طراحی سایت هاستینگ

قبل از آن که هر سایتی راه اندازی شود، نیاز به تهیه هاست و دامنه دارد. دامنه در واقع آدرس سایت و هاست وردپرسی نیز فضای ذخیره اطلاعات سایت می‌باشد. با توجه به گسترش فضای دیجیتال و روند رو به افزایش سایت‌ها، فروش هاست و دامنه کسب و کار پر رونقی به شمار می‌آید.

ویژگی‌های طراحی سایت هاستینگ چیست؟

طراحی جذاب

به عنوان ارائه دهنده خدمات هاست، در ذهن کاربر باید بسیار حرفه‌ای به چشم آیید. بنابراین طراحی سایت حرفه‌ای و جذاب مهم به شمار می‌آید. بنابراین همه اصول از جمله طراحی گرافیک جذاب، رابط کاربری و تجربه کاربری باید به درستی لحاظ شوند. در این صورت کاربر جذب سایت شده و در زمانی کوتاه و با چند کلیک ساده می‌تواند به هدف خود دست یابد.

host web design

 

سرعت بالا

ارائه هاست با کیفیت موجب بارگذاری سایت با سرعت بالا می‌گردد. بنابراین شما به عنوان ارائه دهنده خدمات هاستینگ، باید سایتی با سرعت بالا داشته باشید.

معرفی خدمات

خدمات طراحی سایت هاستینگ باید به طور کامل و در دسته بندی‌های مختلف به کاربر ارائه شود. برای مثال انواع سرویس‌های مختلف هاستینگ، ویژگی ها و امکانات و قیمت آن‌ها می‌توانند لحاظ شوند. هم‌چنین جهت سهولت در تصمیم گیری کاربران نیز می‌توانید امکان مقایسه محصولات را ایجاد کنید.

خدمات ثبت دامنه و انتقال دامنه   نیز می‌توانند در سرویس‌های شما قرار گیرند. با ایجاد یک سیستم جست و جو کاربران می‌توانند از آزاد بودن نام دامنه اطلاع پیدا کنند.

مقالات و آموزش

ایجاد بخش آموزش با توجه به نیاز کاربران، در جذب مخاطب و افزایش ترافیک سایت بسیار اثرگذار است. تولید محتوا از نوع تصویری و ویدئویی نیز میزان این اثرگذاری را هزاران برابر بیشتر افزایش می‌دهد.

فروش

ایجاد بخش پیشنهادهای ویژه جهت معرفی تخفیف‌ها و پروموشن‌ها نیز در بازاریابی کسب و کار شما نقش بسیار مهمی دارند.

با ایجاد درگاه پرداخت آنلاین می‌توانید خدمات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید. برای سرویس‌های خریداری شده نیز می‌توانید از سیستم ارسال فاکتور برای مشتری استفاده نمایید.

پشتیبانی

در طراحی سایت هاستینگ، پشتیبانی از مهم‌ترین بخش‌ها می‌باشد. با ایجاد سیستم تیکتینگ این امکان به وجود می‌آید تا هر یک از کاربران برای خود یک پروفایل کاربری ایجاد کرده و در آن تیکت‌های خود را ارسال نمایند. تیکت‌ها می‌تواند به صورت درخواست، شکایت، انتقاد، پشتیبانی و بسیاری موارد دیگر ارسال شوند. سیستم تیکتینگ در واقع امکان مدیریت و پاسخ دهی به حجم زیادی از درخواست‌ها را برای شما آسان‌تر می‌نماید.

support

طراحی سایت هاستینگ با فراکارانت

مجموعه فراکارانت با دو دهه حضور در حوزه طراحی سایت، خدمات میزبانی وب و دامنه همراه شما است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید. هم‌چنین پیشنهاد می‌شود نمونه کارها و تعرفه طراحی سایت را مشاهده نمایید.

پیشنهاد می‌شود مقالات زیر را نیز مطالعه نمایید.

1- نکات و مزیت طراحی سایت با قالب آماده

2– نگه داری وب سایت 

3- طراحی سایت حرفه‌ای تخصصی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 13 شهریور 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست