طراحی سایت سوپرمارکت

اهمیت طراحی سایت سوپرمارکت چیست؟

با توجه به تغییر سبک زندگی و پیش رفتن به سمت دیجیتالی شدن، امروزه افراد بسیاری از خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند. مهم‌ترین مزیت خرید آنلاین صرفه‌جویی در هزینه و زمان برای مشتری است. از سوی دیگر صاحب یک کسب و کار آنلاین محصولات و خدمات خود را به طیفی وسیعی از مخاطبین هدف بدون محدودیت زمان و مکان معرفی کرده و به فروش می‌رساند. بنابراین طراحی سایت سوپرمارکت آنلاین یک انتخاب مناسب جهت رونق کسب و کار شما به شمار می‌رود.

امکانات طراحی سایت سوپرمارکت چیست؟

معرفی سوپر مارکت

سوپرمارکت خود را به کاربران معرفی کنید. در این بخش از اهداف، ارزش‌ها و نوع خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهید بنویسید و اعتماد آن‌ها را به سمت خود جلب کنید. هم‌چنین می‌توانید تصاویر با کیفیتی از سوپرمارکت و هایپرمارکت خود تهیه کرده و به نمایش بگذارید.

معرفی اطلاعات تماس

در طراحی سایت سوپرمارکت آنلاین، شماره تلفن، آدرس، نقشه گوگل مپ، لینک شبکه‌های اجتماعی و هر گونه راه ارتباطی که شما را در دسترس مشتری قرار می‌دهد، در اختیار او قرار دهید.

پشتیبانی آنلاین

حتما از روش‌های نوین پشتیبانی در کسب و کار خود استفاده کنید. در طراحی سایت سوپرمارکت خود می‌توانید صفحه پشتیبانی را ایجاد کرده و علاوه بر پشتیبانی تلفنی، از پشتیبانی و چت آنلاین نیز استفاده نمایید. تلاش خود را برای جلب رضایت هر چه بیشتر مشتری انجام دهید.

دسته بندی محصولات

محصولات سوپرمارکت را در انواع دسته بندی‌های مختلف قرار دهید. بسیار مهم است چیدمان محصولات صحیح باشد تا مشتری بتواند در کوتاه‌ترین زمان به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کند. هم‌چنین با استفاده از قابلیت جست و جو، مشتری می‌تواند مستقیما محصول مورد نظر را جست و جو کرده و سریعا آن را پیدا کند.

طراحی سایت سوپرمارکت آنلاین

نمایش پیشنهادهای ویژه

انواع پیشنهاد‌های ویژه از جمله ارزان‌ترین‌ها، تخفیف خورده‌ها، پر فروش‌ترین‌ها، جدیدترین‌ها، پیشنهاد روز و… را می‌توانید به صورت دسته بندی شده یا به حالت اسلاید شو برای مشتری به نمایش بگذارید. استفاده از اصول دیجیتال مارکتینگ در این بخش نقش مهمی در افزایش فروش محصولات ایفا می‌کند.

فروش آنلاین

در طراحی سایت سوپرمارکت آنلاین، مشتری پس از انتخاب کالا، سفارش خود را ثبت کرده و این قابلیت را دارد تا با استفاده از درگاه پرداخت، هزینه محصول را پرداخت کند، فاکتور خرید را دریافت کرده و پس از آن روش تحویل کالا و زمان تحویل را مشخص نموده و به صورت لحظه‌ای، پیگیری خرید را انجام دهد.

طراحی مارکت پلیس

شما می‌توانید علاوه بر محصولات سوپرمارکت خود، محصولات سایر فروشندگان را نیز در سایت به فروش بگذارید. از این رو در طراحی سایت سوپرمارکت خود صفحه‌ای مخصوص فروشندگان طراحی کرده تا بتوانند عضویت خود را ثبت کرده و محصولات خود را به اشتراک بگذارند.

هم‌چنین مشتری می‌تواند محدوده جغرافیایی خود را مشخص کرده و محصولات نزدیک‌ترین سوپرمارکت‌های محدوده را مشاهده نموده و سفارش خود را ثبت کند.

طراحی اپلیکیشن

با توجه به آن که امروزه استفاده از گوشی هوشمند بسیار مورد استقبال واقع شده و حجم زیادی از وب‌گردی‌ها توسط دستگاه‌های هوشمند انجام می‌شود، طراحی اپلیکیشن سوپرمارکت نیز می‌تواند گزینه مناسبی جهت سهولت سفارش‌دهی توسط مشتریان و افزایش فروش شما باشد.

طراحی سایت سوپرمارکت با فراکارانت

طراحی سایت سوپرمارکت با توجه به اهداف و نیازهای کسب و کار شما می‌تواند امکانات کاملا متنوعی را در بر گیرد. بنابراین نیاز است کاملا سنجیده عمل کنید. علاوه بر طراحی سایت نکات دیگری چون سئو سایت، رابط کاربری و تجربه کاربری سایت، دیجیتال مارکتینگ، به روز رسانی سایت، امنیت سایت، تهیه هاست با کیفیت و… را باید به صورت حرفه‌ای در سایت خود پیاده سازی کرده تا به موفقیت دست یابید.

مجموعه فراکارانت از سال 1377 مشغول فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات است. از این رو می‌توانید از تجربیات این مجموعه در طراحی سایت سوپرمارکت آنلاین بهره‌مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ   

مقالات پیشنهادی

صفر تا صد طراحی سایت 

راهنمای انتخاب هاست مناسب

سئو سایت

نکات مهم در تعیین قیمت طراحی سایت فروشگاهی

دیجیتال مارکتینگ ویژه چه کسب و کارهایی است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست