طراحی سایت ذوب آهن

مزایای طراحی سایت شبیه ذوب آهن چیست؟

با توجه به آن که امروزه همه حوزه‌های کسب و کار در فضای دیجیتال حضور یافته‌اند، صنعت‌های مختلف نیز جهت اطلاع رسانی و معرفی محصولات و خدمات خود باید در این فضا حضور پیدا کنند. زیرا حجم زیادی از مشتریان بالقوه بدون توجه به محدودیت در مکان و زمان در اختیار شما قرار خواهند گرفت. بنابراین مناسب ترین گزینه جهت معرفی صنعت و بازاریابی محصولات شما، طراحی سایت می‌باشد.

ذوب آهن از جمله بزرگ ترین و قدیمی‌ترین کارخانه‌ها در حوزه تولید انواع مقاطع فولاد بوده و از صنایع مادر در ایران به شمار می‌آید. طراحی سایت ذوب آهن با حضور در فضای دیجیتال اعتبار خود را هر چه بیشتر در ذهن مخاطب نشان می‌دهد. طراحی سایت ذوب آهن جهت اطلاع رسانی درباره زنجیره تامین و زنجیره ارزش خود به خوبی در این مسیر گام برداشته است.

zob

امکانات طراحی سایت ذوب آهن چیست؟

درباره شرکت

در این بخش می‌توان  سوابق و تاریخچه شرکت و انواع پروژه‌های اجرا شده را جهت آشنایی مشتریان بیان کرد.

اهداف و استراتژی

در این بخش می‌توان، استراتژی، اهداف، ماموریت‌ها و ارزش‌هایی که سازمان ارائه می‌دهد را بیان کرد.

تولید و توسعه

در این بخش می‌توان به طور کامل محصولات صنعت را معرفی کرد. از جمله نمایش خط تولید محصولات، معرفی محصولات، امورتحقیق و توسعه مربوطه و …

تامین کنندگان

در طراحی سایت ذوب آهن تامین کنندگان و پیمانکاران می‌توانند به عضویت سایت درآمده تا از این طریق بتوانند درباره انواع مناقصه‌ها و مزایده ها، فراخوان‌ها و استعلام محصولات جست و جو کرده تا با اگاهی کامل اقدام به همکاری نمایند. هم‌چنین می‌توان سیستم گزارشات مالی تامین کنندگان را نیز ایجاد کرد.

ارتباط با مشتریان

در طراحی سایت ذوب آهن می‌توان بخشی را  جهت مدیریت ارتباط با مشتریان ایجاد کرده تا بتوانند درباره انواع خدمات پیش از فروش، حین فروش و پس از فروش آگاه شوند. هم‌چنین با طرح پرسش‌ و پاسخ، به سوال‌های متداول مشتریان می‌توان پاسخ داد. در این بخش نیز باید انواع راه‌های ارتباطی را در اختیار مشتری گذاشته تا همواره در دسترس آن‌ها باشید.

فروش محصول

می‌توان با ایجاد درگاه پرداخت اطلاعات محصولات قابل سفارش را در اختیار مشتری گذاشته تا به صورت آنلاین و در کوتاه ترین زمان خرید خود را ثبت نماید. در این بخش می‌توان امکانات متنوعی چون صدور فاکتور، تایید سفارش با ارسال پیامک یا ایمیل و … را ایجاد کرد.

امور سهام

در طراحی سایت ذوب آهن انواع امور مربوط به سهام، از جمله گزارش‌ها، آرشیوها، آخرین قیمت‌ها، اطلاعیه‌ها، تقاضای خرید و فروش و … را می‌توان قرار داد.

منابع انسانی

دربخش منابع انسانی نیز می‌توان برای هر یک از کارمندان یک پروفایل کاربری ایجاد کرد تا امور مربوط به خود را مدیریت نمایند. هم‌چنین می‌توان جهت دسترسی راحت تر، انواع خدماتی که به کارمندان ارائه می‌شوند را در دسته بندی‌های مختلف ایجاد نمود.

اخبار و اطلاعیه‌ها

قرار دادن آخرین اخبار و اطلاعیه‌ها و به روز بودن در این بخش، جهت افزایش ترافیک سایت بسیار اثرگذار است. فعالیت در این بخش را حتما در نظر داشته باشید.

گالری تصاویر

تهیه تصاویر با کیفیت از انواع محصولات، خط تولید، همایش‌ها، رویدادها و … جهت معرفی هر جه بیشتر خود به مشتریان را حتمادر نظر دشته باشید. تولید محتوا به صورت با کیفیت و جذاب اثرگذاری زیادی در ذهن مخاطب دارد.

طراحی سایت چند زبانه

شما می‌توانید طراحی سایت خود را به هر چند زبان که می‌خواهید داشته باشید. با توجه به ارتباط کسب و کار شما با دیگر کشورها، طراحی سایت به زبان‌های مختلف نیز می‌تواند انجام شود.

نکات فنی در طراحی سایت ذوب آهن

در طراحی سایت پارامترهای مختلفی را باید رعایت نموده تا یک سایت موفق داشته باشید. از جمله مهم‌ترین موارد می‌توان به سرعت لود شدن بالای سایت، طراحی سایت جذاب و حرفه‌ای و کسب رتبه برتر در گوگل اشاره کرد. به یاد داشته باشید یک هاست مخصوص وردپرس و با کیفیت جهت داشتن سایتی با سرعت بالا حائز اهمیت است.

طراحی گرافیک جذاب و حرفه‌ای موجب می‌شود کاربر جذب سایت شده و در ذهن او ماندگار شوید. بهره گیری از اصول رابط کاربری و تجربه کاربری موجب می‌شود تا در نهایت یک سایت جذاب و در عین حال بسیار ساده باشید. ساده از آن جهت که کاربر بتواند در زمانی کوتاه و با کم‌ترین تعداد کلیک‌ها به نیاز خود پاسخ گوید.

هنگامی که کاربر درباره شما جست و جو می‌کند باید از رقبای خود پیشی گرفته و در رتبه‌های برتر گوگل قرار گیرید. در این راستا باید اصول سئو را رعایت نمایید. پارامترهای مختلفی جهت موفقیت در این حوزه اثرگذار هستند. حتما از تجربه متخصصین سئو استفاده نمایید.

zob ahan

طراحی سایت ذوب آهن با فراکارانت

امکانات بسیار متنوعی را می‌توانید در طراحی سایت اطلاع رسانی با توجه به اهداف و نیازهای مورد نظر خود اضافه نمایید. در این راستا مجموعه فراکارانت با دو دهه تجربه در حوزه طراحی سایت همراه شما است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید. نمونه کارها و تعرفه های طراحی سایت را نیز جهت آشنایی بیشتر مشاهده نمایید.

پیشنهاد می‌شود مقالات زیر را نیز مطالعه نمایید.

صفر تا صد طراحی سایت

طراحی سایت عمرانی

طراحی سایت صنعتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست