مشاغل را مشاهده نماید.

توضیح مشاغل

در طراحی سایت کاریابی، برای هر آگهی کار یک صفحه ایجاد می‌شود تا اطلاعات لازم درباره اهداف و سوابق و شرکت، شرح شغل، میزان حقوق و… به کاربر داده شود.

ساخت رزومه

در طراحی سایت کاریابی، با ایجاد فرم‌های مخصوص می‌توان اطلاعات مریوط به ساخت یک رزومه را از کاربر دریافت کرد و درنهایت یک رزومه حرفه‌ای به او تحویل داد.

طراحی حساب کاربری کارجو

کارجویان را در سایت ثبت نام کرده و اطلاعات مورد نظر از جمله رزومه آن‌ها را دریافت کنید تا بتوانند از طریق سایت شما رزومه خود را به کارفرما ارسال نمایند.

ارسال رزومه

کارجو پس از مشاهده و بررسی آگهی کارفرما، می‌تواند رزومه خود را که از قبل در سایت بارگذاری کرده، از طریق لینک ارسال رزومه به شرکت مورد نظر بفرستد. در هر مرحله می‌توان از طریق ایمیل، پیامک و حساب کاربری کارجو در سایت، روند رزومه همچون تایید ارسال رزومه، دعوت به مصاحبه، رد شدن رزومه و دلایل آن را به کاربر اطلاع داد.

طراحی سایت کاریابی

طراحی خبرنامه

در طراحی سایت کاریابی، می‌توان در صورت علاقه افراد، به صورت منظم به ایمیل آن‌ها خبرنامه ارسال کرد تا در جریان آخرین وضعیت آگهی‌های شغلی مرتبط با مهارت مورد نظر خود باشند.

طراحی حساب کارفرما

در طراحی سایت کاریابی، با افزودن امکاناتی می‌توانید کارفرمایان را در سایت ثبت نام کرده، اطلاعات مورد نظر درباره آگهی شغل را از آن‌ها دریافت کرده و در سایت بارگذاری کنید.

پیشنهادهای ویژه

انواع پیشنهادهای ویژه چون آگهی فوری را می‌توانید برای کارفرمایان ایجاد کنید. به طور مشابه می‌توانید قابلیتی ایجاد کنید تا رزومه کارجو سریع‌تر توسط کارفرما دیده شود. از این طریق می‌توانید به یک مدل درآمدی پرسود برای کسب و کار خود دست یابید.

طراحی سایت کاریابی با فراکارانت

امکانات مختلفی در یک سایت کاریابی می‌توان قرار داد. افزودن این قابلیت‌ها بر اساس اهداف و استراتژی کسب و  کار شما می‌تواند کاملا متفاوت باشد. در این راستا می‌توانید با استفاده از مشاوره افراد متخصص در حوزه کسب و کار مجازی، به صورت دقیق نیازسنجی و تحلیل‌های مورد نظر را انجام داده تا سایتی منطبق با اهداف کسب و کار خود داشته باشید.

پس از طراحی سایت…

پس از طراحی سایت کاریابی باید همواره به سایت خود رسیدگی کرده و در جهت توسعه و بهبود آن بکوشید. در این راستا لازم است موارد بسیاری چون سئو سایت، به روز رسانی سایت، حفظ جذابیت و کاربری آسان سایت از طریق به کارگیری اصول رابط کاربری و تجربه کاربری، بازاریابی دیجیتال جهت معرفی کسب و کار شما در فضای مجازی و… رعایت شود تا به موفقیت دست یافت.

مجموعه فراکارانت با بیش از دو دهه سابقه از سال 1377 مشغول فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات بوده و آماده به اشتراک گذاری تجربیات در حوزه طراحی سایت کاریابی یا شما عزیزان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

مقالات پیشنهادی

صفر تا صد طراحی سایت 

راهنمای انتخاب هاست مناسب

سئو سایت

7 نکته پیشرفته مهم طراحی سایت 

دیجیتال مارکتینگ ویژه چه کسب و کارهایی است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست