طراحی سایت آموزشگاه زبان

مزایای طراحی سایت آموزشگاه زبان چیست؟

امروزه آموزشگاه‌های زبان بسیاری در سطح مناطق مختلف مشغول به کار هستند. از این رو میزان رقابت در این حوزه بسیار زیاد است. بنابراین باید همواره تلاش کرده تا جایگاه خود را میان رقبا تثبیت نموده و مخاطبان هدف بیشتری را جذب خود کنید.

طراحی سایت آموزشگاه زبان در دستیابی به این هدف گزینه بسیار کارآمد و اثربخشی به شمار می‌آید. زیرا

حجم زیادی از مخاطبان هدف شما در فضای مجازی حضور داشته و برای کسب اطلاعات ابتدا به جست و جوی اینترنتی می‌پردازند. بنابراین بهترین فضا جهت معرفی خدمات و ارزش‌های شما است.

بدون محدودیت در مکان می‌توانید آموزشگاه خود را فراتر از سطح منطقه مورد نظر خود معرفی کنید.

بدون محدودیت در زمان می‌توانید همواره در دسترس مشتریان خود باشید.

و…

online learn

امکانات طراحی سایت زبان چیست؟

معرفی خدمات

خدمات آموزشگاه زبان خود را می‌توانید در دسته بندی‌های مختلف انواع زبان‌های آموزشی انگلیسی، فرانسه، آلمانی و … ، تقویم کلاس‌ها، منابع و کتب آموزشی، انواع کلاس‌های فشرده، عادی، خصوصی و… ایجاد نمایید.

تعیین سطح آنلاین

با ثبت نام آنلاین و ایجاد درگاه آنلاین جهت پرداخت مبلغ تعیین سطح، می‌توان برای کاربر یک آزمون تعیین سطح آنلاین ایجاد نموده و درکوتاه ترین زمان ممکن نتیجه آزمون به صورت خودکار به کاربر اعلام گردد.

آزمون‌های آنلاین

برگزاری آزمون‌های مشابه مانند آیلتس و تاقل به صورت آنلاین می‌تواند صورت گیرد.

ثبت نام آنلاین

مشتریان شما بدون مراجعه حضوری این امکان را می‌یابند به صورت آنلاین در موسسه شما ثبت نام نموده و هزینه را نیز آنلاین پرداخت نمایند. این گونه در زمان و هزینه مشتریان خود صرفه جویی نموده و رضایت آن‌ها را جلب نموده‌اید. در این بخش می‌توانید ارسال فاکتور، اطلاع رسانی تایید ثبت نام با ارسال پیامک یا ایمیل، تعیین روش پرداخت و … را تعیین نمود.

آموزش از راه دور

کاربران بسیاری وجود دارند که امکان حضور در کلاس‌ها را به دلیل فاصله مکانی زیاد و یا کمبود وقت، نمی‌یابند. طراحی سایت آموزشگاه زبان، بهترین فرصت جهت جذب این گونه مخاطبان است. می‌توان با برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت آنلاین یا فیلم‌های آموزشی، کلاس‌های آموزش از راه دور را راه اندازی نمود.

online english

مقالات آموزشی

تهیه و تولید محتوا در آموزش زبان بسیار گزینه مناسبی جهت جذب مخاطب و افزایش ترافیک سایت می‌باشد. در نظر داشته باشید تولید محتوای ویدئویی و تصویری هزاران برابر اثرگذاری بیشتری در ذهن مخاطب خواهد داشت.

سایر نکات مهم در طراحی سایت آموزشگاه زبان

سئو

برای آن که در رتبه های برتر گوگل جایگاهی داشته باشید، باید اصول سئو را همیشه در سایت خود لحاظ کنید. با توجه به آن که پارامترهای بسیاری در سئو وجود دارند، حتما از متخصصین این حوزه کمک بگیرید. عواملی که بتوانند میزان بازدید سایت شما را افزایش دهند از جمله طراحی ریسپانسیو، افزایش سرعت سایت، تولید محتوای جذاب و …. در سئو سایت شما بسیار اثر گذارند.

طراحی ریسپانسیو

امروزه میزان نرخ کلیک در موبایل بسیار بیشتر از دسکتاپ کامپیوتر می‌باشد. با توجه به آن که بیشتر بازدیدهای شما از طریق موبایل صورت می‌گیرد، با طراحی ریسپانسیو صفحات سایت در موبایل به درستی نمایش داده می‌شوتد.

بازاریابی دیجیتال

بسیار اهمیت دارد تا با تبلیغات در فضای دیجیتال، خود را به مخاطبان بشناسانید. بازاریابی دیجیتال نسبت روش های سنتی هزینه بسیار پایین تری داشته و در مقابل اثربخشی بسیار زیادتری دارد. زیرا توانایی هدف گیری مخاطبان هدف شما را دارد.

طراحی سایت ارزان

در یک طراحی سایت ارزان از قالب آماده که توسط تیم حرفه ای کارا آی تی طراحی شده، استفاده می‌گردد.

طراحی سایت حرفه‌ای

با طراحی صفحات سایت به صورت اختصاصی با توجه به اهدافی که برای آموزشگاه خود در نظر دارید  و بهره مندی از تجارب متخصصین این حوزه یک طراحی حرفه‌ای با گرافیک زیبا، کاربری آسان و … داشته باشید.

طراحی اپلیکیشن

می‌توانید با طراحی اپلیکیشن آموزش‌ها و آزمون‌های آنلاین خود را نیز در قالب اپلیکیشن به کاربران خود ارائه نمایید.

طراحی سایت آموزشگاه زیان با فراکارانت

مجموعه فراکارانت از سال 1377 در این حوزه به ارائه خدمات می‌پردازد. با انواع خدمات این مجموعه در ادامه بیشتر آشنا شوید.

 گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

پیشنهاد می‌شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید

معرفی فروشگاه آنلاین و مزایای آن

نکات و مزایای طراحی سایت با قالب آماده

دامنه و منابع مورد نیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست