طراحی سایت کتابفروشی آنلاین

مزایای طراحی سایت کتابفروشی آنلاین چیست؟

با توجه به استقبال روزافزون افراد از خرید آنلاین به جهت سهولت در فرآیند خرید و صرفه جویی در هزینه و زمان، می‌توانید مشتریان زیادی را از طریق فضای مجازی به سمت خود جلب کنید. از مهم‌ترین مزایای طراحی سایت کتابفروشی آنلاین می‌توان به دسترسی در 24 ساعت شبانه روز به مشتریان، حذف هر گونه محدودیت مکانی جهت ارتباط با مشتری، صرف هزینه مقرون به صرفه در حوزه بازاریابی و تبلیغات محصولات شما و… می‌توان اشاره کرد. اما چگونه سایت کتابفروشی خود را طراحی کنید؟

چه امکاناتی را در طراحی سایت کتابفروشی آنلاین قرار دهید؟

محصولات خود را در منوی سایت دسته بندی کنید

در طراحی سایت کتابفروشی آنلاین محصولات طبق یک چیدمان منطقی در منوی سایت قرار می‌گیرند. برای نمونه می‌تواند بر اساس موضوع کتاب، نویسنده، انتشارات و… دسته بندی شود.

هم‌چنین با افزودن قابلیت جست و جو کاربر می‌تواند مستقیما به کتاب مورد نظر خود دسترسی پیدا کند. از سویی دیگر می‌توان فیلترهایی را ایجاد نمود تا کاربر بتواند بر اساس موضوع، انتشارات و نویسنده، الکترونیکی، صوتی و… به کتاب‌های مورد نظر خود دسترسی پیدا کند.

محصولات خود را معرفی کنید

در طراحی سایت کتابفروشی آنلاین برای هر یک از محصولات خود صفحه‌ای اختصاص دهید، خلاصه‌ای از محصول خود را به کاربر معرفی کنید، حتی می‌توانید بخشی از کتاب را به صورت pdf در اختیار کاربر قرار داده تا آن را مطالعه کند.

محصولات خود را آنلاین بفروشید

با افزودن امکاناتی در طراحی سایت کتابفروشی آنلاین می‌توانید محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشید. مشتریان می‌توانند محصولات خود را به سبد خرید اضافه کنند، به صورت آنلاین از طریق درگاه پرداخت هزینه را بپردازند، فاکتور خرید دریافت کنند، زمان دریافت محصول را طبق گزینه‌های موجود انتخاب نمایند و… هم‌چنین پس از پرداخت لینک دانلود کتاب‌های الکترونیکی و صوتی را نیز می‌توان در اختیار مشتری قرار داد.

طراحی سایت کتابفروشی آنلاین

پیشنهادات ویژه به مشتریان ارائه دهید

در طراحی سایت کتابفروشی آنلاین کتاب‌های خود را در دسته‌بندی‌هایی چون تازه‌ترین‌ها، پرفروش‌ترین‌ها، پربازدیدترین‌ها و… به کاربران ارائه دهید. پیاده سازی این بخش تاثیر بزرگی در جذب مخاطبین و بازاریابی محصولات شما دارد.

خبرنامه هوشمند طراحی کنید

در طراحی سایت کتابفروشی آنلاین خود کاربران را در سایت ثبت نام کرده و در صورت علاقه‌مندی به ایمیل آن‌ها خبرنامه ارسال کنید. می‌توانید در خبرنامه اطلاعات مفیدی از کتاب‌ها و آثار جدید در اختیار مشتریان بگذارید. از این طریق تعامل خود را با مشتریان حفظ خواهید کرد.

اطلاعات تماس را به اشتراک بگذارید

شماره تلفن، آدرس و لینک شبکه‌های اجتماعی را در دسترس مشتری بگذارید. اگر خرید حضوری نیز دارید نقشه گوگل مپ را هم در اختیار مشتری قرار دهید. ارائه یک پشتیبانی قوی جهت جلب رضایت مشتری ضروری به شمار می‌رود.

طراحی سایت کتابفروشی آنلاین با فراکارانت

با توجه به اهداف کسب و کار خود و نیازها و علایق مشتریانتان می‌توانید امکانات و فرآیندهای متنوعی را به سایت بیفزایید. مجموعه فراکارانت آماده است تا بیش از دو دهه تجربه و تخصص خود را در زمینه طراحی سایت کتابفروشی آنلاین با شما به اشتراک بگذارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست