طراحی سایت فروشگاه آنلاین

امروزه روش‌های بازاریابی بسیار متنوعی جهت فروش محصولات به وجود آمده است. در عصر حاضر فروش بصورت حضوری و فیزیکی به تنهایی برای پیشرفت و توسعه کسب و کارتان مناسب نیست. فضای دیجیتال می‌تواند تحول بزرگی در این روند ایجاد نماید. بدلیل آنکه امروزه مشاغل زیادی در فضای دیجیتال و مجازی فعالیت دارند. با طراحی سایت فروشگاه آنلاین محدودیت های مکانی و زمانی را از بین می برید و با یک برنامه بازاریابی پیشرفته محصولات خود را به مشتریان بالقوه معرفی می کنید.

با طراحی سایت حراجی و مزایده آنلاین حجم زیادی از مشتریان را در نقاط مختلف و در ۲۴ ساعت شبانه روز می‌تواند در اختیار شما قرار دهد، شانس معرفی و فروش محصول بیشتر خواهد شد. از سوی دیگر هزینه این معرفی و تبلیغات نسبت به روش‌های دیگر بسیار پایین‌تر است. در این راستا  طراحی سایت فروشگاهی را جهت رقابت معرفی می کنیم.

شرکت کاراایتی یک تیم حرفه ای و جوان طراحی سایت دارد؛ که تجربه بالایی داشته و توانایی طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی دارد.

لزوم طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی

اصولا هدف کارفرمایان از طراحی سایت فروشگاهی فروش بصورت آنلاین و رقابت با شرکت های رقیب می باشد. جهت موفقیت در فضای مجازی و پیشی گرفتن از رقبا باید یک طراحی سایت فروشگاه آنلاین منحصر بفرد داشته باشید. زیرا طراحی ظاهر سایت ( بصری سایت شما) علاوه بر منحصر بفرد بودن باید رابط کاربری عالی داشته باشد.

با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به راحتی کالاهای خود را در فضای مجازی تبلیغ کنید و بفروش برسانید. کاربران پیش از خرید حضوری ابتدا اقدام به جستجو در فضای وب و در راستای آن در صورت امکان خریدهای خود را بصورت آنلاین انجام می دهند.

اگر شما کاربران عزیز از آن دسته افراد هستید که  سایت فروشگاهی جهت معرفی کسب و کار خود ندارید؛ برای موفقیت در کسب و کار خود و پیشی گرفتن از رقبا اقدام به طراحی سایت فروشگاه آنلاین کنید. همچنان اگر یک طراحی سایت فروشگاه اینترنتی قدیمی دارید؛ می توانید الان برای باز طراحی آن اقدام کنید. شرکت طراحی سایت فراکارانت سابقه 20 ساله در زمینه طراحی سایت فروشگاهی و سایر انواع طراحی سایت دارد.

البته نکته مهم پس از طراحی سایت فروشگاهی، سئوی سایت می باشد. باید سایت را جهت نمایش در بین نتایج برتر گوگل بهینه سازی کنید. شرکت فراکارانت خدمات سئو و بهینه سازی سایت شما را با بهترین کیفیت و خدمات انجام می دهد.

مزایای طراحی سایت فروشگاه آنلاین در فراکارانت؟

Ecommerce Website

امکانات موردنیاز طراحی سایت فروشگاه آنلاین چیست؟

معرفی چند نمونه طراحی سایت فروشگاه آنلاین موفق

sale-online

وب سایت فروشگاه آنلاین ebay

نحوه طراحی سایت فروشگاه آنلاین : وب سایت ebay یکی از بهترین و قدیمی ترین وب سایت‌ها در زمینه حراجی آنلاین می باشد. ebay انواع کالاهای مختلف از جمله الماس، املاک، لباس و… را برای حراجی در معرض دید مشتریان می گذارد. هریک از مشتریان می توانند به راحتی کالای موردنیاز خود را با قیمتی مناسب پیدا کنند. بنا بر گفته مدیر این سایت مشتریان زیادی از سراسر دنیا از این سایت بازدید دارند و تأمین کننده همه نوع کالا می باشد.

 

وب سایت حراجی آنلاین shop goodwill

این وب سایت حراجی آنلاین یک موسسه غیر انتفاعی است و مدیریت خرده فروش هایی که وظیفه جمع آوری پول برای نیازمندان بر عهده دارند را انجام می‌دهد. از نقاط قوت این سایت می توان به رسیدن به سود و پلتفرم آسان برای استفاده اشاره کرد.

 

وب سایت فروشگاه آنلاین listia

برای خرید از وب سایت حراجی آنلاین نیازی به پول نقد ندارید و این سایت در ازای پول به مشتریان خود اعتبار می‌دهد. به عبارت دیگر مشتریان کالاهایی که نیاز ندارند را به این سایت اهدا می‌کنند. مشتریان دیگر با استفاده از اعتباری که از مشتریان ارجاع داده شده است یا کالاهایی که به فروش رسانده‌اند می توانند کالاهای موجود در فروشگاه را دریافت کنند.

 

وب سایت حراجی آنلاین ubid

نحوه طراحی سایت حراجی آنلاین : این وب سایت کالاهای باقی مانده و به فروش نرفته برندهای معروفی مانند سونی و دل را به حراجی می گذارد. این سایت بیش از ۲۵ دسته بندی از انواع کالا ها ازجمله وسایل الکترونیکی، جواهرات و… را در معرض نمایش مشتریان قرار می دهد و هم چنین ارسال کالا به ۱۰ کشور مختلف قابل انجام است.

طراحی سایت فروشگاه آنلاین با فراکارانت

مجموعه فراکارانت سابقه فعالیت 24 ساله در زمینه طراحی سایت و خدمات دیجیتال مارکتینگ دارد. تیم طراحی سایت کاراایتی یک تیم جوان و حرفه ای می باشد که توانایی ارائه هر گونه خدمات طراحی سایت دارد. با دو دهه حضور در حوزه طراحی سایت آماده به اشتراک گذاری تجربیات خود با شما است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید. 

مراحل طراحی سایت فروشگاهی

Corporate website design steps

سوالات متداول

بسته به کسب و کار شما عزیزان، طراحی سایت فروشگاهی در فراکارانت انواع مختلفی دارد. برای انتخاب طراحی سایت فروشگاهی و بسته طراحی مناسب آن با مشاورین ما تماس بگیرید؛ تا شما را راهنمایی کنند.

بله. ای نماد برای تایید اصالت سایت های فروشگاهی می باشد و مراحل دریافت آن توسط خود مشتری انجام می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 14 تیر 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست