طراحی سایت در کانادا

طراحی سایت در کانادا با فراکارانت

مجموعه فراکارانت از سال 1377 فعالیت خود را در عرصه فناوری اطلاعات آغاز کرده است. این مجموعه با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه‌هایی چون طراحی سایت، سرویس‌دهی خدمات میزبانی وب، ثبت دامنه، دیجیتال مارکتینگ و به طور کل هر آن چه که برای راه‌اندازی کسب و کار در فضای مجازی نیاز است، همراه مشتریان است.

اما مزایای طراحی سایت در کانادا با فراکارانت چیست؟

با توجه به کسب و کار خود می‌توانید سایت مورد نظر را طراحی کنید. اما انواع مختلف سایت‌ها چیست؟

سایت اطلاع رسانی

کسب وکاری که قصد دارد تنها محصولات و خدمات خود را در فضای مجازی معرفی کند تا طیف مشتریان خود را با توجه به حذف محدودیت مکان و زمان در فضای مجازی افزایش دهد، طراحی سایت اطلاع رسانی پاسخ‌گوی نیاز او خواهد بود.

سایت فروشگاهی

اگر یک کسب وکار قصد دارد علاوه بر معرفی محصولات و خدمات خود در فضای مجازی آن‌ها را به فروش برساند، طراحی سایت فروشگاهی پاسخ‌گوی نیاز او خواهد بود.

سایت فرآیندی

در این گونه سایت‌‌ها، انواع فرآیندهای مشابه با سایر سایت‌های حوزه کسب و کار شما از قبل کد نویسی شده‌اند. برای نمونه سایت مشابه دیجی کالا، سایت مشابه دیوار و…

canada web design

مشاوره طراحی سایت در کانادا

پس از بررسی انواع سایت‌ها باید تصمیم بگیرید قصد طراحی چه نوع سایتی را دارید. در این راستا می‌توانید از مشاوره متخصصان این حوزه استفاده کنید. با بررسی اهداف، استراتژی و نیازهای کسب و کار شما، تحلیل رقبا، بررسی علایق و نیازهای مشتریان شما و روانشناسی آن‌ها، می‌توان تعیین کرد چه نوع سایتی مناسب است و چه امکاناتی باید به آن تخصیص داد. فرآیند مشاوره می‌تواند در جلسات غیرحضوری و به صورت آنلاین انجام پذیرد.

هزینه طراحی سایت در کانادا

هزینه طراحی یک سایت با توجه به امکانات و فرآیندهایی که در آن قرار می‌گیرد، کاملا متفاوت است. برای مشاهده تعرفه انواع سایت‌ها می‌توانید به بخش تعرفه طراحی سایت مراجعه کنید.

آموزش پس از طراحی سایت

مجموعه فراکارانت قبل، حین و بعد از طراحی سایت همواره در کنار شما است. می‌توانید اطمینان خاطر داشته باشید پس از اتمام پروژه طراحی سایت، آموزش‌های لازم جهت درج انواع محتوا در سایت و مدیریت سایت را خواهید دید.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید اقداماتی است که باید در کنار پروژه طراحی سایت خود انجام دهید. از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تهیه هاست و دامنه

بهتر است قبل از طراحی سایت به این موضوع فکر کنید. دامنه خود که در واقع نام و آدرس سایت شما است را ثبت کنید. هم‌چنین لازم است فضایی را در نظر بگیرید تا اطلاعات سایت بر روی آن قرار گیرد. از این رو لازم است با توجه به نیاز و ترافیک سایت خود، یک هاست مناسب انتخاب کنید.

سئو سایت

پس از طراحی سایت، تازه کار آغاز می‌شود. باید بدانید که اگر به سایت رسیدگی نشود، هیچ گاه دیده دیده نخواهید شد. با رعایت اصول سئو این امکان را پیدا می‌کنید تا در صفحات اول نتایج جست و جوی گوگل قرار گیرید. اما نیاز به یک دانش تخصصی، عمیق و بروز در این حوزه دارید. پس حتما از افراد مجرب و حرفه‌ای استفاده کنید.

دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی در فضای دیجیتال امروزه یک ضرورت به شمار می‌آید. زیرا از این طریق می‌توانید خود را به طیف زیادی از مخاطبان هدف معرفی کنید، فروش خود را افزایش دهید و همگام با رقبای خود پیش روید. از این رو باید اصول دیجیتال مارکتینگ را فرا گرفته و در سایت خود پیاده‌سازی کنید.

نگهداری سایت

نگهداری سایت شامل انواع خدمات مختلف بروزرسانی سایت، افزایش امنیت سایت، پشتیبانی سایت و … می‌شود. تمام این موارد در کنار هم موجب می‌شود یک سایت بروز، بدون مشکل و امن داشته باشید.

طراحی ریسپانسیو و چند زبانه سایت

با توجه به آن که امروزه بیشتر افراد از طریق موبایل وب‌گردی می‌کنند، لازم است طراحی سایت ریسپانسیو داشته باشید تا صفحات سایت در صفحه نمایش موبایل نیز به درستی نشان داده شوند.

هم‌چنین می‌توانید سایت خود را به چند زبان مختلف طراحی کرده و بدون محدودیت در تعداد زبان‌ها با مشتریان مختلف در کشورهای مختلف ارتباط برقرار کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست