بسته طراحی سایت فوری ۲

همان گونه که در بسته طراحی سایت فوری ۱ توضیح دادیم، در بسته طراحی سایت فوری ۲ نیز از قالب های آماده ای که قبلا توسط تیم برنامه نویسی فراکارانت طراحی شده است، استفاده می کنیم.

بسته طراحی سایت فوری ۲ نیز تمام ویژگی های بسته طراحی سایت فوری ۱ را داراست، با این تفاوت که این بار وب سایتی که تحویل می گیرید شامل یک صفحه ی اصلی به همراه لوگو و اطلاعات کسب و کار شماست. البته سایر صفحات از قبیل گالری، تماس با ما، محصولات و… نیز در این قالب طراحی نشده است. ولی صفحه اصلی با توجه به لوگو، اخبار، و عکس های شما design می شود. در نهایت قالبی را که از میان آلبوم پوسته ها انتخاب کرده اید، به همراه لوگو، اطلاعات، تصاویر و مشخصات خود تحویل خواهید گرفت.

در بسته طراحی سایت فوری ۲ نیز فضای میزبانی وب ۱۰۰MB رایگان یک ساله و همینطور یک دامنه ی رایگان ir. یک ساله در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در نهایت پوسته انتخابی شما بر روی این فضای میزبانی و دامنه توسط تیم برنامه نویسی فراکارانت راه اندازی خواهد شد.صفحه اصلی پوسته انتخابی از میان پوسته های آلبوم  طراحی شده توسط گروه برنامه نویسی فراکارانت ساخته می شود. شما تنها نیاز به آشنایی مختصری برای ساخت صفحات داخلی خواهید داشت. که در جلسه آموزشی رایگان توسط تیم برنامه نویسی فراکارانت به شما آموزش داده خواهد شد.

بسته طراحی سایت فوری ۲ برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

همان گونه که در مقاله بسته طراحی سایت فوری ۱ توضیح داده شد، بسته های طراحی سایت فوری برای کسب و کارهای نوپا و یا گروهی از کسب وکارها که فقط به صفحه ی اصلی سایت اهمیت می دهند و از سایت به عنوان یک صفحه برای اطلاع رسانی و معرفی کسب و کار خود انتظار دارند بسیار مناسب است. همچنین برای گروهی از کسب و کارها که تمایل و یا توانایی برای صرف هزینه های زیاد برای طراحی سایت ندارند، کارآمد خواهد بود.

از دیگر ویژگی های بسته طراحی سایت فوری ۲ نیز زمان تحویل آن است. به طور کلی بسته های طراحی سایت فوری برای گروهی از کسب و کارها که زمان برای آن ها حائز اهمیت بوده و می خواهند سایت خود را خیلی سریع راه اندازی کنند گزینه مناسب تری است. البته همیشه بحث زمان یا قیمت مطرح نیست. در بسیاری از مواقع نمونه سایت های فراکارانت نظر کاربر و خواسته های آن را از یک سایت توجیه می کند و یا نمونه کارهای قبلی ما نظر کاربر را جلب می کند. مشتری نیز به دلیل رضایت از ظاهر سایت و کارآیی آن از این بسته استفاده می کند.

در نهایت باید به این نکته توجه کرد که بسته طراحی سایت فوری ۲ برای افرادی مناسب است که آشنایی نسبی با ایجاد تغییر در پوسته و ایجاد صفحات داخلی برای قالب را داشته باشند. همان گونه که در بالا توضیح داده شد فقط صفحه اصلی به صورت کامل طراحی شده و در اختیار شما قرار می گیرد. شما نیز برای ایجاد سایر صفحات در قالب و ایجاد تغییرات نیاز به دانش مختصری بری ایجاد تغییر در قالب خواهید داشت.

بسته طراحی سایت فوری 2

مشخصات عمومی بسته طراحی سایت فوری ۲

  • ثبت دامنه IR
  • اختصاص هاست( میزبانی وب)
  • نصب سیستم مدیریت محتوا
  • آموزش کنترل پانل
  • نصب قالب یک زبانه از پیش ساخته شده در فراکارانت
  • شخصی سازی بخشهای قالب با عکس و متن دریافتی در فرمت قالب
  • مدت انجام طراحی سایت ۳ روز کاری

نقاط تمایز و برتری بسته طراحی سایت فوری ۲ به سایر بسته های مشابه

در فراکارانت قالب های آماده برای بسته های طراحی سایت فوری از قبل و با سلیقه و نظر مشتری طراحی شده اند. این قالب ها در اختیار مشتریان ما قرار گرفته است و ازین جهت اطمینان داریم که قالب با هیچ مشکلی مواجه نخواهد شد. در بیشتر مواقع قالب های آماده ای که برای طراحی سایت این روزها با قیمت ناچیز ارائه می شوند، پوسته هایی هستند که از اینترنت و سایر سایت ها دانلود شده اند و یا از سایت هایی که قالب آماده می فروشند با قیمت بسیار ناچیز خریداری شده اند.

احتمال اینکه بسیاری ازین قالب ها در آینده ای نه چندان دور دچار مشکل شوند بسیار زیاد است. اکثریت این قالب ها مشکل ریسپانسیو دارند و یا تا حدودی ریسپانسیو هستند. امنیت بسیار پایین و احتمال هک شدن این گونه قالب ها نیز بسیار زیاد است. از دیگر مشکلات می توان به عدم دسترسی به بسیاری از قسمت ها برای ایجاد تغییر اشاره کرد. ویروسی بودن، باگ داشتن، تغییر ظاهر سایت بعد از آپلود شدن، ریسپانسیو نبودن در بسیاری از ابعاد مختلف از دیگر مشکلات این قالب های آماده می باشند.

اگر تمایل به گسترش وب سایت و یا طراحی سایت دارید تمامی تغییرات توسط ما برای شما انجام خواهد شد. همچنین شما می توانید از خدمات پشتیبانی فراکارانت مانند به روز آوری نرم افزار وب سایت، تولید محتوا و وارد کردن اطلاعات در سایت و….. با تهیه ی بسته پشتیبانی ما بهره مند شوید. همچنین مشکلات شما به وسیله همکاران ما در قسمت پشتیبانی برطرف خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر جهت طراحی سایت و یا ارائه ی خدمات پشتیبانی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بسته طراحی سایت فوری ۳

از طراحی سایت بیشتر بدانیم…

صفر تا صد راه اندازی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست