مشاوره و برنامه ریزی استراتژیک دیجیتال مارکتینگ

یک برنامه ریزی مناسب به همراه تجزیه و تحلیل و تدوین اطلاعات بازار، بازار هدف، اطلاعات رقبا و اطلاعات کانال های توزیع برای کسب بازدهی خوب تبلیغات آنلاین، استراتژی دیجیتال مارکتینگ نامیده می شود. دیجیتال مارکتینگ یک اصطلاح برای بازاریابی محصولات با خدمات از طریق فن آوری دیجیتال است. راه حل های تاکتیکی که برای این مرحله در نظر گرفته می شود:

  1. دسترسی به مخاطب
  2. جذب مخاطب
  3. حفظ مشتری

طراحی شعارها، گرافیک تبلیغاتی و هر برنامه دیگری که به ارتقاء برند شما کمک می کند تا در نتیجه بهترین کاربران شما، مشتریان ثابت شما شوند. در نهایت این امر می تواند بر روی طراحی سایت شما از طریق هر رسانه دیجیتالی مانند موبایل و صفحات نمایشگر تبلیغاتی امکان پذیر باشد.

مشاوره و برنامه ریزی استراتژیک دیجیتال مارکتینگ، برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

هدف از مشاوره و برنامه ریزی استراتژیک دیجیتال مارکتینگ، تدوین یک استراتژی مناسب و مطابق با نیازهای کسب و کار شما برای بازاریابی درست است. برنامه ریزی استراتژیک دیجیتال مارکتینگ چه برای کسب و کارهای متوسط و چه برای کسب و کارهای بزرگ می تواند با تجزیه و تحلیل و تدوین اطلاعات رقبا، بازار و بازار هدف و ایجاد شعارها و تبلیغات درست، نتیجه مناسبی را در بر داشته باشد. نکته مهم این است که با تجزیه و تحلیل انجام شده از سرمایه گذاری بر روی تبلیغاتی که نتیجه مناسب نخواهند داشت جلوگیری خواهد شد. در نهایت می توان گفت که مشاوره و برنامه ریزی استراتژیک همانند طراحی سایت می تواند برای تمامی کسب و کارها کارآمد و نتیجه یمطلوبی را همراه داشته باشد.

استراتژیک دیجیتال مارکتینگ

مشخصات عمومی مشاوره و برنامه ریزی استراتژیک دیجیتال مارکتینگ

  1. تجزیه و تحلیل و تدوین اطلاعات بازار هدف.
  2.  تجزیه و تحلیل و تدوین اطلاعات بازار.
  3.  تجزیه و تحلیل و تدوین اطلاعات رقبا.
  4.  تجزیه و تحلیل و تدوین اطلاعات کانال های توزیع.
  5.  تدوین استراتژی وآمیزه بازاریابی.

نقاط تمایز و برتری استراتژیک دیجیتال مارکتینگ

برنامه ریزی استراتژیک دیجیتال مارکتینگ امکان خطا را کاهش داده و از صرف وقت و هزینه بر روی روش های بی نتیجه برای تبلیغات جلوگیری خواهد کرد. در این صورت ما به طراحی سایت و بهینه سازی وب سایت شما خواهیم پرداخت تا تجربه بهتری در اختیار کاربران قرار داده و بر روی مبحث سئو شما تمرکز کرده تا بتوانید شاهد نتایج بهتری در موتورهای جستجو باشید.

یکی از بهترین امکانات استراتژی دیجیتال مارکتینگ اندازه گیری است تا متوجه شوید راهی را که برای تبلیغات انتخاب کرده اید بازخورد و نتیجه خوبی به همراه داشته است یا خیر. مثلا ایمیل مارکتینگ خود را بررسی کرده و در گزارش متوجه می شوید که چه تعداد از ایمیل ها خوانده شده و چه تعداد کلیک خورده است. در نهایت اگر این افرونه را نداشته باشید…

  1. سهم بازار آنلاین خود را نخواهید دانست
  2. مشتریان آنلاین خود را به درستی نخواهید شناخت
  3. رقبا سهم بازار را در دست می گیرند
  4. طراحی سایت شما بهینه سازی نخواهد شد
  5. و در نهایت عدم پاسخگویی صحیح به نیاز های مشتریان

تمامی این خدمات در بسته مشاوره و برنامه ریزی استراتژیک دیجیتال مارکتینگ، با توجه به نیاز های سازمان شما انجام خواهد شد. واحد پشتیبانی گروه طراحی سایت فراکارانت برای رفع نیاز ها و ارائه خدمات در تمامی مراحل همراه شما خواهد بود. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با همکاران ما  تماس بگیرید.

صفر تا صد طراحی سایت و راه اندازی سایت

سوالاتی که باید از شرکت طراحی سایت بپرسید

طراحی سایت و نکات اصلی آن

7 نکته مهم در طراحی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 17 خرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست