طراحی سایت شرکت پیمانکاری

با توجه به رشد علم تکنولوژی، روش های کسب و کار تغییراتی داشته است. شرکت پیمانکاری به مجموعه‌های حقیقی و حقوقی که پروژه هایی جهت نصب، ساخت یا اجرای خدمات قبول می کنند؛ گفته می شود. در گذشته شرکت های پیمانکاری پروژه های خود را از طریق مناقصات به دست        می آورند؛ ولی در حال حاضر بدلیل رقابت بیشتر جهت انجام پروژه های بیشتر و متفاوت تر، باید اقدام به طراحی سایت شرکت پیمانکاری کنند.

طراحی سایت شرکتی به شرکت های پیمانکاری جهت طراحی سایت مناسب و افزایش اعتبار و سابقه کار کمک می کند.

اهمیت طراحی سایت شرکت پیمانکاری

امروزه  کوچک یا بزرگ بودن کسب و کار شما و یا حوزه فعالیت شرکت پیمانکاری شما اهمیت چندانی ندارد. زیرا شرکت های پیمانکاری می توانند در هر زمینه ای فعالیت داشته باشند. پروژه های پیمانکاری می تواند یکنفره یا گروهی باشد.

شرکت های ساختمانی، کشاورزی، نفت و گاز چند نمونه شرکت پیمانکاری هستند.  طراحی وبسایت شرکتی به شما اجازه گسترش روابط و ارائه خدمات بصورت بین المللی می دهد. مخاطبین شما بدون محدودیت جغرافیایی و زمانی می توانند از خدمات شما آگاه شوند و در صورت تمایل و لزوم بصورت حضوری مراجعه کنند.

طراحی سایت پیمانکاری باعث نشان دادن اهمیت و اعتبار شما می باشد؛ همچنان باعث افزایش اعتماد و در راستای آن افزایش درآمد می شود.

امروزه کسب و کارهای موفق برای پیشی گرفتن از رقبا و نمایانگر حرفه ای بودن کسب و کار اقدام به طراحی سایت می کنند. چون شما با راه اندازی وب سایت به عرصه رقابت راه پیدا می‌کنید و کسب و کارتان را در ایران و حتی جهان مطرح می‌کنید.

طراحی-سایت-شرکت-پیمانکاری-1536x461

مثال :

مطرح بودن شرکت های پیمانکاری از طریق طراحی وب سایت شرکت پیمانکاری برای شرکت پیمانکاری مزیت بزرگی است به دلیل این که در صورت نبود یک وب سایت حرفه ای، حوزه کسب و کار شما محدود خواهد بود و افراد زیادی شرکت شما را نمی‌شناسند؛ اما ایجاد وب سایت شرکت پیمانکاری کار شما را برای مطرح کردن خود در عرصه رقابت راحت می‌کند. همچنین با ساخت وب سایت شرکت پیمانکاری می‌توانید خودتان را به صورت کامل معرفی کنید و تمام پروژه‌هایی را که تا به اکنون انجام داده اید به نمایش بگذارید؛ که این کار موجب جذب مشتریان بیشتر به سمت شرکت شما می‌شود.

در صورت درخواست طراحی سایت شرکت پیمانکاری با ما تماس بگیرید.

 

با تماس با ما بهترین خود شوید.

 

کاراایتی در کنار شماست. شرکت کاراایتی برای طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت شرکت پیمانکاری یک تیم حرفه ای و مجرب دارد.

چه امکاناتی در طراحی سایت شرکت پیمانکاری وجود دارد؟

شرکت پیمانکاری خود را معرفی کنید

این بخش در سایت شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کاربران هر چه شما را بیشتر بشناسند، بیشتر به شما اعتماد می‌کنند. بنابراین حتما از اهداف و استراتژی‌های کسب و کار و ارزش‌هایی که به مشتریان خود ارائه می‌دهید بنویسید.

با طراحی صفحه‌ای چون درباره ما، می‌توانید رزومه، سوابق و تجربه‌‌های شرکت پیمانکاری خود را با کاربران به اشتراک بگذارید. پرسنل خود را معرفی کنید و خلاصه‌ای از رزرومه و سوابق آن‌ها بنویسید.

خدمات خود را در دسته‌بندی‌های مشخص معرفی کنید

در طراحی سایت شرکت پیمانکاری، انواع خدمات خود را به صورت دسته‌بندی شده به کاربران معرفی کنید. دسته بندی و چیدمان خدمات باید به گونه‌ای باشد که کاربر بدون سردرگمی و در کوتاه ترین زمان بتواند خدمات مورد نظر را بررسی کند.

می‌توانید به هر یک از خدمات خود صفحه‌ای مجزا اختصاص دهید. به طور کامل نوع خدمت رسانی، مشخصات و ویژگی‌های آن را به کاربر معرفی کنید. استفاده از محتوای تصویری، ویدئویی، نمونه کار مشابه و… را جهت معرفی بیشتر خدمات حتما در نظر داشته باشید.

نمونه کارها و پروژه‌های در حال اجرا را به اشتراک بگذارید

در طراحی سایت شرکت پیمانکاری معرفی نمونه کارها بخش بسیار پرمخاطبی است و نقش مهمی در افزایش ترافیک و بازدید سایت دارد. از این رو تهیه تصاویر و ویدئوهای باکیفیت و حرفه‌ای از نمونه‌ کارها، معرفی مشخصات و خدمات انجام شده در پروژه‌ها، شما را هر چه بیشتر به کاربر نزدیک می‌کند و نقش بزرگی در تصمیم‌گیری او دارد.

گالری تصاویر و ویدئویی از نمونه کارها تهیه کنید

محتوای تصویری و ویدئویی همواره اثر بخشی بالایی داشته و در ذهن مخاطب بیشتر ماندگار می‌شود. در بخشی مجزا با با عکاسی ۳۶۰ درجه و تهیه ویدئوهای حرفه‌ای، نمونه کارهای خود را با کاربران به اشتراک بگذارید.

محتوای جذاب تهیه کنید

در طراحی سایت شرکت پیمانکاری تهیه محتوای به روز و جذاب که پاسخ گوی نیاز کاربران در حوزه کسب و کار شما است، نقش مهمی در افزایش بازدید و جذب مخاطب به سایت را ایفا می‌کند. حتما فعالیت در این بخش را جدی بگیرید.

اطلاعات تماس را در دسترس بگذارید

آدرس شرکت، نقشه گوگل مپ، شماره تماس، آدرس شبکه‌های اجتماعی و… را حتما در دسترس مشتری قرار دهید. بسیار مهم است اطلاعات تماس در بخش‌های مختلف سایت موجود باشد تا کاربر هر زمانی اراده کرد بتواند به شما دسترسی پیدا کند.

1614808112 103 p fon dlya stroitelnogo saita 123

معرفی همکاران و شرکای کاری

می توانید جهت حرفه ای تر نشان دادن کسب و کارتان، همکاران، شرکا و نمایندگانی که با آنها همکاری دارید از طریق عکس ، لوگو و توضیحات معرفی کنید.

توضیح جامع پروژه ها

بعضی از پروژه های انجام شده توسط شرکت پیمانکاری با یک عکس و متن کوتاه یا ویدئو قابل توضیح و درک نیستند؛ در این زمان پروژه ها را بطور کامل توضیح می دهند

ریسپانسیو بودن سایت

یعنی سایت شرکتی پیمانکاری در سایر دیوایس هایی مانند موبایل یا تبلت به درستی نمایش داده شود؛ و ظاهر سایت در موبایل یا تبلت بدون بهم ریختگی باشد.

مقالات اختصاصی

مقالات اختصاصی یا مقالات جهت نمایش اخرین اخبار و ارائه اطلاعات مفید در باره حوزه های فعالیت و کسب و کارتان به کاربران، در جذب مخاطب بیشتر موثر می باشد. بخش مقالات سایت به سئوی بهتر سایت کمک می کند و در آن موثر می باشد.

طراحی زیبا و رابط کاربری عالی

باید اصول رنگ شناسی و ترکیب رنگ های مناسب سایت پیمانکاری رعایت شود. طراحی ظاهری سایت باید عالی باشد؛ روابط کاربری مناسبی داشته باشد و بگونه ای باشد که در سایت راحت باشد. زیرا در غیر اینصورت کاربر سایت را ترک کرده و باعث افزایش نرخ فرار می شود.

قابلیت طراحی سایت چند زبانه

جهت تصیمیم به گسترش کسب و کارتان در فضای وب و بین الملل، سایت شما قابلیت طراحی به چند زبان دارد.

در کنار طراحی سایت شرکت پیمانکاری…

باید بدانید چگونه هاست با کیفیت انتخاب کنید؟ چگونه به صفحه اول گوگل بیایید؟ چگونه اصول سئو را رعایت کنید؟ چگونه اصول رابط کاربری و تجربه کاربری را در سایت خود پیاده سازی کنید؟ چگونه از اصول بازاریابی در فضای دیجیتال استفاده کنید تا خدمات خود را به مخاطبان هدف معرفی کنید؟ چگونه سایت خود را به روز رسانی کنید و…

اصول سئو در راه اندازی وب سایت شرکت پیمانکاری

سئو باعث بالا رفتن رتبه سایت بین رقبا می شود. با سئو یا بهینه سازی سایت، سایت شما در نتایح برتر موتورهای جستجو گوگل قرار می گیرد. با سئو علاوه بر افزایش اعتبار، اعتماد و بازدید سایت، می توانید تبلیغات گسترده و قیمت مناسبی در گوگل برای بالا رفتن رتبه سایت خود داشته باشید.

seo

در این راستا برای طراحی سایت شرکت پیمانکاری می‌توانید از بیش از دو دهه تجربه شرکت فراکارانت در زمینه طراحی سایت و مشاوره کسب و کار آنلاین اسفاده نمایید.

جمع بندی

پیش تر با اهمیت طراحی سایت شرکتی پیمانکاری آشنا شده اید. با طراحی سایت شرکتی پیمانکاری می توانید حوزه فعالیت خودتان را در سطح بین الملل و گوگل معرفی کرده و گسترش دهید و در ادامه خود را برندینگ کنید. شرکت کاراایتی توانایی هر گونه طراحی سایت شرکتی دارد. برای دریافت مشاوره رایگان و اقدام به طراحی سایت شرکت پیمانکاری تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست