تعداد ایمیل نامحدود

ایمیل چیست؟

ایمیل یا پست الکترونیکی یا رایانامه، یک سیستم ارتباطی مجازی است که با تسهیل ارتباطات و تسریع در فرآیند تبادل اطلاعات و هزینه‌های پایین برای انجام مکاتبات، مزایای زیادی برای افراد، سازمان‌ها، ارگان‌ها و غیره به دنبال داشته است.

استفاده از ایمیل به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند بتوانند با افراد زیادی از هر کجای دنیا ارتباط برقرار کنند،

مزایای استفاده از ایمیل:

  • ارتباط سریع‌تر

ایمیل ابزاری برای برقراری ارتباط و انجام مکاتبات است. با استفاده از ایمیل، سازمان‌ها و شرکت‌ها با مشکلاتی که هنگام ارسال مکاتبات از طریق نامه پیش می‌آِید، رو به رو نخواهند شد. همچنین تنها با زدن یک دکمه اطلاعات، به خصوص اطلاعاتی که از نظر زمانی بسیار مهم هستند به سرعت به دست گیرنده آن خواهد رسید.

  • امکان دسترسی بیش‌تر

استفاده از ایمیل، موانع زمانی و مسافتی را از میان برمی‌دارد. این موضوع به خصوص در مبادلات تجاری اهمیت ویژه‌ای دارد. افراد از هر کجای دنیا، در هر ساعت از شبانه‌روز، تنها با داشتن یک اتصال اینترنتی از طریق رایانه و تلفن همراه، می‌توانند با دیگران مکاتبه داشته باشند.

  • تبلیغات

استفاده از ایمیل یک راه مقرون به صرفه جهت تبلیغات برای کسب و کارها است. تبلیغات ایمیلی بلافاصله بدون هزینه به دست تعداد زیادی از مخاطبان می‌رسد. مزیت این گونه تبلیغات این است که گیرنده‌ها می‌توانند ایمیل را برای خانواده و دوستان خود نیز بفرستند. بازاریابی از طریق ایمیل راهی به صرفه است تا بتوانید بدون چاپ بروشورهای تبلیغاتی پیام خود را به مشتریان بالقوه خود برسانید.

  • خدمات مشتری

ایمیل یکی از سریع‌ترین و آسان‌ترین راه‌ها برای ارائه‌ی بازخورد در مورد محصولات و خدمات است. مشتریان به راحتی می‌توانند توسط ایمیل با خدمات پشتیبانی شرکت مربوطه تماس بگیرند.

خدمات میزبانی وب، هاست و یا هاستینگ نقش مهمی در موفقیت یک سایت یا اپلیکیشن در فضای مجازی دارد. شما می‌توانید با استفاده از سرویس‌های میزبانی وب کاراهاست، از بابت رسیدن ایمیل های ارسالی و دریافتی به inbox و اسپم نشدن ایمیل ها اطمینان حاصل کنید.

همچنین سرویس‌های میزبانی حرفه‌ای کاراهاست محدودیتی در تعداد آدرس ایمیل برای تعریف و حجم مورد نظر هر یک از آدرس‌های ایمیل ندارد.

تعداد ایمیل اکانت نامحدود، برای شما این امکان را به وجود می‌آورد تا بتوانید متناسب با تعداد افراد شرکت، سازمان و یا گروهتان، ایمیل بسازید و در اختیار کاربران خود قرار دهید. داشتن ایمیل کاری معتبر، به افزایش اعتبار سازمان کمک به سزایی می‌کند. این امر به خصوص در سازمان‌ها و شرکت‌ها اهمیت زیادی دارد.

 

تیم حرفه‌ای فراکارانت، آماده ارائه خدمات مشاوره  به شما می‌باشند، با ما تماس بگیرید.

همچنین می‌توانید جهت دریافت آموزش‌های مرتبط با ایمیل، مقالات زیر را مطالعه نمایید:

ارسال ایمیل ، دریافت ایمیل ، مدیریت ایمیل

آموزش نحوه ساخت ایمیل در کنترل پنل هاست (پلسک 10)

آموزش نحوه ساخت ایمیل در کنترل پنل هاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 28 مهر 1399


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست