بسته طراحی سایت فوری ۳

با توجه به توضیحاتی که در مقاله طراحی سایت فوری ۱ و بسته طراحی سایت فوری ۲ دادیم، برای بسته های طراحی سایت فوری به دلیل اهمیت زمان و هزینه برای مشتری، از قالب های آماده ای که قبلا توسط تیم برنامه نویسی فراکارانت طراحی شده است استفاده می کنیم. بسته طراحی سایت فوری ۳ تمام ویژگی های بسته های طراحی سایت فوری ۱ و فوری ۲ را داراست. علاوه بر آن ساخت و طراحی صفحات داخلی نیز بر عهده ی فراکارانت است.

همانند دو بسته قبل یک فضای میزبانی وب ۱۰۰MB رایگان و یک دامنه ی رایگان یک ساله در اختیار شما قرار خواهد گرفت. بعد از انتخاب قالب از آلبوم پوسته های آماده ی فراکانت را که قبلا برای مشتریان توسط تیم برنامه نویسی فراکارانت طراحی شده اند، وب سایت شما بر روی این هاست و دامنه راه اندازی خواهد شد.

تفاوت بسته طراحی سایت فوری 3 با سایر بسته‌ها چیست؟

بسته طراحی سایت فوری ۳ تفاوت هایی با دو بسته ی فوری قبل دارد. شما برای مدیریت وب سایت بسته طراحی سایت فوری ۱ نیاز به دانش برای تغییر قالب، قرار دادن لوگو، تصویر و یا ایجاد صفحه های داخلی برای وب سایت خود دارید. همینطور در بسته طراحی سایت فوری ۲ با این حال که صفحه ی اصلی با لوگو، تصاویر و تمام مشخصات خود تحویل می گیرید، اما با همه این شرایط نیاز به دانش برای ایجاد صفحات داخلی و ایجاد تغییرات بر روی صفحات پوسته خواهید داشت.

اما در بسته طراحی سایت فوری ۳ در نهایت وب سایت شما شامل یک صفحه اصلی کامل به همراه لوگو، تصاویر، اطلاعات و مطالب دلخواه شما می باشد که چیدمان آن توسط گروه برنامه نویسی فراکارانت انجام می شود. همچنین ایجاد ده صفحه ی داخلی در قالب شما نیز در این بسته انجام خواهد شد. بعد از تحویل وب سایت یک جلسه ی آموزشی رایگان برای وارد کردن محتوای مازاد در آینده برای شما برگزار می گردد. پس در نهایت برای تهیه ی بسته طراحی فوری ۳ شما نیاز به دانش ابتدایی برای طراحی سایت، تغییر قالب و یا ایجاد صفحه های داخلی نخواهید داشت.

بسته طراحی سایت فوری ۳ برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

بسته طراحی سایت فوری ۳ نیز همانند بسته ی فوری ۱ و فوری ۲، برای گروهی از کسب و کارها که زمان برای آن ها حائز اهمیت است بسیار مناسب است. در بسیاری ار مواقع زمان بسیار اهمیت داشته و مشتری نیاز دارد تا سریعا به نتیجه برسد و وب سایت خود را راه اندازی کند. همچنین برای کسب و کارهای نوپا و یا گروهی که تمایل و یا توانایی برای هزینه های زیاد طراحی سایت ندارند نیز بسیار کارآمد است.

همان گونه که قبلا توضیح دادیم همیشه بحث زمان و قیمت مطرح نیست. زیبایی قالب، جلب رضایت مشتری، کارآمدی و بازدهی خوب سایت نیز می تواند دلیل انتخاب بسته های آماده طراحی سایت فراکارانت باشد. در بسته طراحی سایت فوری ۳ قابلیت چند زبانه کردن وب سایت فراهم است، پس این بسته برای کسب و کارهایی که به وب سایت چند زبانه نیاز دارند کارآیی خواهد داشت.

باید به این نکته توجه کرد که در بسته طراحی سایت فوری ۳ شما صفحه اصلی وب سایت را با چیدمان دلخواه به همراه ده صفحه داخلی دریافت خواهید کرد. پس این بسته برای گروهی از افراد و یا کسب و کارها که آشنایی با طراحی سایت، تغییر قالب و تولید محتوا و سایر فعالیت ها ندارند و می خواهند هزینه طراحی قالب اختصاصی را هم نپردازند، بسیار مناسب است. یادآوری می شود که قالب ها هیچ کدام اینترنتی و دانلودی نبوده و همه در شرکت فراکارانت طراحی و برنامه نویسی شده اند.

بسته طراحی سایت فوری 3مشخصات عمومی بسته طراحی سایت فوری ۳

  • ثبت دامنه IR
  • اختصاص هاست( میزبانی وب)
  • نصب سیستم مدیریت محتوا
  • آموزش کنترل پانل
  • نصب قالب یک زبانه از پیش ساخته شده درفراکارانت
  • شخصی سازی بخشهای قالب با عکس و متن دریافتی
  • ساخت و تنظیم ۱۰ صفحه داخلی در فرمت قالب
  • مدت انجام طراحی سایت ۵ روز کاری

نقاط تمایز و برتری بسته طراحی سایت فوری ۳ به سایر بسته های مشابه

یکی از تفاوت های مهم قالب های آماده فراکارانت در مقایسه با سایر بسته های مشابه، طراحی این قالب ها توسط تیم برنامه نویسی فراکارانت می باشد. این قالب ها قبلا با توجه به سلیقه و نظر مشتری طراحی و به مشتری تحویل داده شده اند. قالب ها آپلود شده و هیچ گونه مشکلی ندارند.

اما برای قالب های آماده ای که این روز ها با قیمت بسیار ناچیز به فروش می رسند هیچ گونه تضمینی برای نداشتن مشکل از قبیل هک شدن، امنیت پایین، ریسپانسیو نبودن، عدم دسترسی برای تغییر قالب، ایجاد صفحه های داخلی، تغییر شکل و ظاهر قالب بعد از آپلود شدن و ازین قبیل مشکلات وجود ندارد.

بسیاری از این قالب ها از سایت های رایگان دانلود شده و یا با قیمت بسیار ناچیز خریداری شده اند. اما قالب های آماده فراکارانت نتیجه تلاش تیم طراحی سایت می باشد. از دیگر تمایزهای بسته طراحی سایت فوری ۳ این است که ده صفحه داخلی از قبیل گالری تصاویر، درباره ی ما، تماس با ما و… با توجه به اطلاعات و تصاویر شما ایجاد شده و در اختیارتان قرار می گیرد.

اگر تمایل به گسترش وب سایت و یا طراحی سایت دارید تمامی تغییرات توسط ما برای شما انجام خواهد شد. همچنین شما می توانید از خدمات پشتیبانی فراکارانت مانند به روز آوری نرم افزار وب سایت، تولید محتوا و وارد کردن اطلاعات در سایت و….. نیز با تهیه ی بسته ی پشتیبانی ما بهره مند شوید. همچنین مشکلات شما به وسیله ی همکاران ما در قسمت پشتیبانی برطرف خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر جهت طراحی سایت و یا ارائه خدمات پشتیبانی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

صفر تا صد راه اندازی سایت

از طراحی سایت بیشتر بدانیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست