طراحی سایت جذاب

ارائه یک طراحی سایت جذاب باعث جذب مخاطب خواهد شد. پس اگر قرار است یک سایت را برای کسب و کار خود ایجاد کنیم ، بهتر است که جذاب باشد. توجه داشته باشید عوامل مختلفی در جذاب بودن یک طراحی سایت دخیل هستند، در صورتی که این نکات را رعایت کرده باشید می‌توانید به یک سایت عالی دست پیدا کنید. در ادامه طراحی سایت جذاب  باید گفت ، اگر شما به دنبال پیدا کردن فاکتور های یک سایت جذاب هستید ، ما به شما در ادامه تمامی مواردی که باعث جذاب شدن سایت شما و جذب مخاطب میشود را آموزش خواهیم داد.

توجه داشته باشید که یک سایت جذاب می تواند تا 50 درصد تعداد بازدید کنندگان سایت را افزایش بدهد و همچنین قادر است تا 30 الی 40 درصد نرخ پرش سایت را نیز کاهش دهد. علاوه بر داشتن یک سایت زیبا ، شما نیازمند یک محتوای درجه یک با طراحی عالی به همراه تصاویر و متن کاربردی و خوانا نیز هستید. در صورتی که خلاقیتی که در طراحی سایت شما به کار رفته شده است، در محتوا گذاری هم صورت بگیرد بدون شک، به موفقیت طراحی سایت جذاب خود کمک کرده‌اید.

توجه داشته باشید جذاب بودن یک سایت را باید از افراد متخصص در آن زمینه بخواهید. شاید شما یک طراحی را به صورت جذاب بدانید ، ولی متخصص در این موضوع مخالف شما باشد و باید دید عوامل مختلف در طراحی سایت همچون رابط کاربری آسان ، استفاده صحیح از روانشناسی رنگ و سادگی رعایت شده باشد.

طراحی سایت جذاب ما چگونه باشد !

برای اینکه طراحی سایت جذاب باشد باید داخل قالب از تصاویر با کیفیت و افکت‌های مناسب استفاده شود به صورتی که بتواند کاربر را خیلی سریع به خود جذب نماید.

شما باید قالب سایت را به گونه ای طراحی کنید که در بین رقبا حرفی برای گفتن داشته باشد و کاربر به جای استفاده کردن از سایت‌های رقیب همیشه به سایت شما سر بزند. در این راستا می‌توانید سایت‌های رقیب خود را مشاهده کرده و طراحی سایت جذاب خود را بر این اساس که باید از رقبای شما زیباتر باشد انجام دهید.

توجه داشته باشید برای اینکه طراحی سایت جذاب می توانید از افرادی که خلاق و ایده پرداز هستند کمک بگیرید. شما با استفاده از نظرات خود، متخصصان طراح سایت و ایده پردازان می‌توانید به یک ایده طراحی سایت جذاب دست پیدا کرده و آن را خیلی سریع پیاده سازی کنید. توجه داشته باشید که در پیاده سازی طراحی سایت جذاب باید وبسایت شما به صورت واکنش گرا طراحی شده باشد و ساختار آن ساده و با رابط کاربری آسان باشد.

رنگ‌بندی طراحی سایت جذاب چگونه است !

از دیگر نکاتی که باید در طراحی سایت مورد توجه قرار داده شود ، رنگ‌بندی به کار رفته شده برای طراحی قالب است که باید به صورت روانشناسی شده و مناسب با اهداف کسب و کار و علایق مشتریان باشد.

در ادامه طراحی سایت جذاب  باید بیان داشت ، به طور مثال برای یک سایت مهد کودک شما نمی توانید از یک قالب که رنگ آن سفید مشکی باشد استفاده کنید و باید از ترکیب رنگ‌های شاد برای این سایت‌ها استفاده نمایید. این موضوع برای دیگر سایت‌ها نیز با دیگر موضوعات قابل اجرا است.

به طور کلی باید گفت که رنگ‌بندی به کار رفته شده در میزان ماندگاری کاربر در سایت و کاهش نرخ پرش نیز تاثیر گذار است. این موضوع به صورت برعکس نیز قابل اجرا است. در صورتی که سایت شما از رنگ‌های زننده برخوردار باشد و یا متناسب موضوع نباشد، کاربر سریعا از سایت شما خارج شده و در نتیجه بانس ریت سایت شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

با افزایش پیدا کردن بانس ریت سایت، نتیجه کار مشخص است ، شما کاربران دائمی سایت خود را از دست داده و همچنین گوگل هم به علت داشتن نرخ خروج بالایی که دارید به سایت شما دیگر اعتماد نخواهد کرد.

سادگی در طراحی سایت جذاب

توجه داشته باشید که در سال‌های گذشته کاربران دیگر به سایت‌های شلوغ و درهم برهم جذب نمیشوند ، موردی که باعث جذب کاربر به سایت شما می‌شود سادگی و زیبایی سایت خواهد بود. از دیگر ویژگی سایت های ساده هم حجم پایین این سایت‌ها است که لود سریعی را نیز به همراه خواهد داشت ، همانطور که مشخص است از فاکتورهای مهم سئو ، لود سریع سایت خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر یا مشاوره با شماره تماس  ۰۲۱۲۳۰87 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست