طراحی سایت آجیل و خشکبار

اهمیت طراحی سایت آجیل و خشکبار چیست؟

حضور در فضای مجازی چه برای مشتری و چه برای صاحب کسب وکار مزایای فراوانی به همراه دارد. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به حذف محدودیت‌ها در دسترسی به محصولات، صرفه جویی در زمان و هزینه برای مشتری و تسهیل در بازاریابی و معرفی محصولات برای صاحب کسب و کار اشاره کرد. این موارد در نهایت منجر به افزایش تعداد مشتریان و میزان فروش شما خواهد شد. از این رو طراحی سایت آجیل و خشکبار گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

امکانات در طراحی سایت آجیل و خشکبار چیست؟

طراحی صفحه معرفی آجیل فروشی

آجیل فروشی خود را به کاربران معرفی کنید. در این بخش می‌توانید تصاویر با کیفیت از کارگاه تولیدی یا فروشگاه خود تهیه کرده و با کاربران به اشتراک بگذارید. هم‌چنین مواردی چون سال تاسیس، تجربه و سوابق، مجوزها و گواهی‌ها، خدمات و مزایای ارائه شده به مشتریان و… را در اختیار کاربر قرار داده تا با شما بیشتر آشنا شده و سطح اعتماد بیشتری ایجاد شود.

طراحی صفحه معرفی اطلاعات تماس

در طراحی سایت آجیل و خشکبار لازم است به منظور ارائه پشتیبانی قوی و در دسترس بودن، اطلاعات تماس خود را به اشتراک بگذارید. شماره تلفن، آدرس، لینک شبکه‌های اجتماعی و…

اگر فروش حصوری نیز دارید، توصیه می‌شود  از نقشه گوگل مپ استفاده کنید تا مشتریان به راحتی به شما دسترسی پیدا کنند.

طراحی منو محصولات

با طراحی سایت آجیل و خشکبار می‌توانید با ایجاد یک منو اصولی، محصولات خود را در دسته بندی‌های مشخص برای کاربران به نمایش بگذارید. هم‌چنین با افزودن قابلیت جست و جو، کاربران می‌توانند سریعا به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

طراحی سایت اجیل و خشکبار

طراحی صفحه معرفی محصول

برای هر یک از محصولات خود صفحه‌ای جداگانه طراحی کنید. تصاویر با کیفیت از آن‌ها تهیه کنید. مشخصات و ویژگی‌های محصول را به طور کامل برای کاربر بازگو کنید.

توجه داشته باشید در این بخش هر چه محتوایی که به کاربر ارائه می‌کنید باکیفیت‌تر و جامع‌تر باشد، مشتریان بیشتری علاقه‌مند به خرید از سایت شما می‌شوند.

طراحی سیستم فروش آنلاین

حال که کاربر تصمیم به خرید از سایت شما گرفته است، با راه اندازی یک فروشگاه آنلاین محصولات خود را در سایت به فروش برسانید. در طراحی سایت آجیل و خشکبار با ثبت سفارش آنلاین، دریافت هزینه از طریق درگاه پرداخت و هماهنگی روش تحویل کالا با مشتری می‌توانید محصول خود را آنلاین بفروشید.

طراحی پیشنهادات ویژه

محصولات خود را در دسته بندی‌های دیگری همچون پرفروش‌ترین محصولات، پربازدیدترین، ارزان‌ترین، پر تخفیف‌ترین و… به مشتریان معرفی کنید تا با محصولات بیشتر آشنا شده و ترغیب به خرید شوند.

طراحی صفحه وبلاگ

با طراحی سایت آجیل و خشکبار می‌توانید محتواهای جذاب و کاربردی درباره خواص، ویژگی‌ها و کاربردهای انواع خشکبار و آجیل تهیه کنید. این موضوع به میزان چشم‌گیری بازدید از سایت را افزایش خواهد داد.

طراحی سایت چند زبانه

اگر قصد صادر کردن آجیل و خشکبار خود را به سایر کشورها دارید، می‌توانید سایت خود را به صورت چند زبانه طراحی کنید تا مشتریان سایر کشورها را نیز به خود جذب کنید.

چند نکته مهم قبل و پس از طراحی سایت آجیل و خشکبار…

بر اساس اهداف و نیازهای کسب و کار خود امکانات و فرآیندهای سایت را تعیین کنید. ( در این راستا از مشاوره متخصصین حوزه کسب و کارهای مجازی و طراحی سایت بهره‌مند شوید)

هاست با کیفیت و دامنه مناسب انتخاب کنید

طراحی سایت ریسپانسیو داشته باشید تا صفحات سایت در موبایل و تبلت نیز به درستی نمایش داده شود

سایت خود را به روز رسانی کنید و امنیت آن را ارتقا دهید

سایت خود را سئو کنید تا در رتبه‌های برتر گوگل قرار گیرید

از اصول بازاریابی دیجیتال جهت معرفی محصولات خود در فضای مجازی استفاده کنید

و…

طراحی سایت آجیل و خشکبار با فراکارانت

مجموعه فراکارانت از سال 1377 در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت خود را آغاز کرده و تجربیات خود را در زمینه طراحی سایت آجیل و خشکبار با شما به اشتراک می‌گذارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ   

مقالات پیشنهادی

صفر تا صد طراحی سایت 

راهنمای انتخاب هاست مناسب

سئو سایت

نکات مهم در تعیین قیمت طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

سفارش طراحی سایت فروشگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست