طراحی سایت تغذیه و رژیم غذایی

اهمیت طراحی سایت تغذیه و رژیم غذایی چیست؟

حفظ سلامت و برخورداری از تغذیه سالم همواره دغدغه همه افراد در طول زندگی بوده است. در همین راستا پرسش‌های بسیاری برای افراد در این زمینه به وجود می‌آید. با توجه به آن که امروزه برای پاسخ هر سوالی ابتدا در فضای اینترنت درباره آن جست و جو می‌شود، طراحی سایت تغذیه و رژیم غذایی به شما به عنوان یک متخصص تغذیه فرصت می‌دهد، با پاسخ‌گویی به نیاز و پرسش‎‌های کاربران، خود را به آن‌ها معرفی کنید.

امکانات طراحی سایت تغذیه و رژیم غذایی چیست؟

کلینیک و متخصصان خود را معرفی کنید

در این بخش می‌توانید از رزومه و سوابق علمی و دانشگاهی خود به عنوان یک متخصص تغذیه برای کاربران بنویسید. هم‌چنین از رزومه، امکانات و تجهیزات کلینیک برای کاربران بگویید. با این کار سطح اعتماد بیشتری در آن‌ها ایجاد می‌کنید.

خدمات خود را معرفی کنید

انواع خدماتی که در کلینیک به مشتریان ارائه می‌دهید را به صورت دسته بندی شده معرفی کنید. می‌توانید درباره مشخصات و ویژگی‌های هر یک توضیحاتی قرار دهید. برای نمونه در سایت‌های تغذیه عموما محاسبه شاخص توده بدنی ( BMI ) به صورت آنلاین به عنوان یکی از خدمات سایت در نظر گرفته می‌شود.

صفحه جدول ارزش غذایی طراحی کنید

از اطلاعات اصلی که کاربران در یک سایت تغذیه و رژیم غذایی به دنبال آن هستند، جداول رژیم غذایی است. بنابراین می‌توانید در طراحی سایت تغذیه و رژیم غذایی یک صفحه را به طراحی این جداول اختصاص دهید.

طراحی سایت تغذیه و رژیم غذایی

رژیم آنلاین دریافت کنید

می‌توانید بخشی از سایت را به دریافت رژیم آنلاین اختصاص دهید. با طراحی فرم‌های اختصاصی، اطلاعات مورد نیاز را از کاربر گرفته، رژیم مورد نظر را تهیه کرده و برای او ارسال کنید.

تجربیات موفق را به اشتراک بگذارید

می‌توانید از مشتریان درخواست کنید تغییرات خود را ثبت کرده و در صورت رضایت با دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارند. این موضوع تاثیر بسیار زیادی بر انگیزه کاربران و جذب آن‌ها به سمت سایت شما خواهد داشت.

محتوای جذاب تهیه کنید

محتوای جذاب و به روز در حوزه تغذیه برای کاربران تهیه کنید. محتوایی که پاسخ‌گوی نیاز و پرسش‌های افراد باشد. فعالیت در این بخش را جدی بگیرید. زیرا می‌توانید تاثیر بسیار زیادی بر افزایش بازدید و ترافیک سایت شما داشته باشد.

اطلاعات تماس خود را در دسترس بگذارید

اطلاعات تماس از شماره تلفن، آدرس کلینیک، نقشه گوگل مپ، آدرس شبکه‌های اجتماعی و… را در دسترس مشتریان قرار دهید.

مشاوره آنلاین ارائه دهید

می‌توانید با طراحی صفحه مشاوره و استفاده از امکاناتی چون چت آنلاین، به سوالات و نیازهای کاربران پاسخ دهید و بدون محدودیت مکان وزمان همواره در دسترس آن‌ها بوده و رضایت خاطر مشتریان را جلب کنید.

صفحه رزرو و پرداخت آنلاین ایجاد کنید

اگر به غیر ار خدمات آنلاین، در کلینیک خود نیز امکاناتی ارائه می‌دهید، می‌توانید سیستم رزرو و پرداخت آنلاین را در طراحی سایت تغذیه و رژیم غذایی خود ایجاد کنید تا کاربران بتوانند نوبت خود را آنلاین ثبت کنند. سپس با ارسال پیامک یا ایمیل به کاربران اطمینان خاطر دهید نوبت آن‌ها ثبت شده است.

در کنار طراحی سایت تغذیه و رژیم غذایی باید…

عوامل بسیاری در موفقیت یک سایت دخیل هستند. در کنار طراحی سایت باید با دانش کافی به انتخاب هاست و دامنه مناسب بپردازید. اصول سئو، رابط کاربری و تجربه کاربری، دیجیتال مارکتینگ، امنیت سایت، به روز رسانی سایت و … را در سایت خود لحاظ کنید تا همگام با رقبا پیش رفته و به موفقیت دست یابید. حتما برای آشنایی با موارد فوق مقالات پیشنهادی را دنبال کنید. مجموعه فراکارانت نیز با بیش از دو دهه تجربه در زمینه طراحی سایت آماده است تا با شما در طراحی سایت تغذیه و رژیم غذایی همراه باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

 

مقالات پیشنهادی

تفاوت رابط کاربری و تجربه کاربری

آنالیز سایت به همراه بسته سئو

نگهداری سایت

راهنمای انتخاب هاست مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست