طراحی سایت مبلمان اداری و منزل

موضوع : آشنایی با ویژگی‌های مهم طراحی سایت مبلمان اداری و منزل
دسته ها : [php_everywhere]

 

مدت لازم برای مطالعه : 7 دقیقه

 

هدف :با مطالعه این مطلب، یک سفارش دهنده طراحی سایت مبلمان، با ویژگی‌ها و عوامل مهم در موفقیت یک طراحی سایت مبلمان اداری و منزل آشنا خواهد شد.
پادکست :

موفقیت صنعت چوب و مبلمان در فضای مجازی

یکی از حوزه‌های پرطرفردار و جذاب برای آنلاین شدن و فروش آنلاین، صنعت چوب و مبلمان است. این حوزه در کشور ما کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی بسیاری داشته و از جایکاه رشد بالایی برخوردار است.

موفقیت هر صنعتی جهت آنلاین شدن تا حدی بستگی به پذیرش مخاطب در سفارش آنلاین محصولات و خدمات آن صنعت دارد. از آن جایی که در این صنعت این فرهنگ ایجاد شده است،  شرکت‌ها و کارگاه‌های این حوزه به راحتی می‌توانند با برگزاری یک نمایشگاه آنلاین محصولات خود را به کاربران معرفی کنند.

چگونه صنعت مبل خود را وارد فضای مجازی کنید؟

دو راهکار در این مسیر وجود دارد. می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاینی که در این حوزه وجود دارند استفاده کرده و غرفه‌ای جهت نمایش آنلاین محصولات خود ایجاد کنید. راهکار بعدی ایجاد فروشگاه انلاین اختصاصی برای محصولات و خدمات خودتان است.

هر چند معرفی محصولات در فروشگاه‌هایی که بدین منظور راه اندازی شده اند شما را به حد قابل توجهی جلو می‌اندازد، اما راه اندازی یک فروشگاه آنلاین اختصاصی متناسب با برند شما می‌تواند سودآوری بسیار بالایی در آینده داشته باشد. از ان جایی که فروشگاه‌های مبلمان دارای هزینه بالایی هستند از جمله اجاره بالا و …، اعمال چنین سرمایه‌ای می‌تواند در آینده سود چند ده برابری ایجاد کند. از سوی دیگر به مرور زمان اعتبار و شهرت برند شما را بالا خواهد برد.

امکانات و ویژگی‌های طراحی سایت مبلمان چیست؟

تجربه کاربری حرفه‌ای

نکته قابل توجه در طراحی سایت مبلمان، تجربه کاربری قوی است. امکاناتی در سایت باید فراهم شود تا کاربر بتواند تصاویر محصولات را در ابعاد مختلف مشاهده کرده و در لوکیشن‌های مختلف محصول را مشاهده کند. این موضوع نقش بسیار مهمی در جذب مخاطب، ماندگاری آن‌ها در سایت و درنهایت افزایش فروش خواهد داشت.

سفارشی سازی محصولات

در سفارش مبل سلسله مراتب مختلفی در سفارش وجود دارد از جمله انتخاب انواع مختلف پارچه‌ها در جنس‌ها و رنگ‌های مختلف و… . بنابراین باید امکاناتی را در سایت ایجاد نمود تا کاربر بتواند تمامی جزئیات مربوط به سفارش خود را انتخاب کند.

معرفی محصولات

معرفی محصولات همراه با توضیحاتی درباره جنس مواد به کار رفته در تولید کالا، موارد کاربرد، قیمت و … می‌تواند راهنمای خوبی برای انتخاب و خرید مشتریان باشد. اطلاعات کامل این بخش به علاوه برخورداری سایت از یک طراحی زیبا و حرفه ای زمینه ساز افزایش زمان حضور کاربران و افزایش رتبه سایت است.

نمونه کارها

راه‌اندازی این بخش تاثیر چشم‌گیری در جذب مخاطبین دارد. می‌توانید با تصاویر حرفه‌ای در ابعاد مختلف و لوکیشن‌های زیبا نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارید. در واقع تولید محتوای حرفه‌ای و جذاب در این بخش اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

فروش آنلاین

بخش ثبت نام و امکان سفارش و پرداخت اینترنتی از دیگر بخش هایی است که در طراحی سایت مبلمان اداری و منزل لحاظ می‌شود. در این بخش می‌توان انواع امکانات سفارش محصول، صدور فاکتور، تعیین روش پرداخت، تعیین روش ارسال و… را ایجاد نمود.

معرفی فروشگاه

معرفی گروه، سوابق، افتخارات و … نقش بسیار مهمی در جلب اعتماد کاربران دارد. در این راستا ایجاد صفحاتی چون تماس با ما جهت ایجاد دسترسی بسیار اهمیت پیدا می‌کند. وجود صفحه پشتیبانی، چت آنلاین و هر گزینه‌ای که ارتباط شما و کاربر زا فراهم کند در جلب رضایت و اعتماد مشتری موثر است.

در بخش نمایندگی‌ها از طراحی سایت مبلمان اداری و منزل آدرس و تلفن‌ نمایندگی‌های فروش مجموعه در دیگر شهرها قرار داده می‌شود. همچنین بخش تماس با ما در طراحی سایت مبلمان اداری و منزل به نمایش اطلاعات تماس و مکان شرکت روی نقشه گوگل اختصاص دارد.

 

طراحی سایت مبلمان اداری

 

برخی صفحاتی که در طراحی سایت مبلمان اداری و منزل وجود دارد:

۱- معرفی
۲- محصولات
۳- نمونه کارها
۴- ثبت نام، سفارش و پرداخت اینترنتی
۵- مقالات
۶- اخبار
۷- نمایندگی ها
۸- تماس با ما

با توجه به بخش­ های مختلف طراحی وب سایت تنوع و کیفیت هر یک از این بخش­ها، تاثیر مستقیمی بر تعرفه آن قسمت و قیمت طراحی سایت دارد. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با همکاران ما  تماس بگیرید.   

 

صفر تا صد راه اندازی سایت و طراحی سایت

سوالاتی که باید از شرکت طراحی سایت بپرسید

طراحی وب سایت و نکات اصلی آن

 

جهت آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات فراکارانت مشاهده صفحات زیر توصیه شده است…

 

مقایسه پلانهای خدمات و محصولات فراکارانت         نمونه کارهای طراحی سایت      مقالات خدمات دیجیتال مارکتینگ        مشخصات خدمات و محصولات فراکارانت

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست