طراحی سایت لوازم یدکی خودرو

چرا طراحی سایت لوازم یدکی خودرو ؟

راه‌اندازی فروشگاه آنلاین و ورود به فضای مجازی مورد استقبال انواع کسب و کارها قرار گرفته است. خرید و فروش آنلاین هم برای صاحب کسب و کار و هم برای مشتری مزایای زیادی به همراه دارد. شما به عنوان صاحب کسب و کار می‌توانید محصولات خود را تنها به مخاطبین هدف بدون محدودیت مکان و زمان معرفی کرده و با یک هزینه مقرون به صرفه، بالاترین بازدهی را در فروش محصولات خود ایجاد کنید. از سوی دیگر مشتری نیز با انگیزه صرفه‌جویی در هزینه و زمان خود، ترغیب به خرید می‌شود. از این رو طراحی سایت لوازم یدکی خودرو انتخاب مناسبی جهت رونق کسب و کار شما است.

امکانات طراحی سایت لوازم یدکی خودرو چیست؟

معرفی فروشگاه لوازم یدکی خودرو

درباره فروشگاه خود برای کاربران بنویسید تا با شما بیشتر آشنا شوند. مواردی چون سال تاسیس فروشگاه، نوع خدماتی که ارائه می‌دهید و ارزش‌هایی که به واسطه آن به مشتری انتقال می‌دهید و…

معرفی اطلاعات تماس فروشگاه

حتما در طراحی سایت لوازم یدکی خودرو اطلاعات تماس را در اختیار مشتری قرار دهید. باید همواره در دسترس مشتری باشید و اطلاعاتی چون شماره تلفن، آدرس فروشگاه، نقشه گوگل مپ و لینک شبکه‌های اجتماعی را در اختیار او قرار دهید.

طراحی سایت لوازم یدکی خودرو

معرفی انواع لوازم یدکی خودرو

انواع محصولات خود را طبق یک چیدمان صحیح و اصولی دسته بندی کرده و در منوی سایت خود قرار دهید. سپس به هر محصول یک صفحه مجزا اختصاص داده و ویژگی‌ها و مشخصات آن را برای کاربر بنویسید. استفاده از تصاویر با کیفیت در این مرحله بسیار حائز اهمیت است.

هم‌چنین می‌توانید دسته بندی دیگری بر اساس پر بازدیدترین‌ها، پر فروش‌ترین‌ها، ارزان‌ترین‌ها و… داشته باشید تا کاربران را سریع‌تر به سایت خود جذب کنید.

فروش آنلاین محصولات

با طراحی سایت لوازم یدکی خودرو، مشتری می‌تواند سفارش خود را ثبت کند، با استفاده از درگاه پرداخت، هزینه را بپردازد، فاکتور خرید خود را دریافت کند، روش تحویل و زمان تحویل کالا را مشخص کند و …

ثبت نام آنلاین اخذ نمایندگی

اگر قصد دارید نمایندگی‌های مختلف داشته باشید، می‌توانید با طراحی فرم عضویت، اطلاعات مورد نیاز را از کاربران گرفته تا به صورت آنلاین ثبت نام خود را انجام دهند.

تهیه محتوای کاربردی

کاربران همواره پرسش‌های زیادی در حوزه قطعات خودرو دارند. بنابراین تهیه محتوای کاربردی و مورد نیاز آن‌ها، مخاطبین زیادی را به سمت سایت شما جذب کرده و ترافیک سایت را افزایش می‌دهد.

طراحی صفحه پشتیبانی

در طراحی سایت لوازم یدکی خودرو می‌توانید یک صفحه مخصوص پشتیبانی طراحی کرده تا مشتریان بتوانند به صورت آنلاین پیگیری محصولات خود را انجام دهند.

استفاده از ابزارهایی چون چت آنلاین در این مسیر توصیه می‌شود.

طراحی سایت لوازم یدکی خودرو با فراکارانت

پس از طراحی سایت، باید پشتیبانی و رسیدگی به سایت را در پروژه خود قرار دهید. در این مسیر باید موارد بسیاری چون به روز رسانی سایت، ارتقا امنیت سایت، سئو سایت، استفاده از اصول دیجیتال مارکتینگ، رابط کاربری، تجربه کاربری و … در سایت لحاظ شود تا به موفقیت دست یافت. از این رو استفاده از تجربیات و دانش متخصصین این حوزه را باید در اولویت خود قرار دهید.

مجموعه فراکارانت از سال 1377 فعالیت خود را در حوزه فناوری اطلاعات آغاز کرده و آماده همکاری با شما عزیزان در طراحی سایت لوازم یدکی خودرو است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ   

مقالات پیشنهادی

صفر تا صد طراحی سایت 

راهنمای انتخاب هاست مناسب

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

سفارش طراحی سایت فروشگاهی

نکات مهم در تعیین قیمت طراحی سایت فروشگاهی

دیجیتال مارکتینگ ویژه چه کسب و کارهایی است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست