تجارت نوین با طراحی سایت دیجی کالا

امروزه انقلاب دیجیتالی، گزینه­ های شگفت ­انگیزی پیش ­روی تاجران و مشتریان قرار داده و مزایای بسیار تجارت الکترونیک سبب شده خرید و فروش کالا و خدمات به سرعت از شکل سنتی به سمت الکترونیکی سوق پیدا ­کند. طراحی فروشگاه­ اینترنتی روز به روز طرفداران بیشتری پیدا کرده و فروشگاه­­­های اینترنتی را به یک تجارت پر رونق تبدل کرده است.

طراحی سایت دیجی کالا یکی از نمونه ­های موفق در زمینه­ ی طراحی وب سایت تجارت الکترونیک و فروش آنلاین می­ باشد که با کسب رتبه ­ی ۳۲۶ در الکسا و ۳ در ایران یکی از پربازدیدترین سایت­ ها در ایران است.

طراحی سایت دیجی کالا دارای خصوصیاتی از جمله:

  • راحتی باور نکردنی در خرید
  • دسته بندی حرفه ­ای محصولات
  • اعتماد سازی در فضای اینترنتی
  • اطلاعات کامل و فراگیر از محصولات
  • امکان مقایسه قیمت ­ها
  • انتخاب بدون محدودیت
  • دسترسی ۲۴ ساعته
  • پشتیبانی طراحی سایت دیجی­ کالا
  • و ده­ ها مورد دیگر است…

طراحی سایت دیجی کالا به گونه­ ای است که برای فروش تمامی محصولات از هر برند و مدل و هر ارگان و سازمانی مناسب است.

 

طراحی سایت دیجی کالا

 

طراحی سایت دیجی کالا، دارای ظاهری چشمگیر و مناسب بوده و کار کردن با آن حتی برای افرادی که آشنایی چندانی با تجارت الکترونیک ندارند بسیار آسان است. حال با مزایای بسیاری که برای این نوع طراحی وب سایت برشمردیم این سوال مطرح می­ شود که، طراح سایت دیجی ­کالا کیست؟ و چگونه و طی چه مراحلی می ­توان شبیه به طراحی سایت دیجی کالا را انجام داد؟ طراحی سایت دیجی­ کالا توسط یک تیم داخلی که در دفتر خود شرکت مستقر هستند انجام شده است.

نگران نشوید! این، به این معنی نیست که شما نمی توانید سایتی شبیه دیجی­ کالا طراحی کنید و از داشتن یک فروشگاه اینترنتی محروم هستید! اما برای داشتن چنین سایتی باید مقداری حوصله کنید. ابتدا شما می ­توانید با مراجعه به یک شرکت معتبر طراحی وب سایت پروژه ای مشابه طراحی سایت دیجی­­ کالا را به ایشان ارجاع داده، و طی مدت کوتاهی با صرف هزینه مناسب صاحب یک فروشگاه اینترنتی شوید و پس چند سال کسب تجربه به سراغ استخدام تیم طراحی وب سایت داخلی خود بروید. و بتوانید در آینده یک برند معتبر چون دیجی­ کالا باشید.

ما در شرکت فراکارانت بیش از دو دهه تجربه را در اختیار شما قرار داده و طراحی وب سایت حرفه ای مطابق با نیازهای شما ارائه می دهیم. و با تیم پشتیبانی قوی حتی پس از اتمام پروزه در کنار شما خواهیم بود. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ارائه ی خدمات پشتیبانی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بسته طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ۱

بسته طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ۲

بسته طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ۳

بسته طراحی و اجرای فروشگاه اینترنتی انتخابی

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 10 تیر 1396


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست