طراحی سایت ثبت دامین

طراحی سایت ثبت دامین : همانطور که مشخص است برای شروع شدن یک کسب و کار اینترنتی وجود و نیاز به خرید دامنه احساس خواهد شد و اگر شما می خواهید این کسب و کار را در دست خود بگیرید نیازمند طراحی سایت ثبت دامین می باشد.

طراحی سایت ثبت دامین

در طراحی سایت ثبت دامین این امکان برای کاربر فراهم می شود که ابتدا نام دلخواه خود را جست و جو میکند و در سایت شما متوجه میشود که قبلا این دامنه ثبت شده است یا خیر. در صورتی که دامنه مورد نظر کاربر ثبت نشده باشد ، می تواند با پسوند های دلخواهی که باز باشد اقدام به خرید دامین کند.

در ادامه طراحی سایت ثبت دامین باید گفت برای اینکه کاربر بتواند اقدام به خرید و سفارش دامنه نماید باید امکان ثبت نام در پنل سایت برای او فراهم شده باشد تا برای خرید دامنه، دامنه ثبت شده در پنل کاربر اضافه شود. همانطور که گفته شد برای کسب و کارهای اینترنتی و استارت کار آن‌ها نیازمند به یک دامنه خواهد بود، پس اگر شما به فروش دامنه دست بزنید یک بازار بزرگ را برای خود ایجاد کرده اید.

توجه داشته باشید که مهمترین موضوع در فروش اینترنتی ، قیمت مناسب خواهد بود ، پس در صورتی که قصد فروش دامنه و طراحی سایت ثبت دامین را دارید باید قیمت های شما نسبت به رقبایی که چندین سال است فعالیت می کنند ارزانتر باشد تا کاربران روبه خرید به سایت شما بروند.

فروش بیشتر در جشنواره با طراحی سایت ثبت دامین

برای فروش بیشتر می توانید بر روی شبکه های اجتماعی کارکنید و محصولات دامین خود را با قیمت مناسب و ارزانی که دارد تبلیغ کنید. قرار دادن جشنواره های مختلف نیز برای فروش دامنه بسیار مناسب خواهد بود که کاربر را برای ثبت دامین از طریق شما ترغیب میکند.

در صورتی که طراحی سایت ثبت دامین شما شامل فروش انتقال هاست نیز می باشد ، می توانید اقدام به فروش دامنه به صورت رایگان نیز بکنید که موجب یک بازاریابی عالی برای فروش هاستینگ های شما میشود.

البته مهمترین موضوع برای یک سایت فروش دامنه سئوی مناسب آن خواهد بود ، در صورتی که شما بتوانید سایت خود را با کلمات کلیدی مورد نظر در زمینه فروش دامنه به رتبه های مناسب برسانید خواهید توانست فروش بسیار بالایی را نیز داشته باشید. با توجه به رقیب های زیاد در زمینه فروش دامنه ، کار برای شما جهت طراحی سایت ثبت دامین کمی سخت خواهد بود تا به رتبه های مورد نظر خود دست پیدا کنید.

البته اینکه کار سختی را در پیش دارید ، دلیل بر این نیست که نباید وارد این کسب و کار اینترنتی شوید ، هرچقدر سئوی یک سایت سخت تر باشد ، در صورتی که سایت شما به نتیجه ای مطلوب دست پیدا کند کسب درامد آن نیز بهتر خواهد بود. در ادامه طراحی سایت ثبت دامین باید بیان داشت ، در صورتی که شما اقدام به سئوی یک سایت با رقابت کم نمایید بدون شک بازدید زیادی را نیز در بر نخواهد داشت. زیرا کلمه ای که بر روی آن کار کرده اید آنقدر هم مخاطب هدف را ساپورت نمیکنند.

سئو و طراحی سایت ثبت دامین چگونه است؟

در صورتی که قصد سئو سایت ثبت دامین را پیدا کرده اید باید گفت که برای نتیجه گرفتن چنین سایتی شما باید یک بازه زمانی بین 6 ماه الی 2 سال را مد نظر خود داشته باشید.

برای طراحی سایت ثبت دامین باید بگوییم که نتایج اولیه سئو این سایت را در 6 ماه اول خواهید دید که کلمات کم رقابت شما وارد نتایج گوگل شده و تعدادی از این کلمات هم به رتبه های مناسبی می رسند. در یکسال اول کلمات پر رقابت وارد صفحات دوم تا چهارم گوگل می شوند و آماده صعود به صفحه اول گوگل خواهند شد.

بعد از گذشت 2 سال ، شما دارای یک سایت معتبر در زمینه فروش دامنه هستید که کلمات کلیدی آن وارد صفحه اول شده است و دارای فروش بالایی از دامنه ها هم می باشید. برای اینکه این روند را در پیش داشته باشید در ابتدا نیازمند طراحی سایت ثبت دامین سئو شده هستید که این سایت باید دارای یک ریسپانسیو مناسب ، حجم پایین و سرعت لود بالا باشد.

همچنین یک سایت سئو شده باید دارای رابط کاربری عالی ، سادگی و رنگبندی مناسب برای آن شغل باشد تا کاربر هدف را مستقیما تبدیل به مشتری کند که این کار از طریق جشنواره های مختلف هم برای شما امکان پذیر خواهد بود. بعد از اینکه طراحی سایت ثبت دامین سئو شده شما راه اندازی شد می توانید اقدام به تولید محتوا های سئو شده در رابطه با کلمات کلیدی خود کنید که پیشنهاد ما به شما تولید کردن محتوای سئو شده به صورت 1500 کلمه ای و روزانه 3 الی 4 محتوا می باشد.

قابلیت های مورد نیاز برای طراحی سایت ثبت دامین چیست؟

همانطور که به تعدادی از قابلیت های مورد نیاز در ابتدای مقاله پرداخته شد، یک سایت ثبت دامین باید دارای امکان ثبت نام کاربر و درگاه پرداخت آنلاین باشد. برای اینکه سایت شما دارای پرداخت آنلاین باشد سایت نیازمند گواهینامه اس اس ال نیز خواهد بود که این گواهینامه برای سئوی سایت شما نیز ضروری می باشد. در ادامه طراحی سایت ثبت دامین  باید گفت از امکانات دیگری که برای طراحی سایت ثبت دامین باید قرار داده شود امکان انتقال دامنه و تمدید دامنه می باشد که کاربر مشاهده کند دامنه خریداری شده چقدر دیگر زمان دارد و اگر بخواهد دامنه را انتقال دهد این امکان برای او فراهم شده باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های ۰۲۱۲۳۰87 تماس حاصل فرمایید.

کلمات کلیدی:

4 پاسخ به “طراحی سایت ثبت دامین”

  1. سعیدی گفت:

    بنده به شخصه از خدمات شرکت شما راضی ام، واقعا به مشتریانتون اهمیت می دین. سپاس فراوان

  2. فرازنده گفت:

    خسته نباشید، طراحی سایت قالب آماده با چه نرم افزارهایی انجام می شود؟

  3. پوریا گفت:

    سلام یه سوال داشتم، طراحی سایت شرکتی چقدر زمان نیاز دارد؟

  4. مجیدیان گفت:

    سلام وقت بخیرمن برنامه نویسی بلد نیستم مقالات آموزشی برنامه نویسی هم دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 14 آبان 1398

فهرست مطالب


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست