طراحی سایت کارگزاری بورس

اهمیت طراحی سایت کارگزاری بورس چیست؟

با توجه به آن که شرکت‌های کارگزاری انواع خدمات خود را در سایت ارائه داده و هر روزه حجم زیادی از کاربران به سایت مراجعه می‌کنند، طراحی یک سایت حرفه‌ای و تخصصی از ضروریات این کسب و کار به شمار می‌رود. در طراحی سایت کارگزاری بورس لازم است حساسیت‌ها و ظرافت‌های زیادی رعایت شود تا بتوان یک سایت موفق داشت. در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین امکانات طراحی سایت کارگزاری بورس پرداخته می‌شود.

نکته حائز اهمیت آن است باید با توجه به اهداف و نیازهای کسب و کار خود عمل کرده و طبق آن‌ها امکانات و فرآیندهای مورد نیاز سایت را مشخص کرده و با یک هزینه بهینه آن را طراحی کنید.

امکانات طراحی سایت کارگزاری بورس چیست؟

کارگزاری خود را معرفی کنید

بسیار اهمیت دارد خود را به طور کامل به کاربران معرفی کرده و اعتماد آن‌ها را به خود جلب کنید. با طراحی صفحه‌ای چون درباره ما می‌توانید از سال تاسیس شرکت، اهداف و ارزش‌هایی که به مشتریان ارائه می‌دهید، گواهی‌ها و مجوزها، معرفی اعضای شرکت، معرفی همکاران، تعداد شعب و … بنویسید.

شعب خود را معرفی کنید

در طراحی سایت کارگزاری بورس می‌توانید بخشی را به معرفی شعب خود اختصاص دهید. می‌توانید لیستی از شعب خود تهیه کنید. هم‌چنین می‌توانید به تفکیک شهرها نیز شعب خود را دسته بندی کنید. نمایش همه شعب و قابلیت جست و جوی آن‌ها در نقشه گوگل مپ نیز می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

آموزش دهید

در طراحی سایت کارگزاری بورس می‌توان یک بخش را به آموزش اختصاص داد. با توجه به آن که هر روزه به تعداد افرادی که وارد دنیای بورس و سرمایه‌گذاری می‌شوند و نیاز به آموزش در این حوزه دارند، طراحی صفحه مخصوص آموزش، مخاطبین زیادی را به سمت سایت جذب کرده و ترافیک سایت را افزایش می‌دهد.

هم‌چنین می‌توانید در این بخش، دوره‌های آموزشی خود را معرفی کرده و به فروش بگذارید. می‌توانید برخی از دوره‌های خود را رایگان گذاشته تا مخاطبین به آن جذب شده و اقدام به خرید آن نمایند. در این راستا استفاده از اصول دیجیتال مارکتینگ نقش مهمی در معرفی و فروش دوره‌های شما دارد.

طراحی سایت کارگزاری بورس

اخبار و اطلاعیه‌های به روز تهیه کنید

تهیه اخبار و اطلاعیه‌های به روز در حوزه بورس، سرمایه گذاری، اقتصاد و… نقش مهمی در جذب مخاطب و افزایش ترافیک سایت دارد. فعالیت در این بخش را پس از طراحی سایت کارگزاری بورس حتما جدی بگیرید. برای نمونه می‌توانید تحلیل نمادهای مهم و آمار سهام‌های مختلف را در سایت قرار دهید.

خدمات سرمایه گذاری خود را معرفی کنید

انواع خدمات خود در حوزه سرمایه گذاری همچون ثبت نام آنلاین و دریافت کد بورسی، انواع راهکارهای سرمایه‌گذاری، انواع صندوق‌ها، انواع ابزارها و سامانه‌های تحلیل و ترید، تابلو قیمت سهام‌ها و… را دسته بندی‌های مختلف قرار دهید. در هر یک از خدمات به طور کامل شرایط را برای کاربر بازگو کرده و سپس گزینه ثبت نام، افتتاح حساب یا دانلود را برای او ایجاد کنید.

مشاوره سرمایه گذاری ارائه دهید

در طراحی سایت کارگزاری بورس می‌توانید صفحه مخصوص مشاوره طراحی کنید. می‌توانید از کاربران بخواهید در سایت درخواست مشاوره سرمایه‌گذاری خود را ثبت کرده تا بتوانند از خدمات مشاوره بهره‌مند شوند. هم‌چنین می‌توانید با توجه به اهداف کسب و کار خود قابلیت مشاوره آنلاین را نیز ایجاد کنید.

اطلاعات تماس خود را به اشتراک بگذارید

اطلاعات تماس همچون شماره تلفن، آدرس کارگزاری مرکزی، نقشه گوگل مپ، آدرس شبکه‌های اجتماعی و… را در دسترس کاربر قرار داده تا بتوانید همواره یک پشتیبانی قوی به او ارائه نمایید.

طراحی سایت کارگزاری بورس با فراکارانت

توجه داشته باشید طراحی سایت نقطه آغازین پروژه حضور شما در فضای مجازی است. نکات دیگری همچون خرید هاست با کیفیت، سئو سایت جهت قرارگیری در رتبه‌های برتر گوگل، پیاده سازی اصول رابط کاربری و تجربه کاربری، دیجیتال مارکتینگ، بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی سایت، به روز رسانی سایت، افزایش امنیت سایت و … باید رعایت شوند تا سایت شما به موفقیت دست یابد.

مجموعه فراکارانت از سال 1377 در حوزه فناوری اطلاعات مشغول فعالیت است. از این رو می‌توانید از تجربیات و سوابق این مجموعه در طراحی سایت کارگزاری بورس استفاده نمایید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

مقالات پیشنهادی

صفر تا صد طراحی سایت 

راهنمای انتخاب هاست مناسب

سئو سایت

افزایش امنیت سایت

افزایش سرعت سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست